طراحی سایت

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

سفارش تیزر تبلیغاتی قوی ترین راه برای معرفی و برندینگ کالا محسوب میشود که صاحبان مشاغل با سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی برای برند خود میتوانند قدم بزرگی در راستای شناخته شدن محصول و یا خدمات مورد نظر خود بردارند تا در بازار داغ و پر رقابت تبلیغاتی از سایر رقیبان خود جا نمانند.

خدمات و محصولات قابل ارائه برای اینکه بتوانید سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

بدهید به هیچ عنوان محدود به موضوع خاصی نیست و هر محصول و هر خدمتی را

شامل می شود. مثلا سفارش ساخت تیزر برای مواد خوراکی و نوشیدنی ها ،

لوازم خانگی ،برند پوشاک و غیره…

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای به همراه یک تیم حرفه ای و با ایده های

ناب و کامل تخصصی و حساب شده کاری کنند تا محصول و یا خدمات شما به طور

کامل معرفی شود و شما میتوانید در تیزر تبلیغاتی خود نکات قوت و مثبت خود محصول

را پر رنگ کنید تا مشتریان بالقوه ی خود را تحت تاثیر و جذب کنید.

در اینجا تیم حرفه ای سیتی سایت میتواند راه شما برای رسیدن به رویای برندینگ

و شناخت هر چه بیشتر شما باشد.

مهم است بدانیم که این تیزر چه مخاطبینی دارد و قرار است تولید تیزر برای تلویزیون

انجام شود یا فضای مجازی. به طور کلی پروسه ساخت تیزر تبلیغاتی زمان مشخصی

ندارد و تا مشخص نشدن سناریو و ایده اجرایی مناسب نمی توان نسبت به زمان آن

اظهارنظر قطعی کرد. اما زمان تقریبی در حدود هفت تا بیست روز کاری برای ساخت

یک تیزر تبلیغاتی در حدود یک دقیقه برای تلویزیون نیاز است. ما به شما پیشنهاد

میکنیم که مرحله تحقیق و استراتژی و تولید محتوا را قبل از اقدام برای سفارش ساخت

تیزر جدی بگیرید و بی گدار به آب نزنید.

 

در قسمت ابتدایی این مقاله میخواهیم عوامل موثری که میتواند در کیفیت تیزر تبلیغاتی شما و در نتیجه بیشتر دیده شدن برند شما نقش مهمی داشته باشند را بیان کنیم.

 

ساخت تیزر تبلیغاتی

 

  1. موقعیت مکانی و یا لوکیشن عالی

مکان فیلم برداری که آیا در تهران است یا خارج از تهران ، نیاز داشتن یا نداشتن به

عکاسی ، نوع موسیقی ، وجود یا عدم وجود جلوه های ویژه، چند زبانه بودن فیلم ها.

 

  1. داشتن ایده های خلاقانه و جدید

ما با تهیه ویدئوهای خلاقانه برای شبکه های اجتماعی شما، به رشد بازدید و دنبال

کنندگانتان، کمک میکنیم.

 

  1. بالا بردن بازدید سایت

افزایش بازدید روزانه از وب سایت شما و در نتیجه افزایش مشتریان شما با تهیه ویدئوهای حرفه ای

 

  1. محتوای مفید و ارزشمند

می توانیم در این ویدئوها، با همکاری و نقش آفرینی شما، اطلاعات ارزشمندی به

بازدیدکنندگان بدهیم. با ساخت تیزر تبلیغاتی شما میتوانید تمام اطلاعات مربوط به

برند، پروسه تولید و ویژگی های محصول را به مخاطب ارائه دهید.

 

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی چقدر است؟

تعرفه ساخت تیزر تبلیغاتی به چند عامل مهم بستگی دارد. زمان تیزر و نسبت کار

و هزینه ­های تولیدی در هر تیزر، تعرفه ساخت یک کلیپ تبلیغاتی را مشخص می­کند.

اگر شما بخواهید برای تبلیغ خدمت یا برند خود تنها به ساخت یک تیزر تبلیغاتی رئال

شامل فیلمبرداری و تدوین آن بسنده کنید، مطمئنا هزینه کمتری نسبت به تیزری که

قرار است در آن از جلوه­ های ویژه کامپیوتری استفاده شود می­کنید. سطح استفاده از

تجهیزات فیلمبرداری و نورپردازی و روزهای فیلمبرداری و آماده ­سازی هر تیزر هم در

رسیدن به یک تعرفه عادلانه در ساخت کلیپ تبلیغاتی موثر است.

 

 

پروسه ساخت تیزر تبلیغاتی

 

سفارش تیزر تبلیغاتی

 

ما همواره به مشتریان خود اطمینان می دهیم که از ابتدای پروسه سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

تا رسیدن و داشتن یک تیزر تبلیغاتی حرفه ای کنار آنها هستیم. مسئله مهمی که در

روند تبلیغات مختلف برای محصولات مختلف باید در نظر گرفت، شیوه پخش تیزر تبلیغاتی

است. شیوه پخش تیزر تبلیغاتی و آگاهی از اینکه قرار است در کجاها و برای چه مخاطبینی

پخش شود، در روند ساخت کلیپ تبلیغاتی تاثیر گذار است.

به دلیل اینکه در تهیه و تولید یک تیزر تبلیغاتی هزینه و وقت زیادی صرف می شود ،لذا

باید با بهره گیری از متخصصان مجرب و تکنیکها مختلف تیزرهایی با بالاترین سطح اثر

بخشی طراحی و تولید نمود. ساخت تیزر تبلیغاتی شامل سه مرحله پیش از تولید ،

تولید و پس از تولید است. ایده پردازی و سناریو نویسی ، انتخاب بازیگران ، فیلمبرداری،

تدوین و … از جمله اقداماتی است که در تولید یک تیزر تبلیغاتی انجام می شوند.

استراتژی ، خلاقیت و اجرا سه عامل اساسی در موفقیت یک تیزر تبلیغاتی به شمار

می آیند. تیزرهای تبلیغاتی موفق از نظر اتخاذ استراتژی بی نقص‌ ، دارای مفهومی

خلاق ، پیامی گویا و از اجرای موثر و حرفه ای نیز برخوردارند. اینکه ما با چه روشی در

قالب یک تیزر تبلیغاتی پیام خود را به مخاطب انتقال دهیم، بخشی از استراتژی خلاق

است. روش ها و تکنیک های مختلفی برای ساخت تیزر تبلیغاتی وجود دارد. برخی از

تیزرها یک نوع مشخص و برخی نیز از ترکیب چند ساختار مختلف ساخته می شوند.

انتخاب یک فرم به این موضوع بستگی دارد که چگونه و با چه هدفی می خواهیم از آن

استفاده ‌کنیم. آنچه مهم است انتخاب روشی درست برای ساخت تیزر تبلیغاتی و

نمایش خلاقانه پیام است. یک تبلیغ دهنده موفق ، هدف و مخاطبان خود را به دقت

انتخاب کرده ، پیام مناسب را در قالب مناسب تزئین کرده و با استفاده از روش های

مناسب نسبت به ساخت تیزر تبلیغاتی اقدام می کند. پس از آنکه تیزر تبلیغاتی تولید

شد مورد آزمایش و تست قرار می گیرد.در این مرحله میزان اثربخشی تیزر تولید شده

بر نمونه‌ای کوچک از مخاطبان مورد ارزیابی قرار می گیرد. بعد از رفع نواقص و تائید نهایی

تیزر اقدام به انتخاب شبکه های تلویزیونی و تنظیم موثرترین جدول پخش با توجه به بودجه

در نظر گرفته شده می شود و در نهایت پخش تیزر تبلیغاتی از تلویزیون آغاز می گردد.

 

تیزر تبلیغاتی در چه فضاهایی منتشر میشود؟ 

شناخت اینکه تیزر تبلیغاتی را برای چه فضاهایی تولید میکنیم ارتباط مستقیمی با

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی دارد.

 

  • ساخت تیزر تلویزیونی

در تلویزیون و تبلیغات تلویزیونی ما با فرایندی از مخاطبین مواجهیم که شکل ساخت

کلیپ تبلیغاتی را تغییر می دهد. به طور کلی ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای نیازمند

مسیری روشن و برنامه ریزی ای در جهت برندینگ خدمت یا محصول شماست. این

مسیر را جدی بگیرید. فضای تلویزیون عمدتا تیزرهایی می پسندد که مناسب مخاطب

عام تر و مخاطب خانوادگی است. ساخت تیزر تلویزیونی می تواند راه گشای شما باشد.

در بیشتر کشورهای دنیا، کانال های تلویزیونی اکثرا خصوصی هستند، ولی در کشور

ما کانال های تلویزیونی متعلق به صدا و سیما هستند که مخاطب زیادی دارد به علت

اینکه مردم برای دیدن برنامه های این کانال ها بر خلاف دیگر کشورها هزینه ای پرداخت

نمی کنند و برنامه ها را به صورت رایگان می بینند. حالا صدا و سیما برای تامین مخارجش

بودجه ای از دولت می گیرد و هم بخش بیشتر بودجه اش را از تیزرهای تبلیغاتی تلویزیونی

در می آورد. هزینه ی پخش در شبکه های صدا و سیما در برنامه های پرمخاطب بسیار

بالاست، پس اگر تصمیم گرفته اید که یک تیزر تلویزیونی بسازید که از شبکه های مختلف

پخش بشود باید هزینه قابل توجهی را برای تبلیغات کنار بگذارید.

 

  • اینستاگرام

فضای ساخت کلیپ تبلیغاتی برای اینستاگرام بازتر و نکاتی مثل بسته بودن فضای

فکری بخشی از جامعه، شما را برای خلق و تولید تیزرهای جذابتر و به روزتر محدود

نمی کند. به طور کلی در اینستاگرام امکان هدف گذاری کردن برای مخاطبین به صورت

تخصصی تر و موجزتر فراهم است. شما می توانید با توجه به فضای اینستاگرام تصمیم

بگیرید که یک تیزر را برای چه رده سنی یا جنسیتی تولید کنید. این امکان اینستاگرام

در پروسه ساخت کلیپ تبلیغاتی برای تلویزیون کمتر است. حضور قوی در این فضا نیاز

به محتوای بروز و مناسب دارد، ما محتواهای ویدئویی جذاب، مفید و اختصاصی برای

شما تولید می کنیم.

  • در نمایشگاه‌های مختلف محصولات و خدمات
  • در کنفرانس‌ ها و سمینارها
  • پخش در مانیتورهای تبلیغاتی در سطح شهرها
  • پخش در سالن‌ های انتظار و استراحت سازمان
  • استفاده در هتل‌ها و تالارها
  • استفاده از ویدئوها به‌ عنوان کاتالوگ‌های الکترونیکی معرفی محصولات و خدمات سازمان
  • تولید ویدئو به‌ منظور ارائه گزارش عملکرد سازمان در جلسات برون‌ سازمان
  • پخش در شبکه‌های اجتماعی
  • رادیو

از جمله راه‌های استفاده از رسانه‌های دیجیتال ، تولید محتوا در قالب ساخت تیزر تبلیغاتی،

موشن گرافیک یا انیمیشن‌های تبلیغاتی می‌باشد که نوعی تکنیک در ارائه آگهی است و

می‌تواند حس کنجکاوی را در مخاطبان شما برانگیزد. از آنجا که ساخت تیزر تبلیغاتی و موشن

گرافیک غالبا در زمان کوتاه به معرفی محصولات یا خدمات خاصی می‌پردازد ، تمامی مراحل

ساخت آن‌ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

البته در ایران هنگامی‌ که صحبت از تیزر تبلیغاتی می‌شود، منظور همان ویدئو مارکتینگ یا

کلیپ‌های تبلیغاتی است که برای معرفی محصول یا خدمات تولید می‌شود.

تجربه نشان داده است که یک تیزر تبلیغاتی موفق و تأثیرگذار باید بین ۱۵ تا ۳۰ ثانیه زمان

داشته باشد.

بدون شک هر چه یک تیزر تبلیغاتی خاص‌تر و خلاقانه‌تر باشد، برای بیننده جذابیت بیشتری

داشته و مخاطب بیشتری را جذب می‌کند.

امروزه تیزرهای تبلیغاتی به‌ عنوان یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین شیوه‌های بازاریابی

اینترنتی برای تمامی کسب‌ و کارها شناخته‌ شده‌اند.

 

و همانطور که گفته شد تعرفه و قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی اینستاگرام به عوامل مختلفی

مثل سطح استفاده از تجهیزات فیلمبرداری و نورپردازی و روزهای فیلمبرداری و آماده ­سازی

هر تیزر در پروژه ها بستگی دارد.

 

انواع تیزرهای تبلیغاتی

ساخت فیلم تبلیغاتی و به طور کلی فیلم تبلیغاتی کارکردی فراتر از تیزر تبلیغاتی دارد.

در واقع تیزر تبلیغاتی حرفه ای خود یکی از زیرشاخه های تولید فیلم تبلیغاتی است.

فیلم تبلیغاتی خود به شاخه های مختلفی تقسیم می شود که هر کدام از آنها نیاز به

تجربه بالا و طراحی استراتژی مجزا و متناسب با نیازهای برند دارد. فیلم تبلیغاتی می

تواند از دو دقیقه تا بیست دقیقه زمان ببرد. ممکن است شما بخواهید یک فیلم تبلیغاتی

برای کلیه محصولات یک کارخانه تولید کنید که خب در این صورت زمان بیشتری از شما

خواهد برد و ممکن است تصمیم داشته باشید تنها به یک محصول از بین محصولات آن

کارخانه بپردازید که در این صورت زمانی بین یک تا دو دقیقه کفایت می کند. به طور کلی

فیلم تبلیغاتی جامع تر از تیزر تبلیغاتی است و به آن فیلم آگهی نیز می گویند.

به‌ طور کلی تیزرهای تبلیغاتی در سه سبک مختلف ساخته می‌شوند.

هر یک از این سبک‌ها ویژگی‌های منحصر به‌ فردی دارند و برای اهداف خاصی تولید می‌شوند.

 

تیزر تبلیغاتی رئال (بازیگر محور)

در این روش فیلمبرداری در استودیو و با به کارگیری بازیگران خانم و اقا اقدام به ساخت

تیزر می شود که این روش را بیشتر برای تبلیغات تلویزیونی به کار می گیرند. در این

سبک که اغلب به‌ صورت تبلیغات تلویزیونی است.

معرفی محصول به‌ صورت واقعی صورت می‌گیرد و تمام گروه‌های سنی و اقشار جامعه

را مخاطب قرار می‌دهد.

 

تیزرهای انیمیشن

این نوع تیزرها امروزه طرفداران بسیاری دارند.

استفاده از تیزرهای انیمیشن به‌ ویژه برای کودک و نوجوان می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

 

تیزرهای رئال انیمیشن

این سبک از تیزرها تلفیقی از واقعیت و انیمیشن است.

به این معنی که در ساخت این تیزرها از ترکیب انیمیشن و یک موضوع واقعی در کنار

یکدیگر برای معرفی کسب و کار استفاده می‌گردد.

 

تیزر تبلیغاتی کروماکی (پرده سبز)

پرده سبز یکی از پراستفاده ترین ابزارها در تبلیغات است. در این نوع تیزر یک نفر به

عنوان مجری جلوی دوربین آمده و شروع به معرفی کسب و کار شما می کند. پس

زمینه نیز باتوجه به موضوع دلخواه شما تغییر خواهد کرد.

 

تیزر تبلیغاتی صنعتی

گاهی اوقات شرکت ها ، اداره ها و ارگان ها تصمیم دارند محیط کار خود را به صورت

تیزر در بیاورند که این خدمت بسیار به کار آنان خواهد آمد.

 

نماهنگ و موزیک ویدئو

اگر خواننده هستید و دوست دارید موزیک ویدئویی هیجانی داشته باشید حتما

پیشنهاد می کنم از خدمات تک تیزر در بخش نماهنگ و موزیک ویدئو استفاده کنید.

 

مستند موشن

در این بخش ترکیبی از موشن گرافیک و تیزر تبلیغاتی داریم که عموما به صورت

مستند مباحث علمی ، مذهبی و سیاسی مورد بررسی قرار می گیرد.

 

تصویربرداری هوایی

اگر علاقمند هستید از مجتمع خود به صورت هوایی تصویربرداری شود این خدمت

بسیار کارآمد خواهد بود.

 

برخی از مزایای سفارش تیزر در تلویزیون و شبکه های اجتماعی

  • سفارش تیزر تبلیغاتی نقش بسیار مؤثری در جذب اعتماد مشتریان دارند.

تحقیقات نشان داده است که بیش از یک‌ سوم خریداران یک محصول ، به تیزرهای

تبلیغاتی اعتماد نموده و بعد از دیدن این تبلیغات تصمیم به خرید محصول مورد نظر

گرفته‌اند.

  • تیزرهای تبلیغاتی باعث می شود که کاربران ویدئوها را به اشتراک می‌گذارند.

و چنانچه تیزر تبلیغاتی محصول شما جذاب باشد، می‌تواند به‌ سرعت در فضای اینترنت

وایرال شده و به‌صورت کاملاً رایگان برای شما بازاریابی نماید.

  • تیزرهای تبلیغاتی به علت آنکه ترکیبی از تصویر ، موسیقی و حرکت هستند

در کمترین زمان می‌توانند بیشترین اطلاعات را به مخاطب منتقل نمایند.به همین

جهت این شیوه تبلیغات به‌ عنوان بهترین شکل اطلاع‌ رسانی شناخته‌ شده است.

  • یکی از نکات جالب‌ توجه در مورد تیزرهای تبلیغاتی ، این است که استفاده از

این ویدئوها در وب‌سایت می‌تواند سئو سایت شما را به‌ طور شگفت‌ انگیزی

بهبود بخشد.

و شانس رسیدن شما به صفحه اول گوگل را به میزان ۵۳ برابر افزایش دهند، زیرا که

موتورهای جستجو سایت‌هایی که دارای ویدئو هستند را در اولویت قرار می‌دهند.

 

و همچنین :

  • تبلیغات باعث افزایش فروش، سود، سهم بازار، اعتبار و حیثیت کالا و خدمات میشود.
  • تبلیغات مشتری مردد را به مشتری مصمم تبدیل می کند.
  • تبلیغات مشوق بهبود مداوم کالا و خدمات است.
  • تبلیغات تقاضا های جدید خلق می کند.
  • تبلیغات محدوده جغرافیایی بازار را گسترش می دهد.
  • تبلیغات باعث تنوع محصول و نوآوری می شود.
  • تبلیغات باعث ایجاد رقابت می شود.

 

 

خدمات سفارش

-ارائه مشاوره و استراتژی های موثر در ساخت و پخش تیزر های تبلیغاتی
-ارائه ایده و سناریو های خلاق و نو
-ارائه برنامه زمان بندی چگونگی ساخت تیزر تبلیغاتی
-بهره گیری از عوامل مجرب و حرفه ای سینما و تلویزیون در ساخت تیزر های تبلیغاتی
-استفاده از حرفه ای ترین متد و تجهیزات روز دنیا جهت ساخت تیزر های تبلیغاتی و فیلم صنعتی
-بکارگیری از سرشناس ترین و محبوبترین گویندگان عرصه دوبله کشور در گفتار متن تیزر های تبلیغاتی
-ارائه سرویس های پشتیبانی پروژه

 

جهت سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم:

شما برای ورود به این مرحله و برای دادن سفارش ساخت تیزر حرفه ای بایستی ابتدا

محصول یا خدمت خود را به خوبی بشناسید و از نیازهای تبلیغی و مخاطبین هدف محصول

خود آگاه باشید. حالا ممکن است سوال شما این باشد که ما محصول خود را میشناسیم

اما نیازهای بازار را نمیشناسیم که در این صورت پاسخ ما به شما کنار یک مشاور تبلیغاتی

ایستادن است. ساخت کلیپ تبلیغاتی الزاماتی دارد که بایستی از مرحله استراتژی و تولید

محتوا تا مرحله تولید تیزر تبلیغاتی به آنها توجه نمود. باید بدانیم که تیزر تبلیغاتی برای چه

فضاهایی تولید می شود.

 

– برخی از آژانس ها و کانون های تبلیغاتی در مراحل ابتدایی بر روی نوع تجهیزات ساخت

تیزر تبلیغاتی مانور می دهندکه نشان دهنده آشنا نبودن آنها با این صنعت می باشد.

تحت تاثیر جو ایجاد شده که بیانگر استفاده از تجهیزات ساخت ( اعم از نام بردن دوربین

های مختلف ، انواع هلی شات ها ، تجهیزات حرکتی و اصطلاحات تخصصی ) قرار نگیریم.

این نیاز تبلیغاتی شما و ایده پردازی است که در مراحل بعدی مشخص می نماید در زمان

ساخت تیزر تلویزیونی چه نوع تجهیزاتی مفید و موثر خواهد بود. بدین ترتیب از پرداخت

هزینه های بیهوده جلوگیری خواهد شد.

– اعلام یک قیمت پایین غیر متعارف جهت سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی صرفا جهت جذب مشتری می

باشد و تضمینی برای حفظ کیفیت و نتیجه متناسب با نیاز تبلیغاتی شما نیست.

– در هنگام مقایسه هزینه ساخت تیزر تبلیغاتی بر روی یک سناریو در بین آژانس های

مختلف حتما نمونه کارهای ساخته شده توسط آن مجموعه را مد نظر قرار دهید.

–  زمان ساخت آگهی تلویزیونی را جویا شوید و در قرار داد ذکر نمایید. برخی از آژانس

های تبلیغاتی پس از دریافت پیش پرداخت تمرکز و اولویت خود را بر روی مشتری های

پر سود تر قرار می دهند. بدین ترتیب سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی شما با افزایش

زمان مواجه می گردد.

– آژانس های تبلیغاتی که رفتار آنها نشان دهنده کم ارزش بودن شما است انرژی

کافی را برای موضوع تبلیغاتی شما نخواهند گذاشت.

– تبلیغات بدون نتیجه هدر دادن سرمایه مجموعه شما است.

در صورت نتیجه نگرفتن از سرویس های تبلیغاتی یک آژانس در بازه زمانی مشخص،

به کانون های تبلیغاتی دیگر مراجعه نمایید و از قبول دوباره برنامه های تبلیغاتی برای

آینده بپرهیزید.

– نیاز های تبلیغاتی خود را مشخص و با هدف تبلیغات نمایید.

ساختار تبلیغاتی مجموعه های دیگر را الگو قرار ندهید. مجموعه ها بر اساس استراتژی

سازمانی خود برنامه های تبلیغاتی را طراحی می نمایند.

 

زمان ویدئو ها و فرمت کار

اینکه هر ویدئویی چند دقیقه باشد و مجموع ویدئوها چند دقیقه است، کیفیت کار ، نوع

دوربین فیلمبرداری و میزان استفاده از انیمیشن در کار ، همگی در قیمت گذاری موثر است.

 

روانشناسی ساخت تیزر تبلیغاتی

یک از نکات بسیار مهم اساسی که سازندگان تیزر تبلیغاتی قبل از شروع فیلمبرداری تیزر

تبلیغاتی و در مرحله ایده پردازی و نوشتن سناریو به آن توجه میکنند و از افراد متخصص در

این زمینه بهره میگیرند، روانشناسی و آنالیز ویژگی هایی از محصول است . که میتوان بر

ذهن بیننده و مصرف کنندگان تاثیر مثبت بگذارد. اساسا روانشناسی تبلیغات، ترکیب بسیاری

از منافع  مصرف کننده، صاحب محصول  و متغیرهای مختلف است که به دنبال پیش بینی

رویکردهای روان شناسی مصرف گرایی هستند.

تبلیغات در حال حاضر به مجلات، روزنامه ها، رادیو ، تلویزیون و حتی اینترنت محدود نمی

شود. در حقیقت، همه چیزهایی است که ما را احاطه کرده. هر چیزی که محصول را برای

ما جذاب و توجه ما را جذب می کند، یک ابزار قدرتمند برای تبلیغ  است.همه ما وقتی خرید

و یا مصرف می کنیم، سعی می کنیم خودمان را از دیگران متفاوت نشان دهیم.

تمایل به ایستادگی کردن ، متفاوت بودن و منحصر به فرد بودن، چیزی  است که روانشناسی

تبلیغاتی از آن بهره می برد. سپس هنگامی که این تفاوت های فردی ایجاد می شود، مفاهیم

دیگر مانند انگیزه، ترجیحات یا قضاوت های شخصی نیز در بازی وارد می‌شوند.

یک تبلیغ خوب باید ویژگی های محصول و خدماتی که ارائه میدهد. را به گونه ای به مخاطب

معرفی کند که مصرف کننده خود را نیازمند و خواهان محصول  بداند و با تبلیغی که میبیند. این

احساس به وجود بیاید که با داشتن این محصول و یا خدمات نیازش برطرف و آسودگی بیشتری

را دریافت خواهد کرد. جادوی تبلیغات هیجان و منطق مخاطب را دستخوش  تغییر کرده، به این

صورت باعث تغییر جهت در تصمیم گیری او هنگام خرید می‌شوند.

 

 

 

انواع ترفندهای روانشناختی برای ساخت تیزر

 

احساسات مثبت القا حس خوب

یک ترفند روانشناختی این است که اگر قصد فروش محصولی را دارید. محصول را همراه با

المان ها و محیطی که باعث ایجاد احساس خوب به بیننده میشود قرار دهید. تا این احساس

به محصول شما نیز منتقل شود.

 

اهداف کودک

مطالعات روانشناختی نشان داده است که کودکان نیاز به تحریک بینایی شدیدتری دارند.

به همین دلیل ، تبلیغاتی که برای کودکان تبلیغ می کنند ، ممکن است تبلیغات خود را بزرگتر ،

رنگارنگ تر یا در مورد تبلیغات تلویزیونی ، حتی پر سر و صدا و سریعتر کنند و دارای گرافیک

چشم نوازتری باشند.

 

خاطره ساختن

خاطرات را می توان کمی تغییر داد. برخی از آگهی دهندگان با ایجاد تبلیغاتی که بینندگان

را تشویق می کند تصور کنند تجربه های مثبتی در مورد یک محصول دارند ، بر این امر تأکید

می کنند. مشاغل کوچک می توانند با استفاده از تبلیغاتی که خاطرات مثبت محصول خود

را تشویق می کنند، این تاکتیک را امتحان کنند.

یا با ساخت تبلیغی میتوان احساس نوستالژی و مرور خاطرات کودکی را یاد آور باشد. و با

این روش احساس مثبت و خوبی را به بیننده القا کند.

 

کلمات شعارگونه

مطالعات نشان داده است که برخی از کلمات پر سر و صدا از نظر احساسی بر خوانندگان

و بینندگان تأثیر می گذارد و باعث می شود آنها تمایل بیشتری برای خرید محصول داشته

باشند.

این کلمات شامل عباراتی هستند که به معنای دریافت یک معامله خوب هستند (مانند “10

درصد تخفیف”) ، عباراتی که احساس فوریت می دهند (مانند “زمان محدود”) صاحبان مشاغل

کوچک می توانند با مطالعه کلمات پر سر و صدا و قرار دادن چند مورد از آنها در تبلیغات چاپی ،

تبلیغات تلویزیونی یا تبلیغات رادیویی از این امر استفاده کنند.

 

استراتژی های روانشناسی در تبلیغات

روانشناسی تبلیغات ، آمیخته ای از استراتژی و خلاقیت است، بخاطر همین است که در

آژانس های تبلیغات حرفه ای، مدیران و متخصصان مختلف، از جمله مدیر استراتژی، مدیر

خلاقیت و هنری ،و گرافیست ها و سایر هنرمندان با هم به همکاری می‌ پردازند، تا تبلیغ

موثر خلق کنند، اما استراتژییست های تبلیغات هستند که خطوط اصلی و روانی آگهی را

ایجاد می کنند.

 

 تکرار شعار تبلیغاتی

با استفاده از روانکاوی، این استراتژی افراد را از طریق تکرار یک شعار یا تصویر مشخص در

کانال های تبلیغ متفاوت مورد هدف قرار می دهد. هدف این تکرار متقاعد کردن مصرف کننده

به خرید است.

 

نگاه جامعه شناسی

تمرکز بر الگوها، فرهنگ و شیوه زندگی افراد است. معمولا محصولات را مطابق با منافع یا

عقاید گروهی  نشان می دهد. در این استراتژی شناخت مسائل ، جامعه شناسی و انسان

شناسی نیز در مهم است.

 

تکنیکهای روانکاوانه

در نهایت این استراتژی بر روی تکنیک های روانکاوانه تمرکز می‌کند. تا افکار مردم را بخواند.

اساسا، بر اضطراب، ترس، و استرس مصرف کننده تمرکز کرده  و تلاش می کند .تا آنها را

قانع کند که یک محصول جادویی وجود دارد. که فقط برای آنها طراحی شده است.

 

پیش داوری

 پیش داوری همان جادوی تبلیغات است. این مفهوم که به طور گسترده ومتعدد در تبلیغات

به کار می‌رود شامل مثال های زیر است:

  • نقل قول تکیه واشاره بر نظر دانشمندان برای مفید بودن یک عنصر یا یک روش
  • نشان دادن تصویری از یک باور عمومی درست.برای مثال: تصویر لبخند نشان رضایت همیشگی است.

 

کمبود

کمبود یکی دیگر از تاکتیک های روان شناختی که معمولا در تبلیغات استفاده می شود.

کمبود یکی از قویترین رفتارهای غیر منطقی است. استراتژی روانکاوانه در اینجا این است

که شما به احتمال زیاد به خرید یک محصول  راغب خواهید شد، اگر شما احساس محدودیت

در دسترسی به آن کنید.

 

ساختار درست در ساخت تیزر تیلیغاتی

 

  1. اطلاعات گرافیکی را در سمت چپ تبلیغ قرار دهید

وظیفه پردازش اطلاعات توسط دو نیمکره چپ و راست در مغز انجام می‌شود. نیمکره چپ

مسئول پردازش اطلاعات منطقی و متنی است. نیمکره راست وظیفه پردازش اطلاعات

گرافیکی را به عهده دارد. نکته حائز اهمیت در این موضوع این است که جهت ورود محرک‌های

اطلاعاتی، باید در جهت عکس قرارگیری این نیمکره‌ها باشند. به بیانی ساده‌تر چشم چپ

اطلاعات دریافتی را به نیمکره راست و چشم راست اطلاعات دریافتی را به نیمکره چپ ارسال

می‌کند. به همین دلیل محل مناسب قرارگیری تصاویر و یا اطلاعات گرافیکی در قسمت چپ

صفحه نمایش یا تیزر تبلیغاتی است. بر طبق همین قاعده، محل مناسب قرارگیری اطلاعات

متنی نیز در سمت راست یک تبلیغ یا تیزر است.

 

  1. جهت قرارگیری مدل تبلیغاتی مهم است

اگر در تیزر یا بروشور تبلیغاتی خود از مدل انسانی استفاده کرده‌اید، بهتر است جهت‌گیری

او متمایل به سوی توضیحات تبلیغ باشد. تحقیقات نشان داده است که در تبلیغاتی که صورت

و یا نگاه مدل تبلیغاتی رو به فرد مشاهده کننده است، میزان توجه به متن و توضیحات به

شدت کاهش یافته است.

 

  1. استفاده از مدل های جذاب

برای استخدام مدل های تبلیغاتی جذاب، نوع محصول یا خدمات برندتان را در نظر بگیرید.

مشاهده مدل‌های جذاب در آگهی‌های تلویزیونی و تیزرهای تبلیغاتی درصد بسیار بالایی

از توجه را در مخاطب بر‌می‌انگیزد. این حقیقتی انکارناپذیر در صنعت تبلیغات و ساخت ویدیو

های تبلیغاتی است. اما استفاده از این مدل‌ها همیشه کارساز نبوده و حتی در مواردی

نتیجه عکس خواهد داد. لازم است که پیش از استخدام این مدل‌ها، نوع محصول یا خدماتی

را که برند شما عرضه می‌کند نیز در نظر داشته باشید. به طور کلی برندهایی که به نوعی

در ارتباط با زیبایی هستند یا استفاده از آنان، حس جذابیت را به مصرف‌کننده منتقل می‌کند،

می‌توانند از مدل‌های تبلیغاتی بهره ببرند. به عنوان مثال برای برندهایی که در حوزه‌های زیر

فعالیت می‌کنند استفاده از مدل تبلیغاتی، تاثیرگذاری تبلیغاتشان را افزایش خواهد داد:

  • برندهای لوکس
  • برندهای حوزه زیبایی
  • برندهای حوزه سلامتی

 

  1. فونت بزرگتری را به کلمات احساسی و حساس اختصاص دهید

به طور کلی عکس‌ها و تصاویر، توجه بیشتری را نسبت به متون به خود اختصاص می‌دهند.

بررسی‌ها نشان‌دهنده این واقعیت است که هرچه یک تصویر بزرگتر باشد، تاثیرگذاری بیشتری

دارد. همانطور که یک فرد شرور و خطرناک از فاصله نزدیک، خطرناکتر به نظر خواهد رسید.

اما ساختار کلمات با تصاویر متفاوت است.

افراد برای درک احساسات یک کلمه نیاز به بررسی معنی آن دارند و تنها نگاه کردن به کلمه

کافی نیست. اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که کلمات هم مانند تصاویر با تغییر اندازه، دچار

افزایش یا کاهش تاثیرگذاری خواهند شد. با افزایش سایز فونت کلمات، به خصوص کلمات

احساسی، تاثیر روانی آن بر افراد را نیز تقویت می‌کنید. علاوه براین به راحتی نیز توجه

مخاطبان را به سوی متن تبلیغ نیز جلب کرده و مانع از تمرکز بیش از حد آن‌ها به روی تصاویر

می‌شوید. در صورت نادیده گرفتن این تکنیک، درصد توجه مخاطبان به توضیحات تبلیغ شما

بسیار پایین خواهد آمد.

 

  1. ویژگی های متعدد محصولاتان را نام ببرید

هنگام معرفی محصول خود به این نکته توجه داشته باشید که اکثر مردم ترجیح می‌دهند

محصولی را خریداری کنند که ویژگی‌های متعددی را دارا باشد. بنابراین فهرست بلندی از

ویژگی‌های یک محصول شانس بیشتری را برای فروش بیشتر به ارمغان خواهد آورد. اما

در استفاده از این تکنیک، باید به نکته‌ای مهم توجه کرد. هرگز در جملات تبلیغاتی خود از

صحبت کردن درباره این که ویژگی‌های محصولتان تا چه حد مورد استفاده مصرف‌کننده خواهد

بود، سخن نگویید. ترجیح اکثر مردم بر این است که تصمیم‌گیری درباره کارایی یا عدم کارایی

یک محصول، بر عهده خودشان باشد. کافی است تنها به ذکر این ویژگی‌های خاص بسنده

کرده و از کارایی آن‌ها سخنی به میان نیاورید.

 

  1. از جملات تبلیغاتی آهنگین استفاده کنید

به وزن و آهنگ کلمات استفاده شده در شعارهای تبلیغاتی خود توجه کنید. تحقیقات نشان

داده است که شعارهای تبلیغاتی موزون و آهنگین تاثیر بیشتری در مخاطب می‌گذارند. نیاز

به سرودن شعرهای قافیه‌ دار نیست، تنها توجه به آهنگ کلمات مورد استفاده کفایت خواهد

کرد. این عمل به صورت ناخودآگاه باعث ترغیب مصرف‌کننده و در نتیجه به خرید کالای مورد

نظر منجر خواهد شد. استفاده از جملات آهنگین باعث افزایش شفافیت و روان بودن جمله

خواهد شد و اعتماد شنونده را جلب خواهد کرد.

 

  1. استفاده از جلوه های خاص در نوشتار لوگو

استفاده از افکت‌های خاص و یا طراحی سبکی خاص برای نوشتار متون، باعث تمایز یک

برند از برند رقیب خواهد شد. این موضوع در مورد برندهای لوکس و خاص و یا محصولاتی

که بازار رقابتی بالاتری دارند، اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند. طراحی سبکی خاص

برای نوشتار متون تبلیغاتی، تاثیرگذاری آن را در ذهن مخاطب افزایش خواهد داد. این

جلوه‌های خاص، باعث کاهش شفافیت و خوانایی متن خواهند شد. کاهش خوانایی تنها

در این مورد به تبلیغ محصول کمک خواهد کرد. به این صورت که ذهن مخاطب درگیر دریافت،

پردازش و تحلیل خواهد شد. در نتیجه این امر، بیننده زمان بیشتری را صرف تفکر درباره تبلیغ

شما خواهد کرد و آن را زمان بیشتری در خاطر خود حفظ ‌می‌کند.

 

  1. روانشناسی رنگ ها

در مبحث روانشناسی، هرکدام از رنگ‌ها معانی و مفهوم متفاوتی را به ضمیر ناخودآگاه

منتقل می‌کنند. به عنوان مثال رنگ قرمز مفاهیمی چون هیجان، عشق، ریسک و خطر را

به ذهن انسان منتقل می‌کند. این مبحث در امر تبلیغات و روانشناسی تبلیغات نیز موثر و

کاربردی است. به عنوان مثال:

  • اگر در تبلیغات خود قصد شرح دادن مشکلی را دارید که با استفاده از برند شما، برطرف خواهد شد، باید از رنگ قرمز در پس زمینه تصویر استفاده کنید.
  • رنگ آبی، یادآور مفاهیمی چون آرامش، صلح و صداقت است. بنابراین اگر قصد معرفی خدماتی را دارید که برند شما قادر به ارائه آن است، بهتر است از رنگ آبی در طراحی تبلیغ تجاری خود بهره ببرید.

استفاده از رنگ‌ها همیشه چاره کارسازی نخواهد بود. در برخی موارد باید شدت و شفافیت

رنگ‌های موجود در یک تصویر تبلیغاتی را به میزان قابل توجهی کاهش داد تا پردازش و خوانایی

آن افزایش یابد. سوالی که در این مورد مطرح می‌شود این است که در چه شرایطی باید از

رنگ‌ها بهره برد و در چه شرایطی باید استفاده از آن‌ها را محدود کرد؟ اگر محتوای تبلیغاتی

مملو از متن و اطلاعات تکمیلی محصول است، برای جلوگیری از سردرگمی مخاطب باید وضوح

رنگ‌ها کاهش یابد. مواجهه با یک محتوای تبلیغاتی پیچیده و شلوغ نه تنها به جذابیت آن

کمکی نخواهد کرد، بلکه سبب سردرگمی و عدم پردازش صحیح اطلاعات خواهد شد.

 

  1. داشتن استدلال های منطقی در تبلیغات

در مواجهه با یک برند گمنام و تازه‌ کار، فرد مصرف‌کننده هیچ پیشینه و اطلاعاتی از این برند

در ذهن ندارد. در این شرایط، مصرف‌کننده به دنبال دریافت توضیحات منطقی و اطلاعات کافی

از محصولات این برند و ویژگی‌های آنان است. این عمل ریسک خرید را کاهش داده و به

مصرف‌کننده اطمینان کافی می‌بخشد.

 

  1. مدیریت درست زمان پخش تبلیغات

تحقیقات نشانگر این واقعیت است که ایجاد فاصله‌های زمانی در نمایش تبلیغات یک

محصول موثرتر از نمایش مکرر تبلیغات در یک بازه زمانی کوتاه عمل کرده و فروش محصول

را افزایش می‌دهد. نمایش تبلیغات یک برند در طولانی مدت و در فواصل زمانی منظم، به

طور مداوم یادآور نام این برند در ذهن فرد می‌شود. نام این برند به مرور از حافظه کوتاه

مدت به حافظه بلند مدت منتقل می‌شود و در نتیجه ماندگاری بسیاری در ذهن فرد خواهد

داشت. اما نمایش تعداد زیادی تبلیغ از یک برند و در یک محدوده زمانی کوتاه، باعث خسته‌

کننده شدن آن خواهد شد. علاوه بر این پس از مدت کوتاهی نیز از حافظه فرد پاک می‌شود.

 

ایده هایی برای ساخت تیزر تبلیغاتی

ویدیو ها در شبکه های مجازی، ۱۲۰۰ درصد بیشتر از عکس و متن جمعاً، دست به دست

می شوند. اینستاگرام بهترین فرصت تبلیغات است. از سال ۲۰۱۲ و با گسترش استفاده

از شبکه اجتماعی اینستاگرام، این شبکه اجتماعی فرصتی ایده‌آل را در اختیار کسب و کارها

گذاشته است. تصاویر و ویدیوهای اینستاگرام به سرعت قابلیت وایرال ‌شدن دارند و می‌توانند

در جذب مشتری جدید به کمک کسب و کارها بیایند. اما سوال همیشگی کسب و کارها و

افراد این است که برای ساخت کلیپ از چه ایده‌ای استفاده کنیم؟ در حقیقت نداشتن ایده

مناسب ساخت کلیپ تبلیغاتی بزرگترین مشکل کسب و کارها است.

 

  1. ایده ساخت کلیپ تبلیغاتی برای کافه و رستوران

 

  • محیط دلنشین خود را به رخ مشتری بکشید

معمولاً یکی از اولین دلایل انتخاب یک رستوران توسط مشتری، محیط جذاب و دلنشین است.

مساله ‌ای که کافه‌ها و رستوران‌ها هم به اهمیت آن واقف هستند. اما مساله اینجاست که

این موضوع در تبلیغات به‌خوبی نشان داده نمی‌شود.

 

  • مواد غذایی و غذاها؛ القاء حس لذت

عکاسی مواد غذایی ایده‌ای فوق ‌العاده عالی برای انتقال حس خوب غذاها است. در کنار

عکاسی از مواد غذایی، می‌توانید یک ویدیو کلیپ جذاب با هدف نشان‌دادن غذاها و نوشیدنی‌

ها بسازید. استفاده از پلان‌های جذاب و صداگذاری‌های خاص می‌ تواند جذابیت غذاها و

نوشیدنی‌های کافه و رستوران شما را چندبرابر کند. فیلم بردار با پلان های حرکتی خاص و

حساب شده و تدوینگر با چیدن پلان های مرتبط کنارهم و دادن جلوه صدا روی کلیپ میتواند

اثری متفاوت و حسی خاص از رستوران شما در بیاورد.

 

  1. ایده‌های جذاب برای خدمات بهداشتی و درمانی

سالن‌های زیبایی مخاطبان زیادی دارند. مخاطبان بر اساس سه فاکتور محیط، شهرت

و اعتماد نسبت به انتخاب یک سالن زیبایی اقدام می‌کنند. چرا از همین سه فاکتور در

ساخت ویدیو استفاده نکنیم؟

یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه از محیطی جذاب، دوست‌داشتنی و البته بهداشتی می‌تواند

باعث جلب توجه مشتریان سالن‌های بهداشتی و مطب‌های پزشکی شود. اگر سالن

زیبایی دارید، قدرت این ایده در جلب توجه مخاطبان را دست کم نگیرید. در کنار ساخت

ویدیو از محیط می‌توانید برای تبلیغات در اینستاگرام و تهیه‌ی کاتالوگ تصاویر باکیفیتی

هم از محیط بگیرید.

 

  1. ایده جذاب برای تبلیغات محصولات صنعتی

محصولات صنعتی از جمله محصولاتی هستند که با کمک یک ویدیوی جذاب می‌توانند

تعداد زیادی مخاطب را به سمت خود جلب کنند. معمولاً نحوه تولید یک محصول همیشه

برای مخاطب جذاب است و می‌خواهد در دل کسب و کار شما حضور داشته باشد. چرا

به او اجازه ندهیم که با ما همراهی کند؟ اولین ایده برای جذب مخاطب ، ساخت تیزر

تبلیغاتی کوتاه با هدف آشنایی با فرآیند ساخت محصول است.از مواد اولیه تا ساخت

محصول ، بسته ‌بندی و توزیع محصول را در قالب یک ویدیوی کوتاه برای مخاطب توضیح

دهید. این ویدیو می‌تواند باعث همراهی و جلب اعتماد مخاطبان شما شود.

تهیه‌ی یک کلیپ جذاب، زیبا و متفاوت با موسیقی خاص می ‌تواند زیبایی محصولات

شما را به رخ دیگران بکشد. تهیه‌ ی این نوع کلیپ با توجه به محصول شما کاملاً

متفاوت است، به همین دلیل باید یک سناریو کاملاً متفاوت و جذاب برای تبلیغ محصولات

و ساخت ویدیو تهیه کنید.

 

  1. برای کسب و کارهای ورزشی و اسپرت چه کنید

فضا هیجان باشگاه ‌تان را به مخاطب منتقل کنید. فضای باشگاه‌های ورزشی همیشه

برای مخاطبان جذاب است. دستگاه‌ ها، افراد در حال ورزش و همه‌ی چیزهایی که در

یک باشگاه ورزشی است، می‌تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. شما می‌ توانید

همه‌ ی این امکانات و قابلیت‌ها را در قالب یک ویدیوی جذاب به مخاطبان نشان دهید.

 

  • ایده‌های اکشن را تست کنید

ایجاد حس رقابت در ویدیو، می‌تواند به جذابیت‌ ویدیوی تبلیغاتی شما کمک کند. به‌

همین‌ دلیل پیشنهاد می‌کنیم ایده‌های اکشن را دست‌کم نگیرید. دوربین مناسب،

ریتم بالا، نورپردازی و حرکات اکشن از جمله چیزهایی است که برای ساخت یک کلیپ

هیجان انگیز نیاز دارید.

 

  • ایجاد انگیزه در مخاطب برای محصولات ورزشی

معمولاً کلیپ‌های انگیزشی می‌تواند به سرعت وایرال شود. ترغیب مردم به استفاده

از یک محصول یا خدمات باشگاه برای رسیدن به تناسب اندام همراه با موسیقی‌های

جذاب می‌تواند یک ایده ناب برای تبلیغات محصولات ورزشی باشد.

 

  1. ایده برای ویدیوی تولد و مهمانی

بسیاری از افراد به دنبال برگزاری یک جشن تولد فوق ‌العاده هستند. چه چیزی بهتر از

یک ویدیو کوتاه و جذاب می‌تواند جشن تولد شما را خاص و متفاوت کند.

 

  • یک تایم لپس جذاب مستند تولد شما

استفاده از قابلیت تایم لپس می‌تواند یک ویدیوی کوتاه از تولدتان را به شما بدهد.

کافی است دوربین را در جای مناسبی بگذارید و کارهای تولد را ضبط کنید. بعد از

اتمام تولد شما یک ویدیوی کوتاه و جذاب از تولدتان دارید. در کنار ساخت ویدیو می‌

توانید از خدمات حرفه‌ای عکاسی تولد در منزل استفاده کرده و یک تولد بی‌نظیر را

برگزار کنید.

 

  • هایپرلیپس نیاز به یک تیم حرفه‌ای

ساخت یک ویدیوی حرفه‌ای تولد نیاز به افراد حرفه‌ای هم دارد. هایپرلیپس از بهترین

ایده‌های ساخت کلیپ برای جشن‌های تولد و دورهمی‌ها است. یک سناریو دقیق در

کنار دکور و نور مناسب می‌تواند یک ویدیوی فوق‌العاده به شما بدهد.

 

  1. ایده برای ساخت ویدیوی رویدادها

رویدادها همیشه مخاطبان خاص خود را دارد. ویدیوهای تبلیغاتی رویدادها با هدف

معرفی رویداد و جذب مخاطب بیشتر ساخته می‌شود. برای جذب بیشترین مخاطب

می‌توانید از دو ایده‌ای که در ادامه برای ایده برای ساخت کلیپ مطرح می‌شود،

استفاده کنید.

 

  • برگزاری افتتاحیه جذاب و ایجاد آگاهی

یکی از رایج‌ ترین ویدیوهایی که در دسته ‌بندی‌ ویدیوهای رویدادی قرار دارد، ویدیوهای

افتتاحیه است. در این ویدیوها افتتاح یک کسب و کار، محل یا رونمایی از یک رویداد به

اطلاع مخاطب می ‌رسد. این ویدیوها سهم زیادی در آگاهی مخاطبان از تولد کسب و

کار یا رویداد شما دارد. در کنار ساخت ویدیو از رویداد خود می‌توانید با استفاده از خدمات

عکاسی مستند خبری ، لحظه به لحظه رویداد خود را پوشش دهید.

 

  • مستندها، گفتگو و مصاحبه با دیگران

یکی دیگر از انواع ویدیوها که در دسته ویدیوهای رویدادی قرار دارد، تهیه‌ی یک مستند

کوتاه و جذاب از ایونت است. مصاحبه با میهمان ‌ها، گفتگو با برگزارکنندگان ، نمایی از

محل برگزاری و چند پلان دیگر می ‌تواند خوراک لازم برای ساخت یک مستند جذاب از

ایونت شما را فراهم کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *