طراحی سایت

سیتی سایت حامی تجاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

سیتی سایت حامی تجاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

جشنواره وب و موبایل ایران هر ساله میزبان هزاران کسب‌وکار مختلف اینترنتی می‌باشد که در فضای آنلاین و تجارت الکترونیک فعالیت می‌کنند. در این مقاله شما را با تاریخچه جشنواره، نحوه برگزاری و اهداف و سیاست‌های این جشنواره آشنا خواهیم کرد.

تاریخچه جشنواره وب و موبایل ایران

اولین بار در سال 87 جشنواره وب ایران به منظور معرفی برترین وب‌سایت‌های فارسی زبان برگزار شد. در طی چند سال برگزاری این جشنواره و استقبال بی‌نظیر شرکت‌های فعال در حوزه طراحی وب سایت از این گردهمایی بزرگ و با گسترش وسیع این جشنواره، کانون کارآفرینی ایران مدیریت آن را برعهده گرفت. همچنین در سال 1391 جشنواره اپلیکیشن موبایل با هدف رقابت بین تولید‌‌‌کنندگان نرم‌افزار موبایل برگزار شد  و برترین‌های اپلیکیشن ایران پا به عرصه رقابت گذاشتند و همین مسابقات باعث پیشرفت چشمگیری در صنعت اپلیکیشن‌سازی ایران شد. با توجه به حجم بالای شرکت‌کنندگان این دو جشنواره برگزار‌کنندگان آن تصمیم گرفتند با ادغام این دو جشنواره به برگزاری هدفمندتر بزرگترین رویداد وب و موبایل ایران کمک کنند. بدین ترتیب از چند سال بعد یعنی در سال 1394 این جشنواره با هدف ایجاد فضایی برای رشد و پیشرفت این دو ابزار مهم در کسب‌وکار‌های آنلاین  توسط انجمن صنفی کسب و کار اینترتنی برگزار شد و با استقبال بی‌نظیر فعالان حوزه فناوری اطلاعات روبه‌رو شد. امسال نیز شرکت وب رمز حامی تجاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران می‌باشد .

هدف از برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران چیست؟

در کنار این رقابت‌ها و چالش‌ها و اهدای جوایز به برترین شرکت‌های وب و موبایل، در اختتامیه جشنواره، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی به منظور انتقال تجربه و ارتقا سطح دانش در حوزه فناوری اطلاعات، این امکان را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌کند که از سخنرانی‌های کارآفرینان برتر کشور بهره‌مند شوند. در خیلی از این سخنرانی‌ها صاحبان این مشاغل و کارآفرینان موفق کشور درس‌هایی از شکست‌ها و موفقیت‌های خود را با شنوندگان و حاضران در سالن به اشتراک می‌گذارند. شنیدن فراز و فرودهای دیروز برندی که امروز در قاب طلایی تندیس جشنواره قرار گرفته است انگیزه  و امید را در دل کسب‌وکارهای نو پا زنده می‌کند. بنابراین این هدف در راس سیاست‌گذاری‌های این جشنواره قرار دارد و تمامی تلاش تیم اجرایی این جشنواره با هدف تقدیر از برترین‌ها و ارائه راهکار به تازه‌واردان صنعت فناوری اطلاعات می‌باشد.

داوران جشنواره وب و موبایل چه کسانی خواهند بود؟

تمامی کسانی‌که در مرحله اول جشنواره، وب‌سایت تایید مالکیت شده داشته‌اند و یا ازصاحبان اپلیکیشن‌های ثبت شده بوده‌اند می‌توانند به عنوان داور رای خود را نسبت به سایت یا اپلیکیشنی که بیشترین کارایی و جذابیت را دارد  به ثبت برسانند. داوران جشنواره وب و موبایل ایران هر کدام از صاحبان بنام وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل می‌باشند و در حضور بزرگان صنعت فناوری اطلاعات جوایز به کاندیدهای منتخب جشنواره اهدا خواهد شد. در این روزهای زمستانی که به اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران نزدیک می‌شویم کاندیدای جشنواره می‌توانند در تاریخ 25 و 26 بهمن ماه با شرکت در اختتامیه شانس این را داشته باشند که تندیس برترین‌ها را از آن خود کنند. جوایز ویژه برگزیدگان نهایی در جشنواره وب و موبایل ایران نصیب کسانی می‌شود که بالاترین رای را از آن خود کرده‌اند .

محل برگزاری اختتامیه جشنواره وب و موبایل ایران

اختتامیه جشنواره درتاریخ  25 و 26 بهمن ماه در پژوهشگاه نیرو برگزار خواهد شد  و دریچه‌ای تازه را در برابر چشم مخاطب از دنیای دیجیتال ایران به نمایش می‌گذارد و توصیف اینکه دربستر پهناور کسب‌وکار آنلاین کشور چه اتفاقی در حال وقوع  است را به عهده پیشکسوتان و صاحبان موفق حوزه فناوری اطلاعات قرار می‌دهد.

چیزی که در انتها به مخاطب ارائه خواهد شد گزارشی از روند در حال رشد این صنعت در طی سال‌ها تلاش طراحان و برنامه‌نویسان کشورمان است. تلاش کسانی که شاید هیچ وقت دیده نشوند و یا نامی از آن‌ها در هیچ کجا به گوش نرسد. مهندسین بی‌ادعایی که حرکت رو به جلوی این صنعت در دستان توانای آن‌ها خواهد بود و شاید ارائه تندیس‌های این جشنواره قدردانی کوچکی باشد از زحمات چندین ساله گروه‌هایی از جوانان با‌استعداد این مرز و بوم که در حوزه ساخت اپلیکیشن، وب‌سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی فعالیت داشته‌اند. جوانان با‌استعداد و با‌انگیزه‌ای که از استارتاپ‌های نوپا شروع کرده و با حمایت‌های مالی، معنوی، تجاری و رسانه‌ای شرکت‌های حامی توانسته‌اند جایگاه خود را در زمینه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک پیدا کنند و در طی سال‌ها تلاش بی‌وقفه توانسته‌اند امروز در صنعت وب و اپلیکیشن حرفی برای گفتن داشته باشند. شرکت وب‌رمز از حامیان تجاری یازدهمین جشنواره وب و موبایل می‌باشد و با خدمات حرفه‌ای خود درزمینه‌ میزبانی وب، سرور، خدمات سئو و دیجیتال‌مارکتینگ، همواره کسب‌وکار‌های نوپا را حمایت کرده است. سهم عظیمی از پیشرفت در دنیای دیجیتال مدیون سرمایه‌گذارانی است که با اعتماد و اعتقاد به هوش و غیرت جوانی ایرانی از هیچ کمکی دریغ نکرده‌اند.

اهمیت دیجیتال مارکتینگ در صعود به صدر جدول رقابت

می‌توان این ادعا را داشت که دیجیتال‌مارکتینگ سکوی پرواز این کسب‌وکارهای آنلاین بوده است به طوریکه در آن روزهایی که استارتاپ‌ها هیچ جایگاهی در دنیای تجارت نداشته‌اند، استراتژی‌های دیجیتال‌مارکتینگ بود که توانست آن‌ها را به یک برند تجاری تبدیل کند. یکی از ابزارهایی که در دیجیتال‌مارکتینگ با هدف یاری کسب‌وکارهای آنلاین برای بیشتر دیده شدن یک برند تجاری کمک بزرگی به حساب می‌آید سئو وب سایت و اپلیکیشن موبایل می‌باشد. اکثریت مخاطبین شما کلمات کلیدی را در موتور‌جستجوی گوگل سرچ می‌کنند، پس برای اینکه سایت شما در صفحه نخست نتایج گوگل نمایش داده شوند شما نیاز به ابزارهای مختلف مانند استراتژی‌های دیجیتال‌مارکتینگ و پیاده‌سازی سئو دارید. بحث سئو از این جهت حائز اهمیت می‌باشد که شما برای بیشتر دیده شدن در نتایج گوگل نیاز دارید که سایت خود را با کلمات کلیدی هدف، در ابتدای لیست نتایج گوگل قرار دهید. اما چگونه؟ با استفاده از بهینه‌سازی سایت شما می‌توانید سایت خود را بهتر به موتور جستجو معرفی کنید. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما این گوگل است که بازدیدکنندگان وب را برای شما  به مشتری تبدیل می‌کند. پس نقش گوگل روند رو‌به‌رشد کسب‌وکارهای آنلاین غیر قایل انکار است. علاوه بر بحث سئو شما می‌توانید با استفاده از تبلیغات در گوگل ادوردز نیز جایگاه خود را در فهرست نتایج گوگل ارتقا دهید.

 

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *