طراحی سایت

سفارش موشن گرافیک کوتاه تبلیغاتی در رایا مارکتینگ

مقدمه:

موشن گرافیک کوتاه امروزه به یکی از کاربردی ترین انواع موشن گرافی تبدیل شده است. حداقل مدت زمان موشن گرافی کوتاه بین 0 تا 30 ثانیه می باشد. از این نوع موشن گرافی بیشتر در دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود. در ادامه مطلب قصد داریم شما همراهان عزیز را با نحوه ثبت سفارش موشن گرافی کوتاه تبلیغاتی در مجموعه سیتی سایت آشنا سازیم.

آیا موشن گرافیک های کوتاه در بازاریابی موثر هستند؟

از نقش موشن گرافیک در بازاریابی نمی توان غافل شد. استفاده از موشن گرافی کوتاه تاثیر مثبتی در بازاریابی دارد. از مهم ترین مزایای استفاده از موشن گرافی کوتاه در دیجیتال مارکتینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. درک گرافیک متحرک های کوتاه برای مخاطب راحت تر می باشد.

  2. از موشن گرافیک کوتاه می توان برای برندسازی استفاده کرد.

  3. موشن گرافی های کوتاه را می توان در پلتفرم های مختلف به اشتراک گذاشت.

  4. هزینه طراحی موشن گرافیک کوتاه نسبت به موشن گرافی های بلند کمتر است.

  5. به کمک این نوع موشن گرافی ها می توان تصویری پایدارتر از یک برند را در ذهن مخاطب ایجاد کرد.

  6. موشن گرافی های کوتاه روی مخاطبان اثرگذاری بیشتری دارند.

طراحی موشن گرافیک کوتاه

نکاتی که در موشن گرافیک کوتاه باید رعایت شود؟

طراحی موشن گرافیک کوتاه باید با دقت بیشتری انجام شود.اگر تمایل دارید موشن گرافیک کوتاه را به صورت حرفه ای طراحی کنید بهتر است در زمان طراحی موشن گرافی به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. قبل از هر چیز بهتر است طراح موشن گرافیک نیازهای مشتری را درک کند.

  2. قبل از انجام طراحی برنامه ریزی دقیقی داشته باشید. به این نکته توجه داشته باشید تا بتوانید پروژه موشن گرافی را به موقع تحویل دهید.

  3. ایده های خلاقانه ای را که دارید روی کاغذ یادداشت نمایید. با یادداشت کردن ایده ها می توانید در زمان طراحی موشن گرافی به آن ها دسترسی راحت تری داشته باشید.

  4. در صورتی که تمایل دارید در زمان ساخت موشن گرافیک صرفه جویی کنید بهتر است موشن گرافیک را به صورت دو بعدی طراحی نمایید.

  5. برای ساخت موشن گرافیک کوتاه قسمت هایی که غیر ضروری هستند را حذف نمایید.

  6. برای طراحی موشن گرافی کوتاه از موسیقی، تصاویر جذاب و اشکال انتزاعی یا اشکال هندسی مناسب استفاده کنید.

  7. اگر در زمینه طراحی موشن گرافی مهارت لازم را ندارید بهتر است سفارش ساخت موشن گرافیک را در مجموعه ای معتبر ثبت کنید.

بخش های تشکیل دهنده انیمیشن های کوتاه تبلیغاتی

یک موشن گرافیک کوتاه از بخش های مختلف زیر تشکیل شده است:

بخش های تشکیل دهنده موشن گرافی

  • سناریو یا داستان:

مهم ترین بخش موشن گرافیک کوتاه را سناریو آن تشکیل می دهد. انیمیشن های تبلیغاتی چه کوتاه باشند چه طولانی باید برای ساخت آن ها سناریو مناسبی را نوشت. اگر در زمینه نگارش سناریو مهارت لازم را ندارید بهتر است از فردی که در زمینه تولید محتوا مهارت دارد کمک بگیرید.

  • خلق شخصیت های اصلی و مهم موشن گرافی:

برای طراحی موشن گرافیک کوتاه باید شخصیت پردازی را به صورت اصولی انجام دهید. در صورتی که شخصیت های انتخابی جذاب باشند بدون تردید ویدیو موشن گرافی تاثیر بیشتری روی مخاطبان خواهد داشت.

  • تصاویر متحرک:

مهم ترین بخش موشن گرافیک کوتاه را تصاویر متحرک تشکیل می دهند. به کمک نرم افزارهای مخصوص طراحی موشن گرافی می توان تصاویر مختلف گرافیکی را به صورت متحرک تبدیل کرد. برای طراحی موشن گرافی باید تصاویر را با دقت زیادی انتخاب کنید.

  • صدا و موسیقی:

اجزای موشن گرافیک کوتاه در کنار موسیقی می توانند تاثیر بیشتری روی احساسات مخاطب داشته باشند. علاوه بر این به کمک موشن گرافی هایی که صداگذاری جذابی دارند می توان اصلی ترین ایده ویدیو را به مخاطب راحت تر انتقال داد.

اصول داستان گویی در موشن گرافی کوتاه

برای طراحی موشن گرافیک کوتاه باید داستان نویسی را به صورت خلاقانه و حرفه ای انجام شود. در زمان انجام سناریو نویسی باید اصولی را مد نظر داشته باشید. از مهم ترین اصول سناریو نویسی برای طراحی موشن گرافیک کوتاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مخاطبان ویدیو موشن گرافی را تشخیص دهید.

  2. قبل از هر چیز بهتر است مفهوم اصلی داستان را مشخص نمایید.

  3. در زمان سناریو نویسی برای موشن گرافی کوتاه از انجام حاشیه گویی پرهیز نمایید.

  4. احساسات خود را در زمان نوشتن سناریو دخیل کنید.

  5. سناریو موشن گرافیک کوتاه را به صورت روان و کوتاه بنویسید.

  6. از قدرت سناریو نویسی تان استفاده کنید.

  7. در زمان انجام سناریو نویسی بهتر است از شوخی و طنز استفاده کنید. شوخی و طنز باعث جذاب تر شدن موشن گرافی می شود.

  8. قبل از انجام طراحی موشن گرافیک بهتر است سناریو را به افراد متخصص نشان دهید.

  9. در زمان انجام سناریو نویسی روی هدف تان تمرکز بیشتری داشته باشید.

ساخت موشن گرافی کوتاه

نقش خلاقیت در میزان جذابیت انیمیشن کوتاه

هدف طراح موشن گرافیک باید زنده کردن عناصر گرافیکی مختلف باشد. طراح برای زنده کردن عناصر موشن گرافی باید خلاقیت لازم را به خرج دهد. یک طراح موشن گرافی حرفه ای باید بتواند یک ایده ساده را به موشن گرافی جذاب و پیچیده تبدیل کند. با به خرج دادن خلاقیت به میزان کافی می توان موشن گرافی های خاصی تری را طراحی کرد.

شایان ذکر است که موشن گرافی های خلاقانه تاثیر بیشتری روی مخاطبان خواهند داشت. علاوه بر این به کمک موشن گرافیک کوتاه و خلاقانه می توان احساسات مخاطب را به راحتی درگیر کرد. یکی دیگر از مزایای موشن گرافیک خلاقانه انجام برند سازی به صورت حرفه ای می باشد.

علاوه بر این هزینه ویدیو تبلیغاتی خلاقانه نسبت به هزینه ویدیوهای تبلیغاتی ساده کمتر خواهد بود. در صورتی که تمایل دارید اطلاعات لازم را در مورد قیمت موشن گرافی کوتاه و خلاقانه بدست آورید بهتر است قبل از انجام طراحی موشن گرافی از طراح بخواهید که به محاسبه قیمت موشن گرافیک بپردازید.

تاثیر خلاقیت در جذابیت انیمیشن کوتاه

سفارش موشن گرافی کوتاه و حرفه ای در سیتی سایت

خدمات طراحی موشن گرافیک از مهم ترین خدماتی است که توسط مجموعه سیتی سایت به کاربران ارائه داده می شود. همچنین در مجموعه ما تولید محتوا متنی، تولید محتوا صوتی و… نیز انجام می شود. در صورتی که نیاز به تولید محتوا یا طراحی موشن گرافی دارید می توانید سفارش تولید محتوا و سفارش طراحی موشن گرافی را در مجموعه ما ثبت کنید. مجموعه سیتی سایت خدمات مختلف را با قیمت مقرون به صرفه ای به مشتریان ارائه می دهد.

قبل از ثبت سفارش طراحی موشن گرافیک می توانید نمونه کارهای موشن گرافیک که توسط تیم طراحی موشن گرافی سیتی سایت انجام شده اند مشاهده کنید. شایان ذکر است ساخت موشن گرافیک برای اینستاگرام و سایر پلتفرم ها را می توانید به کمک تیم حرفه ای سیتی سایت به صورت خلاقانه انجام دهید. برای ثبت سفارش طراحی موشن گرافیک کوتاه طبق مراحل زیر پیش بروید:

  1. تکمیل فرم سفارش

  2. پرداخت فاکتور

  3. واگذار کردن پروژه طراحی به طراح حرفه ای

  4. تحویل طراحی موشن گرافی حرفه ای به مشتری

نحوه سفارش طراحی موشن گرافیک کوتاه در سیتی سایت

کلام پایانی:  

چرا موشن گرافیک مهم است؟ در پاسخ به سوال مذکور باید بگوییم که امروزه استفاده از موشن گرافیک کوتاه و طولانی به صورت قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. درک ویدیوهای موشن گرافی برای مخاطبان راحت تر است. علاوه بر این به کمک ویدیو موشن گرافی می توان برندسازی را راحت تر انجام داد. در نتیجه بهتر است برای معرفی کسب و کار یا خدمات خود از موشن گرافیک کوتاه استفاده کنید.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *