ثبت نام دور سوم روز بازاریابی دیجیتال (DMDay) آغاز شد. در این رویداد متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارتاپها، مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف و همچنین علاقمندان و دانشجویان میتوانند شرکت کنند.
روز بازاریابی دیجیتال چه حرفی برای گفتن دارد؟
روز بازاریابی دیجیتال صرفا یک رویداد نیست، سازمانی است برای کمک به گسترش بازار دیجیتال و مهمتر از آن بازار دیجیتال مارکتینگ، ماموریت اصلی آن ایجاد بستری مناسب برای معرفی ظرفیتهای دیجیتال مارکتینگ به صنایع و کسبوکارهای مختلف است.
بازار دیجیتال مارکتینگ همواره شاهد تغییرات بسیاری بوده است و روز بازاریابی دیجیتال تلاش میکند آخرین دغدغهها، راهکارها و متدهای مختلف را با فعالین و علاقهمندان این حوزه به اشتراک بگذارد.
در روز بازاریابی دیجیتال حرفها و آدمها مهم هستند و اگر قرار است حرف مستندی به گوش فعالین دیجیتال مارکتینگ برسد روز بازاریابی دیجیتال یکی از بهترین بسترها برای اینکار است. از طرف دیگر خلق فرصتهای همکاری، اشتراکگذاری تجربیات و همافزایی دانش باعث رشد این بازار میشود برای همین روز بازاریابی دیجیتال این کار را با جدیت دنبال میکند.
رویداد روز بازاریابی دیجیتال
حضور استارتآپها و آژانسهای تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، سفرمارکت، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و … و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغههای کسبوکارهای دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفهای برای شبکهسازی و انتقال تجربیات مثبت و منفی به خود بگیرد.
این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده است و مجموع ۱۸۰۰ شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده است. برگزاری کارگاههای آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … از بخشهای رویدادهای قبلی بوده است.
برگزاری دور سوم از این رویداد
سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال ۹۸ به مدت ۳ روز برگزار میشود. تفاوتهای اساسی این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث افزایش فضای تخصصی رویداد میشود:
- جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آنها از یکدیگر در قالب بخشهای مختلف (Edition)
- ایجاد بستر مناسب برای معرفی روشهای مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف
- بررسی دغدغههای روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ
- همکاری گستردهتر با همکاران، شریکان تجاری، رسانهها و برگزارکنندگان
بخشهای مختلف سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال
روز بازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزهها و صنایع مختلف را بررسی کند. این بخشها شامل حوزههای صنایع تند مصرف (FMCG)، آرایشی بهداشتی، غذایی و …، حملونقل، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مالهای تجاری و فروشگاههای زنجیرهای و مواردی ازین دست است.
شرکت در رویداد
وبرمز به عنوان حامی رسانهای در این رویداد که در تاریخ ۱۴،۱۳،۱۲ دی ماه در سالن همایشهای صدا و سیما برگزار میشود حضور دارد. همچنین شما میتوانید با کد تخفیف webramz از ۴۰ درصد تخفیف ثبتنام در سایت dmday.ir بهرهمند شوید.