طراحی سایت

هاست لینوکس حرفه ای وب‌رمز با وب‌سرور LiteSpeed و هارد پرسرعت NVMe

وقتی یک سایت شروع به کار می‌کند برای دسترسی به بخشی از منابع سرور نیاز به خرید هاست دارد. هاست این امکان را ایجاد می‌کند که چندین سایت بتوانند برای بارگذاری فایل‌های اطلاعاتی خود بر روی سایت از منابع سخت‌افزاری سرور استفاده کند. شرکت سیتی سایت یک شرکت میزبانی وب است که خدمات ثبت هاست و دامنه با کیفیتی را برای کارآفرینان آنلاین ارائه می‌کند و همواره حامی کسب‌وکارهای نو پا بوده است. در این مقاله شما را با هاست لینوکس حرفه ای وب‌رمز و دیگر خدمات هاستینگ این شرکت آشنا خواهیم کرد.

هاست لینوکس

هاست لینوکس

یکی از حرفه‌ای ترین خدماتی که توسط شرکت وب‌رمز ارائه می‌شود هاست لینوکس می‌باشد.  هاست لینوکس یکی از پرطرفدارترین هاست‌ها می‌باشد و مهم‌ترین سايت‌های کشور دارای هاست لینوکس می‌باشند. اگر برای سایت شما نیز سرعت و پایداری اطلاعات حائز اهمیت است ما به شما خرید هاست لینوکس را پیشنهاد می‌کنیم.

هاست لینوکس ایران با دو پنل مدیریتی سی پنل و دایرکت ادمین ارائه می‌شود. در نظر داشته باشید کنترل پنل هاست لینوکس با گرافیک کاربرپسند ارائه می‌شود بنابراین نیازی به تسلط به زبان لینوکس نمی‌باشد. هاست لینوکس برای انواع سایت کاربرد دارد و محدودیتی برای انتخاب این نوع هاست وجود ندارد. هاست لینوکس پربازدید ترافیک بالای سایت شما را به سادگی پاسخگو خواهد بود و همچنین بسیاری از سازمان‌ها برای پایداری و امنیت اطلاعات سایت خود نیازمند هاست لینوکس سازمانی می‌باشند.

هاست لینوکس سازمانی وب‌رمز با آپتایم %۹۹.۹  و مانیتورینگ ۲۴ ساعته برای تضمین پشتیبانی و استفاده از آنتی ویروس‌های پیشرفته برای جلوگیری از نفوذ و هک و تهیه بکاپ‌های دوره‌ای برای پشتیبانی از اطلاعات هاست لینوکس سازمانی، خدمات ويژه‌ای را در اختیار ارگان‌ها قرار می‌دهند.

پیشنهاد سیتی سایت: پایتون (Python) چیست؟

هاست حرفه‌ای لینوکس

هاست حرفه ای

شرکت وب‌رمز ارائه کننده هاست لینوکس ابری یک هاست حرفه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. از ویژگی منحصر به فرد هاست حرفه‌ای لینوکس می‌توان به ترکیب سه پلتفرم حرفه ای اشاره کرد. این سه پلتفرم هاست پرسرعت، هاست SSD  و هاست لینوکس ابری می‌باشند و یک میزبانی قدرتمند و پشتیبانی حرفه‌ای را برای سایت شما به ارمغان می‌آورد. همچنین میزبانی با سیستم عامل کلود لینوکس و بهره‌گیری از نسخه بهینه‌شده دیتابیس MySQL با نام MariaDB با سیستم ضدحمله اختصاصی وب‌رمز انجام می‌شود.

وب سرور LiteSpeed

LiteSpeed

شرکت LiteSpeed از شرکت‌های معتبر در ارائه خدمات وب سرور و امنیت سرورهای میزبانی وب می‌باشد. وب سرور لایت اسپید یک وب سرور قدرتمند با عملکرد قوی و سرعت بالا می‌باشد و سرعت آن ۶ برابر وب سرور آپاچی می‌باشد. بنابراین لایت اسپید به دلیل سرعت و امنیت بالا یک انتخاب مناسب برای هاستینگ اشتراکی می‌باشد و همچنین در SSL نیز سه برابر سریع تر ازآپاچی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های وب سرور لایت اسپید می‌توان به نصب آسان، بروزرسانی اتوماتیک، نصب خودکار PHP و افزایش عملکرد PHP تا ۵۰٪ اشاره کرد.

دیسکNVMe چیست؟

دیسکNVMe

هارد NVMe  نوعی از هاردهای جامد SSD می‌باشد و سرعت بالاتری نسبت به هارد SSD معمولی دارد. از مزایای هاست NVMe می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

افزایش سرعت خواندن و نوشتن در هارددیسک که به لود شدن سریع سایت برای کاربران سایت و امتیاز مثبت از نظر ربات‌های موتور جستجوگر گوگل.

استفاده از یک سیستم Caching با ظرفیت بالا در هاردهای NVMe که باعث بهینه‌سازی در دسترسی به پایگاه داده‌های بزرگ و سرعت بیشتر می‌شود

اگر در سایت شما حجم تبادل اطلاعات بالا است پاسخ دهی در هاردهای NVMe به سادگی این تبادل اطلاعات را مدیریت می‌کند و سرعت می‎بخشد.

بنابراین می‌توان ادعا کرد یک دیسک ذخیره‌سازی NVMe سرعت سایت شما را به طور چشمگیری افزایش می‎دهد که تمامی هاست‌های لینوکس حرفه‌ای وب‌رمز با وب سرور لایت‌اسپید و هارد پرسرعت NVMe به مشتریان گرامی عرضه می‌شوند.

هاست پایتون

 پایتون

پایتون یک زبان قدرتمند برنامه‌نویسی است. اما بسیاری از کاربران بین انتخاب هاست پایتون و سرور مجازی دچار تردید می‌شوند. پیشنهاد ما به شما این است که اگر سایت شما به زبان برنامه‌نویسی پایتون نوشته شده است توصیه می‌شود از هاست پایتون استفاده کنید. اما اگر از پلاگین‎ها و دیتابیس‌های گسترده‌ای استفاده می‌کنید ما به شما استفاده از سرور مجازی را پیشنهاد می‌کنیم.

هاست دانلود

هاست دانلود دارای امکانات اصلی مانند دانلود و آپلود فایل است و به منظور راه اندازی سایت دانلودی یا محلی برای میزبانی فایلهای سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای سایت‌های دانلودی که حجم اطلاعات زیادی در دسترس کاربر قرار می‌دهد گزینه مناسبی است.

هاست بکاپ

هاست بکاپ برای نگهداری نسخه پشتیبان امن از اطلاعات سایت شما طراحی شده است. مهم نیست چقدر سرور و هاست خفنی دارید ۱ بار ممکن است به هر دلیل اطلاعات بکاپی را بخواهید که در سرور هاست قابل دسترسی دیگر نیست. نسخه‌های بکاپ داده می‌توانند به صورت دستی از سرور هاست بر روی سرور دیگر آپلود شوند و یا ممکن است نسخه‌های پشتیبان در زمان‌های مشخص به صورت دوره‌ای و خودکار تهیه شوند.

هاست سی پنل

سی پنل یکی از پرطرفدارترین کنترل پنل‌های مدیریت هاست می‌باشد که برای مدیریت دامنه، مدیریت ایجاد و حذف دیتابیس و دسترسی به نسخه‌های مختلف PHP  استفاده می‌شود. سی پنل توسط زبان برنامه نویسی Perl نوشته شده است و کنترل پنل قدرتمندی به حساب می‌آید.

تیم پشتیبانی حرفه‌ای سی پنل در زمان بروز مشکلات فنی به خوبی پاسخگوی نیاز تمامی کاربران می‌باشد.  سی پنل یک کنترل پنل ساده و در عین حال قدرتمند می‌باشد که به دلیل رابط کاربری آسان و فوق العاده کاربرپسند به راحتی می‌توان سطح دسترسی‌های File Manager را برای مدیریت تغییرات دسترسی فایل ها و پوشه ها را مدیریت کرد. اگر از هاست cPanel استفاده میکنید برای ورود به بخش سی پنل راهنمای ورود به کنترل پنل سی پنل را مطالعه کنید.

پنل دایرکت ادمین

در انتخاب کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل محدودیتی وجود ندارد و انتخاب کنترل پنل ارتباطی با نوع سایت شما ندارد. کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل دو پنل مدیریتی قوی برای مدیریت هاست شما می‌باشد و امکانات کاملی را برای مدیریت پیشرفته در اختیار شما قرار می‌دهد. بنابراین می‌توان گفت کیفیت سرویس میزبانی مهم است، نه نوع کنترل پنل آن. معمولا کاربران نوع کنترل پنل را بر اساس تجربه و راحتی انتخاب می‌کنند.اگر برای ورود به هاست لینوکس دایرکت ادمین نیاز به کمک دارید آموزش ورود به کنترل پنل دایرکت ادمین توسط تیم فنی وب‌رمز گردآوری شده است. دایرکت ادمین یک کنترل پنل کانادایی لینوکسی می‌باشد که جهت مدیریت پیشرفته هاست لینوکسی از آن استفاده می‌شود. این کنترل پنل منابع زیادی را اشغال نمی‌کند بنابراین از سرعت بالا و پایداری اطلاعات برخوردار است و امکان مدیریت دیتابیس‌ها و ایمیل‌ها را برای ادمین فراهم می‌کند.

برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *