طراحی سایت

طراحی سایت فروش فرش

این روزها استفاده از خدمات آنلاین و انجام خریدهای اینترنتی بسیار مرسوم است؛ زیرا مزایای بسیاری را برای کاربران و صاحبان مشاغل به همراه دارد.

خوب است بدانید اگر صاحب یک مرکز فروش فرش هستید، می‌توانید با طراحی سایت به میزان قابل توجهی در زمان و هزینه‌های جانبی صرفه جویی کنید؛ همچنین امروزه اکثر کاربران برای رفع کوچک‌ترین نیازهای خود از این فضا کمک می‌گیرند؛ پس اگر شما از این بستر عقب‌نشینی کنید طیف وسیعی از مشتریان را از دست خواهید داد؛ همچنین اکثر رقبای شما از طریق سایت فعالیت می‌کنند و شما با کناره‌گیری ملزومات شکست خود را فراهم کردید و به تدریج فراموش خواهید شد.

توصیه ما این است با راه‌اندازی یک سایت حرفه‌ای به کسب و کار خود جانی دوباره ببخشید و از امکانات و مزایای بستر آنلاین نهایت استفاده را ببرید.

یکی از حوزه‌هایی که می توانید به صورت آنلاین در آن فعالیت داشته باشید فروش فرش است. در ادامه به بررسی مزایا، امکانات و تعرفه طراحی سایت می‌پردازیم.

 

طراحی سایت فروش فرش با سیتی سایت

سیتی سایت سال‌هاست که به عنوان بزرگ‌ترین سایت ساز و فروشگاه ساز ایران فعالیت می‌کند و به کمک 42 نفر از متخصصین حوزه طراحی سایت، گرافیک و سئو بیش از 192 هزار سایت در حوزه‌های مختلف طراحی کرده است.

آنچه موجب شد سیتی سایت بتواند در تمام این سال‌ها به عنوان بهترین شرکت طراحی سایت فعالیت کند تیم ماهر، خدمات حرفه‌ای، تنوع در امکانات، پشتیبانی قوی و همه جانبه است.

شما نیز می‌توانید برای طراحی سایت فروش فرش از تیم سیتی سایت، قالب‌های آماده، دامنه ir رایگان و 7 روز تست رایگان استفاده کنید.

سیتی سایت اینجاست تا شما بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، بهترین سایت و خدمات را دریافت کنید، اگر برای طراحی سایت فروش فرش دچار تردید شدید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از خدمات مشاوره تیم سیتی سایت استفاده کنید تا گام به گام با مزایا و چالش‌های این حوزه آشنا شوید و در انتها بهترین سایت فروش فرش را طراحی کنید.

امکانات طراحی سایت فروش فرش

طراحی سایت فروش فرش مزایا و امکانات بسیاری دارد که در ادامه چند مورد از بدیهی‌ترین امکاناتی که سیتی سایت در طراحی سایت فروش فرش ارائه می‌دهد را معرفی می‌کنیم.

  • فروشگاه آنلاین حرفه‌ای
  • امکان ایجاد پنل اختصاصی برای کاربران
  • اتصال چت آنلاین
  • پنل مدیریتی همه جانبه
  • واکنش‌گرا بودن
  • امکان تماس رایگان روی وب سایت و فروشگاه
  • اتصال به نرم افزار حسابداری دشت همکاران سیستم
  • طراحی سایت چند زبانه برای تجارت بین المللی
  • امکان ثبت نظرات کاربران
  • تولید محتوای اولیه

 

مزایای طراحی سایت فروش فرش

طراحی سایت فروش فرش مزایای بسیاری را برای صاحبان مشاغل و مشتریان به همراه دارد که در ادامه چند مورد از مهم‌ترین آن‌ها را یادآوری می‌کنیم.

  • صرفه جویی در زمان 

در دنیایی که بزرگ‌ترین چالش ما کمبود زمان است، اینکه بتوانیم با روشی موثر و بهینه حتی به اندازه چند دقیقه در زمان خود صرفه جویی کنیم نعمت است و استفاده از این روش‌ها ضروری است.

با طراحی سایت فروش فرش دیگر نیاز نیست هر روز زمان زیادی را با وجود آلودگی هوا در ترافیک برای رسیدن به فروشگاه خود صرف کنید و می‌توانید همین زمان را به امور مهم‌تر همچون خدمت رسانی باکیفیت اختصاص دهید؛ از طرفی چون کاربران و مشتریان شما نیز اکثرا از این روش استقبال می‌کنند، می‌توانید طیف وسیعی از مشتریان را به سمت سایت خود جذب کنید.

سیتی سایت در کوتاه‌ترین زمان بهترین و حرفه‌ای‌ترین سایت فروش فرش را برای شما طراحی خواهد کرد، تنها کافی است هم اکنون با تیم مشاورین و پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید.

  • کاهش هزینه‌های جاری

هر کسب و کاری باید در طول ماه بدون در نظر گرفتن میزان سود، هزینه‌های ثابتی را برای اجاره بها، حقوق پرسنل، بهای خدمات و غیره در نظر بگیرید که هیچ کدام از این موارد در طراحی سایت فروش فرش وجود ندارد و شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه بیشترین بهره‌وری را داشته باشید.

سیتی سایت در این مسیر به شما کمک می‌کند تا با قیمتی معقول سایت فروش فرش خود را طراحی کنید و در هر لحظه و هر زمان سود بسیاری را کسب کنید.

 

  • افزایش فروش و درآمد

در شرایطی که اکثرا از خرید اینترنتی استقبال می‌کنند و شاید کمتر با مشتری حضوری روبرو شوید، اگر در این فضا فعالی نداشته باشید قطعا طیف عظیمی از مشتریان را از دست خواهید داد.

با طراحی سایت فروش فرش می‌توانید درآمد بیشتری نسبت به روش سنتی کسب کنید.

 

  • تبلیغات پربازده و هدفمند

در گذشته برای تبلیغ کسب و کار خود از بیلبوردها یا تلویزیون‌های شهری، توزیع تراکت و غیره استفاده می‌کردند که بازدهی کم و هزینه بالایی داشت و در مدت زمان محدودی نمایش داده می‌شد؛ اما با طراحی سایت فروش فرش و بهینه سازی کلمات کلیدی همیشه در معرض دید کاربران و در صدر نتایج گوگل قرار می‌گیرید که قطعا در موفقیت شما تاثیر بسیاری دارد.

برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با سیتی سایت تماس بگیرید

  • محدود نبودن به زمان و مکان

با طراحی سایت می‌توانید در هر لحظه حتی در خواب و در هر جای دنیا که قرار دارید درآمد کسب کنید؛ اما در روش سنتی شما صرفا ساعت کاری خاصی دارید. با طراحی سایت فروش فرش 7 روز هفته به صورت 24 ساعته درآمد داشته باشید.

علاوه بر موارد فوق افزایش اعتبار، سهولت دسترسی به خدمات، برندینگ و غیره نیز از مزایای طراحی سایت فروش فرش محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *