طراحی سایت

چطور یک بنر تبلیغاتی خلاقانه داشته باشیم؟

بنر تبلیغاتی خلاقانه با ایده ای ناب اجرا می شود. طراحان مشغول در سیتی سایت بنرهایی را طراحی می کنند که در عین سادگی، جذاب و خلاقانه است و مخاطب را در این نگاه، جذب می کند. طراحی بنر تبلیغاتی برای مشاغل کوچک، را دست کم نگیرید! قاعدتا هر چه کسب و کار کوچک‌تر باشد، نیازمند معرفی و بیشتر دیده شدن، می باشد. سیتی سایت سال هاست در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعال می باشد و در هر زمینه ای، با هر موضوع و محتوایی هم بنر تولید کرده است. جهت آشنایی با نحوه ساخت و اصول ساخت بنر تبلیغاتی خلاقانه، با ما در ادامه همراه باشید.

چگونه یک بنر تبلیغاتی خلاقانه طراحی کنیم؟

1- استفاده از اندازه های استاندارد

یکی از اصلی ترین مواردی که بایستی در طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه، رعایت شود، اندازه بنر می باشد. سایز بنر تبلیغاتی طراحی شده، می بایست با وب سایت ناشر و وب سایت های مرتبط به آن، هماهنگ باشد. موثرترین اندازه های موجود در طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه، شامل 120×600 پیکسل، 728×90 پیکسل، 300×250 پیکسل، 970×250 پیکسل و 300×100 پیکسل می شود. در بین موارد گفته شده، تنها ابعاد 120 در 600 پیکسل به صورت عمودی است و سایر ابعاد، افقی می باشند.

2- حفظ ترتیب 

یکی دیگر از اساسی ترین ویژگی های بنر تبلیغاتی خلاقانه، برقراری تعادل در متن تبلیغات می باشد. رعایت ترتیب زیر، موجب افزایش آگاهی از برند و افزایش ترافیک وب سایت فرود می شود.

• لوگوی شرکت: استفاده از لوگوی برند در طراحی بنر تبلیغاتی، فوق العاده مهم و ضروری می باشد. آگاهی از برند، در گرو استفاده از لوگوی شرکت می باشد.

طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه

 

• ارزش پیشنهادی: بنر تبلیغاتی خلاقانه طراحی شده، می بایست خدمت یا محصولی را با شرایط ویژه ارائه کند. ارائه ارزش پیشنهادی، مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد و بنر تبلیغاتی را محبوب تر می کند.

• دکمه Call To Action یا فراخوان عمل: دکمه فراخوان عمل بر روی بنر تبلیغاتی طراحی می شود و مخاطب را به وب سایت تبلیغ‌کننده، وصل می کند. دکمه کال تو اکشن، اصولا تحت عناوینی چون “شروع کنید”، “بیشتر بدانید” و یا “همین حالا ببینید” طراحی می شود. اصولا دکمه فراخوان عمل در نقطه مرکزی بنر تبلیغاتی قرار می گیرد تا نظر بیننده را جلب کند.

3- ایجاد چهارچوب مشخص

هر چند طراحی بنر، راحت است ولی رعایت اصول طراحی، الزامی می باشد. بنر تبلیغاتی می بایست در کادر مشخصی باشد تا تاثیر خود را بگذارد. اندازه چهارچوب مشخص، بسته به طراح، می تواند مختلف باشد. حداقل مقدار چهارچوب، می بایست 1 اینچ باشد.

4- استفاده درست و بهینه از دکمه ها

پیش تر اشاره کردیم که یکی از عوامل موثر در طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه، وجود دکمه فراخوان عمل یا Call To Action می باشد. اصلی ترین دکمه ای که در طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه به کار می رود، دکمه فراخوان عمل می باشد. جایگاه دکمه فراخوان عمل، خیلی مهم است، به نحوی که موجب افزایش نرخ کلیک وب سایت فرود می شود.

5- حفظ سادگی بنر طراحی شده

یکی دیگر از عوامل موثر در طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه، حفظ سادگی در طراحی بنر می باشد. تبلیغاتی که ظاهر شلوغی دارند، تاثیرگذار نیستند ولی در عوض، بنرهای تبلیغاتی ساده، فوق العاده موثر هستند. البته منظور از سادگی بنر تبلیغاتی خلاقانه، لزوما بی‌روح بودن آن نیست، بلکه استفاده از تمام آیتم ها با حفظ زیبایی و سادگی می باشد. جهت آشنایی با بنر تبلیغاتی جذاب، می توانید کلیک نمایید.

بنرهای خلاقانه

 

6- متن تاثیرگذار

متن تبلیغات می بایست با یک نظر، توسط مخاطب خوانده شود. اندازه و فونت متن تبلیغات، مهم می باشد. کل متن بنر تبلیغاتی خلاقانه می بایست در چند خط (نهایتا چهار خط) نگارش شود. نگارش اطلاعاتی چون آدرس دفتر، شماره تماس، آدرس شبکه های مجازی و ایمیل در متن تبلیغات، اشتباه و غلط می باشد. جهت آشنایی با مقاله “استراتژی بنر تبلیغاتی“، کلیک کنید.

7- استفاده از تصاویر متحرک

هر طراح گرافیکی می داند که بنر تبلیغاتی متحرک، اثرگذارتر از بنر تبلیغاتی ثابت می باشد. بنر تبلیغاتی ثابت، در یک نگاه، فرصت دارد که بر روی مخاطب اثر بگذارد ولی بنر تبلیغاتی متحرک، مدت زمان بیشتری می تواند بر روی مخاطب اثر بگذارد. از طرفی، اکثر مخاطبان، جذب تبلیغات بنری متحرک می شود. ماکزیمم مدت زمان پخش بنر تبلیغاتی متحرک، برابر 15 ثانیه می باشد. جهت مطالعه “طراحی بنر شبکه های اجتماعی” می توانید از طریق لینک، اقدام نمایید.

لینک کردن بنر تبلیغاتی خلاقانه جهت اتصال به صفحه فرود وب سایت

با کلیک کردن دکمه فراخوان عمل، مخاطب به صفحه اصلی وب سایت متصل نمی شود. بلکه مخاطب با کلیک کردن دکمه فراخوان عمل به صفحه فرود وب سایت، متصل می شود. صفحه اصلی وب سایت در نگاه اول، کمی گیج‌کننده می باشد. از این رو، صفحه فرود وب سایت، کاربرد بالایی در جذب مخاطب دارد. جهت آشنایی با بنر تبلیغاتی خام، می توانید وارد شوید.

نمونه بنر تبلیغاتی خلاقانه دنیا

نمونه بنر تبلیغاتی خلاقانه دنیا را می توانید در مراجع (وب سایت ها و اپلیکیشن ها) خارجی (با زبان انگلیسی) مشاهده کنید. مراجع خارجی همگی آپدیت هستند و نمونه های مختلفی را به نمایش گذاشته اند. تمام هنرمندان از مراجع خارجی و انگلیسی استفاده می کنند و از این مراجع، الگوبرداری می کنند. وب سایت های خارجی نامحدود هستند، می توانید به وب سایت های خارجی و انگلیسی معتبر مراجعه نمایید. قاعدتا برای موفقیت در این زمینه، دانستن زبان انگلیسی تا حد بالایی کمک‌کننده است. از این رو، طراحان گرافیکی (گرافیست) مسلط به زبان انگلیسی می توانند به راحتی مطالب موجود در وب سایت را مطالعه کنند و از اخبار و طرح های روز، مطلع شوند. 

طراحی بنر

 

یکی از وب سایت های داخلی معتبر، سیتی سایت می باشد که سال ها است در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ، فعالیت دارد. تعداد فوق العاده زیادی بنر تبلیغاتی خلاقانه توسط طراحان گرافیکی در مجموعه طراحی و تولید شده است. می توانید اصول طراحی درست و ویژگی های یک بنر تبلیغاتی خلاقانه را بنرهای طراحی شده، مشاهده نمایید. مشاهده نمونه کار طراحان، به طراح گرافیکی (گرافیست- Graphic Designer) کمک می کند که ایده های جدیدتر و خلاقانه ای را خلق کنند. به عبارتی، به طراح، خط فکری می دهد. برای مشاهده نمونه کار طراحی بنر طراحان گرافیکی (گرافیست ها) مجموعه سیتی سایت، توصیه می شود کلیک نمایید.

نقش جذابیت و خلاقیت در موفقیت یک بنر

تمام آیتم های موثر در طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه، تماما برای شما عزیزان، عنوان شد. بنر تبلیغاتی فرصت زمانی محدودی دارد که بتواند بر روی بیننده اثر بگذارد و بیننده را جذب کند. از این رو، هر چه بنر طراحی شده، خلاقانه تر باشد، مخاطب و بیننده سریع تر جذب می شود. بنر تبلیغاتی مانند ویترین یک مغازه است. در نظر بگیرید که از جلوی ویترین یک مغازه رد می شوید! شما کیفیت کار را نمی بینید بلکه دیزاین و تزیین ویترین مغازه است که جلب توجه می کند. 

بنر تبلیغاتی هم داستانی مشابه ویترین مغازه دارد. مخاطب کیفیت محصولات و خدمات را در ابتدا نمی بیند، بلکه جذابیت و خلاقیت بنر است که بیننده را جذب می کند. برای آشنایی با خدمات طراحی بنر ثابت و متحرک، می توانید کلیک نمایید.

سفارش انواع تبلیغات بنری خلاقانه و حرفه ای

طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه بسته به موضوع و محتوای بنر، متفاوت است. اصولا طراحان گرافیکی (گرافیست ها) برای طراحی بنر خلاقانه و حرفه ای از آیتم های مرتبط به موضوع، استفاده می کنند. مثلا از طبیعت و اتفاقات مرتبط به موضوع استفاده می شود و ایده ای نو خلق می گردد تا بنر تبلیغاتی خلاقانه، طراحی و تولید شود. برای استعلام هزینه طراحی بنر، می توانید کلیک نمایید.

خلاصه مطالب

جهت ثبت سفارش طراحی بنر تبلیغاتی در سیتی سایت می توانید وارد وب سایت شوید و نمونه کارهای طراحان گرافیکی را مشاهده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، با مشاوران وب سایت در تماس باشید. پس از دریافت مشاوره، سفارش خود را ثبت نمایید. قیمت اعلام شده در مجموعه نسبت به سایر همکاران، فوق العاده مناسب و پایین است. کیفیت بنر تبلیغاتی خلاقانه تولید شده در سیتی سایت در حد فو ¬العاده بالاتری نسبت به سایر همکاران است. وقت شناسی سیتی سایت قابل ستایش است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *