طراحی سایت

بهترین پادکست مدیتیشن و مراقبه فارسی

پادکست مدیتیشن به شما کمک می ‌کند تا ذهن آرام و بدون دغدغه داشته باشید. پادکست های مدیتیشن در دسته بندی های متفاوت هستند و هر یک از آنها ویژگی خاصی دارند. موضوع انواع پادکست های مدیتیشن را باید بررسی کرده و سپس بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب نمایید. امروزه بسیاری از افرادی که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند پادکست ها را به عنوان بهترین روش تبلیغات می ‌شناسند. برای ثبت سفارش تولید محتوا باید موضوع پادکست ها را بررسی کنید و سپس آنها را تهیه نمایید. تولید محتوا پادکست به صورت اصولی و طبق استانداردهای مشخص شده انجام می گردد. در این مطلب می‌ خواهیم انواع پادکست هایی که برای مراقبه هستند را معرفی کنیم.

آشنایی با پادکست مدیتیشن جهت مراقبه روح و روان

 برخی از مهم‌ ترین پادکست هایی که به عنوان بهترین پادکست مدیتیشن شناخته می شوند عبارت هستند از :

1. پادکست دارما 

پادکست دارما به عنوان یکی از بهترین پادکست های مراقبه شناخته می‌ شود. اپیزودهای این پادکست تاثیر زیادی روی روح و روان افراد می‌ گذارند. موضوعات متفاوتی که مربوط به کنترل ذهن هستند در این پادکست بررسی می‌ شوند. خودسازی، خودشناسی و مراقبه به عنوان مهمترین موضوعات محوری این پادکست به شمار می روند. علی دلشاد به عنوان تولید کننده این پادکست شناخته می‌ شود. نگرش جدیدی در این پادکست وجود دارد که دغدغه های متفاوت ذهن انسان را بررسی می‌ کند.

پادکست های آرامش بخش

اگر به دنبال بهترین پادکست با کیفیت هستید می توانید هر یک از اپیزودهای پادکست را گوش دهید. زمان انتشار اپیزود های متفاوت این پادکست هر هفته یک عدد می باشد. کیفیت صدای پادکست بسیار حرفه ‌ای می باشد و رضایت مخاطبان را جلب نموده است. 

2. پادکست یوگا و زندگی با رمانه

پادکست یوگا و زندگی با رمانه به عنوان یکی دیگر از انواع پادکست های مراقبه شناخته می شود. در صورتی که طرفدار آموزش اصولی یوگا هستید می توانید این پادکست را انتخاب کنید. اپیزود های گوناگون پادکست به شما کمک می کند تا حال خوبی داشته باشید. هر یک از اپیزودهای این پادکست به موضوع مشخص شده اشاره دارند. مباحث متفاوتی مانند کنترل ذهن، تغذیه، تنفس و … در این پادکست ارائه می‌ شوند. این پادکست تلاش می ‌کند تا از منابع معتبر جهت ارائه اطلاعات بهره‌ برداری کند.
 
 در هر یک از اپیزودها توضیحات مختصری که مربوط به سبک های متفاوت یوگا می باشد ارائه می گردد. تمامی جزئیات پادکست را به وسیله سایت های انگلیسی می توانید مورد بررسی قرار دهید. دقت داشته باشید که برای پذیرش زندگی سالم باید پادکست های حرفه ای و با کیفیت مدیتیشن را گوش دهید. پادکست یوگا و زندگی با رمانه به عنوان بهترین پادکست مراقبه شناخته می‌ شود که روز به روز طرفداران زیادی پیدا می کند. 

3. پادکست مدیتیشن آرامش

پادکست آرامش یکی دیگر از دسته بندی های پادکست مدیتیشن است که محبوبیت زیادی دارد. اگر می خواهید در ساعات متفاوت روز آرامش زیادی را تجربه کنید این پادکست گزینه ای مناسب است. آرش فیروز بخش به عنوان تولید کننده این پادکست شناخته می ‌شود. محوریت اصلی این پادکست مربوط به بحث خواب است. بی خوابی و کم خوابی مهمترین مشکلی است که امروزه افراد با آن مواجه می شوند. اگر شما می خواهید برای کنترل زمان خواب خود پادکست مناسبی را گوش کنید پادکست آرامش گزینه مناسبی است. بیماری های گوناگونی که مربوط به خلق و خوی انسان هستند به دلیل کم خوابی و بی خوابی به وجود می آیند. در این پادکست تمامی عواملی که مربوط به بی‌خوابی هستند بررسی می‌ شوند و راهکارهای متفاوتی ارائه می گردند. 

بهترین پادکست های آرامش بخش

 

4. پادکست موزیک مدیتیشن 

پادکست موزیک مدیتیشن به عنوان یکی دیگر از پادکست های مراقبه فارسی شناخته می‌ شود. روح انسان برای اینکه با آرامش بیشتری داشته باشد با موزیک ارتباط مناسبی برقرار می کند. قطعه های موسیقی را با اهداف گوناگون منتشر می کنند. پادکست موزیک مدیتیشن، موزیک های گوناگون ارائه می دهد و هر یک از آنها متفاوت هستند. موزیک ها به عنوان تایتل درج می گردند.
 برخی از موزیک ها بی کلام می باشند و برخی دیگر از آنها بی کلام هستند. نکته مهمی که در مورد اپیزودهای این پادکست اهمیت دارد انحصاری نبودن پادکست به زمان خواب می باشد. شما می توانید در ساعات متفاوت روز که به آرامش نیاز دارید به اپیزود های گوناگون پادکست مدیتیشن گوش دهید. به طور تقریبی ماهی ۵ الی ۶ اپیزود از این پادکست انتشار پیدا می‌ کند. کیفیت صدای پادکست بسیار عالی است.

5. پادکست مدیتیشن مدیت 

 پادکست های مدیت به عنوان بهترین پادکست مدیتیشن (Meditation podcast) شناخته می ‌شوند. این پادکست به شما امکان پیشرفت و رشد در راستای حس خوب و آرامش را ارائه می‌ دهد. این پادکست در هر یک از اپیزودها به موضوع خاصی که در مورد خواب آرام، آرامش و … است می ‌پردازد. تمامی اپیزودها با محوریت ذهن منتشر می گردند. با صبر و حوصله هر یک از اپیزود ها را می توانید گوش دهید تا آرامش بی نظیری کسب نمایید. هر یک از اپیزودهای متنوع این پادکست به شما کمک می ‌کند تا روز پر انرژی را آغاز کنید. این پادکست در دسته بندی پادکست های مدیتیشن فارسی، محبوبیت زیادی دارد. بیشتر افراد این پادکست را در طول روز گوش می کنند تا آرامش مناسبی برای کنترل ذهن دریافت نمایند.

6. مدیتیشن پادکست 

 مدیتیشن پادکست به عنوان یکی دیگر از پادکست های مراقبه فارسی شناخته می شود. در این پادکست می توانید انواع مدیتیشن ها را به طور کامل تجربه نمایید. هر یک از موضوعات متفاوت پادکست از ابتدا تا انتها با محوریت حالات روحی ذهن آگاه و آرامش هستند. این پادکست مخاطبان زیادی را جذب کرده است. کمک گرفتن از انواع اپیزود ها، برای کسب آرامش مفید می باشد. مخاطبان مدیتیشن به شدت پیگیر هر یک از اپیزودهای متنوع این پادکست هستند. حدودا هفته ای یک اپیزود از این پادکست منتشر می‌ شود و کیفیت صدای پادکست بسیار عالی و حرفه‌ ای است.

پادکست آرامش بخش

 

7. پادکست مدیتیشن زندگی مایندفول با مراقبه 

 پادکست زندگی مایندفول با مراقبه به عنوان بهترین پادکست مدیتیشن شناخته می‌ شود. در این پادکست ایجاد آرامش و حس خوب را می توانید تجربه کنید. با مراقبه قادر خواهید بود سطح جدیدی از کنترل را تجربه کرده و از آن لذت ببرید. کمک گرفتن از این پادکست به شما کمک می کند تا بتوانید آگاهی زندگی خود را افزایش دهید. زمان انتشار این پادکست نامشخص است و کیفیت صدای آن متوسط می باشد. رضایت مخاطبین از این پادکست بسیار بالا است. امروزه بسیاری از افراد برای کسب آرامش به دنبال بهترین پادکست مدیتیشن هستند. افرادی که زمان کافی برای خواندن کتاب های گوناگون ندارند از پادکست های مدیتیشن استفاده می ‌کنند. 

جمع بندی 

پادکست مدیتیشن دسته بندی های متفاوتی دارد که هر یک از آنها موضوعات شان با یکدیگر فرق می کند. بر همین اساس اگر مایل هستید بهترین پادکست را برای مراقبه گوش کنید باید موضوعات پادکست را بررسی نمایید. برای گوش دادن به پادکست های مراقبه نیاز است که تمامی بخش‌ های پادکست از نظر مشکلات و دغدغه های روحی خود بررسی نمایید. موضوعات پادکست ها و هر یک از اپیزودهای پادکست را بررسی کرده و سپس یکی از آنها که مناسب شرایط تان است را انتخاب کنید. بیشتر پادکست های مدیتیشن که فارسی بودند را در این مطلب معرفی کردیم تا بتوانید بهترین پادکست را انتخاب نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *