طراحی سایت

بررسی لیست قیمت موشن گرافیک و نرخ بازگشت سرمایه

مقدمه:

قیمت موشن گرافیک تحت تاثیر عوامل زیادی نظیر سبک موشن گرافی، مدت زمان ویدیو موشن گرافی و… سنجیده می شود. در صورتی که شما تمایل به ساخت موشن گرافی دارید بهتر است قبل از هر چیز در مورد هزینه های ناشی از موشن گرافی اطلاعات لازم را بدست آورید.

در ادامه این مطلب قصد داریم قیمت موشن گرافیک و نرخ بازگشت سرمایه در موشن گرافیک را مورد بررسی قرار دهیم. با مطالعه مطلبی که پیش روی شما عزیزان است می توانید اطلاعات بسیار مفیدی در مورد نحوه بررسی قیمت موشن گرافی بدست آورید.

آیا قیمت طراحی موشن گرافی مقرون به صرفه است؟

بله، قیمت طراحی موشن گرافیک برای صاحبان کسب و کارهای مختلف گران نیست. در واقع می توان ویدیوها با کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی را به کمک این تکنیک طراحی کرد. بنابراین می توان گفت اگر پروژه موشن گرافیک به درستی مدیریت شود هزینه های ناشی از آن مقرون به صرفه تر خواهد بود.

توصیه می کنیم بخوانید: کاربرد موشن گرافیک

قیمت طراحی موشن گرافیک

بررسی نرخ بازگشت سرمایه در موشن گرافیک

قبل از هر چیز بهتر است با مفهوم نرخ بازگشت سرمایه آشنا شوید. در واقع نرخ بازگشت سرمایه به سودی گفته می شود که صاحبان کسب و کار و خدمات مختلف با پرداخت نمودن هزینه های ناشی از تبلیغات کسب می کنند. صاحبان کسب و کارهای مختلف زمانی که تمایل دارند سرمایه شان را حساب کنند باید ببینند در ازای سرمایه گذاری و پرداخت هزینه هایی که کرده اند چه چیزی را تمایل دارند بدست آورند.

ساخت موشن گرافیک یکی از بهترین روش ها برای انجام دیجیتال مارکتینگ به شمار می رود. قیمت موشن گرافیک با توجه به سایر روش هایی که برای انجام بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرد مقرون به صرفه تر است. در واقع موشن گرافی می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای سایر رسانه های مختلف باشد.

با طراحی موشن گرافیک و صرف هزینه ای کم می توان در مدت زمان بسیار کوتاه روی مخاطب تاثیر بیشتری دارد. در نتیجه امکان خرید یا استفاده از محصولات توسط مخاطبان بیشتر خواهد بود. در صورتی که موشن گرافیک به صورت حرفه ای و با مدت زمان کوتاه ساخته شود بدون تردید قیمت موشن گرافیک بسیار کمتر است ولی به کمک آن می توان تبلیغات را به صورت حرفه ای انجام داد و به سود قابل توجهی رسید.

بررسی قیمت موشن گرافیک

لیست قیمت انواع موشن گرافی

قیمت موشن گرافیک در مجموعه های مختلف ثابت نیست زیرا تعیین قیمت این هنر به عوامل زیادی بستگی دارد. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت انواع سبک های موشن گرافی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان اعتبار استودیو:

استودیوهایی که مدت زمان بسیار زیادی در زمینه طراحی موشن گرافیک خدمات خود را ارائه می دهند دارای اعتبار بسیار زیادی می باشند. استودیوهای معتبر ویدیوهای موشن گرافی حرفه ای و با کیفیت بالایی را طراحی می کنند در نتیجه قیمت موشن گرافیک در این مجموعه ها بیشتر است.

  • دستمزد تیم اجرایی:

موشن گرافیک دارای قسمت های مختلفی است به همین دلیل در بیشتر اوقات یک تیم اجرایی طراحی موشن گرافی را برعهده می گیرند. در صورتی که طراحان حرفه ای باشند و پروژه را در مدت زمان کوتاهی به شما تحویل دهند بدون تردید قیمت موشن گرافیک بیشتر خواهد بود.

  • پیچیدگی یا سادگی پروژه موشن گرافیک:

طراحی موشن گرافیک هر چقدر دشوار و پیچیده تر باشد بدون تردید قیمت موشن گرافیک بیشتر خواهد بود. اگر شما تمایل دارید هزینه ای مقرون به صرفه را برای ساخت موشن گرافی پرداخت کنید بهتر است پروژه های موشن گرافیک را به صورت ساده تر طراحی کنید.

هزینه طراحی موشن گرافی

  • مدت زمان ویدیوی موشن گرافیک:

مدت زمان موشن گرافی یکی دیگر از انواع عواملی است که روی تعیین قیمت موشن گرافیک تاثیر زیادی دارد. برای تولید موشن گرافی های با مدت زمان کوتاه باید هزینه کمتری را پرداخت کنید. هر چقدر مدت زمان موشن گرافی بیشتر باشد بدون تردید هزینه طراحی آن نیز بیشتر خواهد بود.

  • سبک موشن گرافیک:

سبک موشن گرافیک یکی دیگر از عواملی است روی قیمت موشن گرافیک تاثیرگذار است. قیمت طراحی سبک های مختلف موشن گرافی متفاوت است. قبل از هر چیز بهتر است در مورد انتخاب سبک موشن گرافی مورد نظر خود تصمیم درستی را بگیرید.

  • دستمزد گوینده:

در صورتی که تمایل دارید فردی گویندگی ویدیو را برعهده بگیرد باید هزینه ای را به عنوان دستمزد گوینده پرداخت کنید.

بررسی قیمت ساخت موشن گرافی

مراحل سفارش موشن گرافیک

در صورتی که تمایل به ثبت طراحی موشن گرافیک تبلیغاتی و ثبت طراحی موشن گرافیک برای اینستاگرام دارید بهتر است با مراحل سفارش موشن گرافی در مجموعه های معتبر آشنا شوید. سیتی سایت جزو معتبرترین مجموعه هایی است که خدمات طراحی موشن گرافیک را ارائه می دهد.

در مجموعه ما کار طراحی موشن گرافی توسط طراحان حرفه ای انجام می شود. هزینه طراحی موشن گرافیک با توجه به کیفیت بالای ویدیوهای موشن گرافی برای مشتریان بسیار مقرون به صرفه است. در صورتی که تمایل دارید قبل از ثبت سفارش ساخت موشن گرافیک از کیفیت پروژه های انجام شده مطلع شوید می توانید به بخش نمونه کارهای موشن گرافیک مراجعه کنید.

در این بخش نمونه کارهای متفاوتی از موشن گرافی بارگذاری شده است. شما می توانید با مشاهده این نمونه کارها از نحوه کار طراحی موشن گرافی در مجموعه سیتی سایت مطلع شوید. در صورتی که تمایل به تولید محتوا به کمک ترفند موشن گرافی دارید بهتر است همین حالا سفارش خود را در مجموعه ما ثبت کنید.

مراحل ثبت سفارش تولید محتوا در مجموعه ما به صورت زیر است:

  1. ابتدا باید در وب سایت مجموعه سیتی سایت ثبت نام کنید.

  2. بعد از انجام ثبت نام می توانید سفارش طراحی موشن گرافیک را در مجموعه ما ثبت کنید.

  3. بعد از اتمام ثبت سفارش باید هزینه های ناشی از طراحی موشن گرافیک را پرداخت کنید.

  4. قبل و بعد از انجام ثبت سفارش تان می توانید از کارشناسان ما مشاوره رایگان را در زمینه قیمت موشن گرافی، نحوه تولید موشن گرافی و… بگیرید.

  5. بعد از پایان طراحی موشن گرافی، پروژه در اختیار مشتری قرار داده می شود.

هزینه های ناشی از ساخت موشن گرافیک

مزایای ثبت سفارش طراحی موشن گرافیک در سیتی سایت

با ثبت سفارش طراحی موشن گرافیک در سیتی سایت می توان از مزایای زیر بهره مند شوید:

  1. مجموعه سیتی سایت برای طراحی موشن گرافی های با کیفیت از مشتریان هزینه مقرون به صرفه ای را دریافت می کند.

  2. در صورتی که شما سفارش خود را به صورت صوری ثبت کنید از تخفیفات لازم بهره مند خواهید شد.

  3. پروژه های موشن گرافیک با بالاترین رزولوشن به مشتریان تحویل داده می شود. شایان ذکر است که برای طراحی موشن گرافی با رزولوشن بالا مجموعه ما از مشتریان عزیز هزینه اضافه ای را دریافت نمی کند.

  4. یکی از مهم ترین مزایای ثبت سفارش در مجموعه سیتی سایت تحویل پروژه در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

  5. ارائه مشاوره رایگان در زمینه ساخت موشن گرافیک از مهم ترین مزایای ثبت سفارش در مجموعه ما می باشد. در طول مشاوره شما می توانید کلیه سوالات خود را از کارشناسان ما بپرسید.

  6. بعد از ثبت، سفارش طراحی موشن گرافی شما توسط افراد متخصص انجام می شود.

نحوه ثبت سفارش ساخت موشن گرافی

کلام آخر:

اطلاع از قیمت موشن گرافیک برای افرادی که تمایل به ثبت سفارش طراحی موشن گرافی دارند الزامی است. قبل از ثبت سفارش ساخت موشن گرافی بهتر است ابتدا در مورد نحوه تعیین قیمت طراحی موشن گرافی اطلاعاتی را بدست آورید. علاوه بر این بهتر است سفارش خود را در مجموعه ای ثبت کنید که طراحی موشن گرافیک را به صورت حرفه ای و با قیمت مناسب تری انجام می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *