طراحی سایت

بنر تبلیغاتی خام یا طرح لایه باز بنر چیست؟

بنر تبلیغاتی خام هم به صورت فیزیکی و هم به صورت مجازی وجود دارد. بنر تبلیغاتی خام آنلاین را می توانید در سیتی سایت تهیه نمایید. بنر تبلیغاتی خام فیزیکی همان بنر سفید می باشد که تبلیغات بنری بر روی آن، چاپ می شود. اگر یک استند بنر و بیلبورد تبلیغاتی در واقعیت داشته باشید، می بایست آن را با بنر تبلیغاتی پر کنید. هر چند وقت یک بار، بنر جدیدی را بر روی بیلبورد تبلیغاتی نصب می کنید و تبلیغات جدیدی را ارائه می دهید. جهت آشنایی با خدمات طراحی بنر ثابت و متحرک، می توانید لینک مربوطه را کلیک نمایید. سیتی سایت در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ در حال فعالیت است. 
در این مجموعه، تعداد زیادی طراح گرافیکی (گرافیست) مشغول به کار هستند و بنرهای تبلیغاتی مختلفی را طراحی می کنند. طراحان این مجموعه برای تولید و طراحی بنر تبلیغاتی از طرح لایه باز بنر تبلیغاتی استفاده می کنند که نوعی بنر پیش ساخته و نیمه آماده است که طراح می بایست آن را در چهارچوب موجود، مطابق میل سفارش‌دهنده، طراحی کند. بنر تبلیغاتی خام فیزیکی را هم می توان در مغازه های چاپ بنر مشاهده کرد که به صورت سفید هستند و پس از چاپ بنر، طرح می گیرند. برای آشنایی بیشتر، با ما در ادامه، همراه باشید.

منظور از بنر تبلیغاتی خام چیست؟

بنر تبلیغاتی خام، یک نوع متریال ایده آل برای چاپ بنر تبلیغاتی می باشد. بنر تبلیغاتی خام، فوق العاده سبک می باشد و در برابر کشش و عوامل جوی اعم از تغییرات آب و هوایی و نور خورشید مقاومت بالایی دارد. پس از چاپ بر روی بنر تبلیغاتی خام، می توان در محیط های داخلی و خارجی از آن استفاده کرد. در تهیه بنر تبلیغاتی خام از پوشش PVC (مخلوطی از ترکیبات آلی) استفاده شده است. برای چاپ تبلیغات از دستگاه های Solvent، Eco-Solvent و UV استفاده می شود. 
 

فایل بنر تبلیغاتی خام

بنرهای تبلیغاتی خام، پس از آن که چاپ می شوند، به منظور اطلاع رسانی در محلی نصب می شوند. این نوع متریال فوق العاده بادوام و مقرون به صرفه می باشند و برای چاپ دیجیتال عریض کاربرد دارند. بنرهای تبلیغاتی خام موجود در ایران، به دو نوع چینی و کره‌ای تقسیم شده اند. بنر تبلیغاتی خام در وزنی در گرماژهای 7 الی 13 انس با تراکم های 200×300، 300×500 و 500×500 در ایران موجود می باشد. جنس کره‌ای نسبت به جنس چینی، بادوام تر و باکیفیت تر است و مقاومت بالایی دارد. جهت اطلاع از هزینه طراحی بنر، می توانید کلیک نمایید. 
بنرهای معمولی که اصولا برای ختم، تسلیت، تبریک و موارد مشابه استفاده می شود، با 10 انس چاپ می شوند ولی بنرهایی که به عنوان تابلوی سر در فروشگاه کاربرد دارند، بایستی از نوع 13 انس باشند تا در برابر نور و تغییرات آب و هوایی، ایمن باشند. کاربرد بنر خام شامل پوشش دیوار یا تزئینات، تبلیغات جاده ای و خیابان ها، اعلامیه های ترحیم، تابلوهای فروشگاه ها و ساختمان ها، غرفه ها و استندهای نمایشگاهی می شود. تبلیغات بنری 47 درصد از کل تبلیغات آنلاین را تشکیل داده است. جهت آشنایی با بنر تبلیغاتی جذاب، می توانید از طریق لینک، وارد شوید.

معرفی انواع بنر تبلیغاتی خام

1- بنر وینیل شبکه ای:

این نوع بنر تبلیغاتی خام مناسب آب و هوای مرطوب، باد و باران می باشد. ساختار این نوع بنر تبلیغاتی به این صورت است که به صورت شبکه ای طراحی شده است و باد و نسیم را از خود عبور می دهد و بنر وینیل شبکه ای آسیبی نمی بیند.

2- لمپوست بنر:

این نوع بنر تبلیغاتی در برابر تغییرات آب و هوایی و وزش باد و بارش برف و باران، مقاوم است و فوق العاده منعطف می باشد. بنر لمپوست مناسب فضای بیرونی و خارجی می باشد. بادهای شدید و طوفان هم نمی توانند به ساختار بنر لمپوست آسیب بزنند. لمپوست بنر باعث زیبایی و جذابیت بصری نمای شهری می شود. این نوع بنر مجهز به راکت های نگهدارنده است و نیروی خارجی اعمال شده به فنر از طریق فنر به فک متحرک منتقل می شود و در نتیجه بنر تبلیغاتی لمپوست، آسیب نمی بیند. با متوقف شدن وزش بادهای شدید و طوفان، فک متحرک به حالت اولیه بازمی گردد. 

3- لمینت گرم:

این نوع بنر خام، براق تر است و جنس آن، نرم تر می باشد. لمینت گرم به دو صورت جلو نور و پشت نور، تولید می شود.

4- لمینت سرد:

لمینت گرم پرطرفدارتر از لمینت سرد می باشد، چرا که لمینت سرد همانند لمینت گرم، براق نیست و جنس آن، کمی سخت تر از لمینت گرم می باشد.

طرح لایه ابز بنر تبلیغاتی

 

مزایای داشتن طرح لایه باز بنر

1- اجرای سریع پروژه های طراحی در فتوشاپ

یکی از مزایای استفاده از انواع طرح لایه باز بنر تبلیغاتی، اجرای سریع پروژه ها می باشد. به نحوی که در کوتاه ترین زمان ممکن، پروژه طراحی انجام می شود. طرح لایه باز بنر تبلیغاتی، این امکان را برای طراح گرافیکی فراهم می کند که طراح سریع تر پروژه را انجام دهد و دیگر نیازی به اجرای صفر تا صد پروژه نباشد. در اصل، بیس و مبنای پروژه انجام شده است و یک قالب آماده، تهیه شده که ادامه فرآیند طراحی انجام شود.

2- استفاده مکرر و مدام از طرح PSD

طراح گرافیکی (گرافیست) دیگر نیازی به طراحی صفر تا صد ندارد. تنها کافی است که طراح طرح لایه باز بنر تبلیغاتی خام را با خلاقیت دیزاین و طراحی کند. طراح گرافیکی یا گرافیست با استفاده از طرح لایه باز، در زمان و وقت خود، صرفه‌جویی می کند.

3- یادگیری سریع نرم افزار طراحی فتوشاپ

یکی از سریع ترین روش های یادگیری نرم افزار فتوشاپ، دنبال کردن پروژه های سایر طراحان می باشد. فتوشاپ، نرم افزاری کامل و جامع می باشد که ابزار و تجهیزات مختلفی را برای آماده کرده است. استفاده از طرح لایه باز بنر تبلیغاتی، این امکان را برای طراح به وجود می آورده است که بیشتر تمرین کند و بر نرم افزار فتوشاپ مسلط گردد. جهت سفارش آنلاین بنر تبلیغاتی، می توانید کلیک نمایید.

قیمت طرح خام بنر تبلیغاتی چقدر است؟

پیش تر اشاره شد که طرح خام بنر یا طرح لایه باز بنر، تقریبا بنری با طراحی اولیه می باشد که طراح بر روی آن طراحی های لازم را انجام می دهد. هزینه بنر تبلیغاتی خام، بسته به کمپانی سازنده یا طراح، متغیر است. جهت مطالعه مقاله “قیمت تبلیغات بنری چقدر است؟” می توانید کلیک نمایید. بنر تبلیغاتی خام، تقریبا بنر اولیه و بدون طراحی می باشد و قاعدتا هزینه طرح لایه باز بنر از بنرهای تبلیغاتی طراحی شده، پایین تر است.

کلام پایانی

اگر شما هم به دنبال مجموعه ای قوی با طراحان ماهر و مجرب هستید، توصیه می شود به مجموعه سیتی سایت سر بزنید. سیتی سایت در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعال می باشد. در ابتدا وارد بخش “نمونه کار طراحی بنر” شوید و تمام نمونه کارهای موجود را مشاهده نمایید. تمام خدمات این مجموعه، مطابق اصول و ویژگی های تعریف شده، هستند و از طرفی، تمامی خدمات به روز و حرفه ای می باشند. طراحانی که در مجموعه سیتی سایت در حال فعالیت هستند، همگی مطابق سیاست های کاری مجموعه رفتار می کنند و در دوره های آموزشی رایگان مجموعه، شرکت و دانش خود را آپدیت می کنند.

طراحی  بنر تبلیغاتی

 

پس از مشاهده نمونه کارها و آشنایی با سبک کاری مجموعه، می توانید از خدمات مشاوره رایگان سیتی سایت بهره‌مند شوید. سپس برای اطلاع از قیمت و هزینه ها، وارد بخش مربوطه شوید. قاعدتا با مقایسه قیمت ها، پی خواهید برد که قیمت های ارائه شده در سیتی سایت فوق العاده به صرفه تر و اقتصادی تر می باشد. برای ثبت سفارش می توانید به صفحه خدمات رجوع کنید و سفارش خود را با جزئیات در آن جا، ثبت نمایید. در آخر، سفارش خود را با حداکثر کیفیت و در زمان کوتاهی دریافت نمایید. با مجموعه سیتی سایت، وقت شناسی، بنرهای تبلیغاتی تاثیرگذار و کیفیت را تجربه نمایید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *