احتمالاً تا به حال زیاد شنیدهاید که بگویند “ایمیل دیگر مرده است.” خب خیلیها چنین تصوری دارند و جالب اینجاست که خودشان هم همچنان به استفاده از ایمیل ادامه میدهند. همانطور که 5 آماری که در اینفوگرافیک زیر میآید به شما نشان میدهد، ایمیل همچنان یکی از ارزشمندترین کانالهای بازاریابی دیجیتال برای شرکتها است و حتی مشتریان نیز آن را ترجیح میدهند. پس چرا بازاریابان آن طور که بایدا این رسانه را جدی نمیگیرند؟ شاید وقت آن رسیده که همۀ ما در نگرش خود کمی تغییر ایجاد کنیم و شروع به ارسال ایمیلهای تبلیغاتی کنیم.
نمایش نسخه متنی
ایمیل مارکتینگ (ارسال ایمیل تبلیغاتی)
پنج آمار قابل توجه که اهمیت بازاریابی با ایمیل را اثبات میکنند
72% از مصرفکنندگان ترجیح میدهند که شرکتها از طریق ایمیل با آنها در ارتباط باشند تا کانالهای دیگر.
بازگشت سرمایه (ROI) ایمیل مارکتینگ 32 به 1 بوده و از سایر رسانههای دیجیتال بیشتر است.
ایمیل با استفادۀ %98 از کاربران نت رطرفدارترین فعالیّت آنلاین است.
ایمیل پرکاربردترین منبع اطلاعات بازاریابی برای تحلیل گران است و %41 از کسب و کارهای جهانی از اطلاعات مربوط به کمپـینهای ایمیل مارکتینـگ خود برای شناخت مشتریان استفاده میکنند.
90% ایمیلها به دست مخاطبان مورد نظر خود میرسند، ولی تـنها %2 از کـاربران فـیسبوک پـستهای شما را بر روی دیوارشان میبینند.