طراحی بنر اینستاگرام از زمانی که اینستاگرام به فضای کسب و کار آنلاین تبدیل شد، بین پیج های کاری، باب شد. بنر تبلیغاتی اینستاگرامی را می توانید در استوری بلاگرها، اینفلوئنسرها و پیج های بزرگ ببینید. سیتی سایت یکی از مجموعه های قوی و موفق در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ است و تا به حال، نمونه های زیادی از بنر تبلیغاتی را طراحی و تولید کرده است. در این مقاله، من باب طراحی بنر اینستاگرامی در سیتی سایت صحبت شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مفیدتر، می توانید به وب سایت مجموعه، مراجعه نمایید. در ادامه، با ما همراه باشید!
طراحی بنر اینستاگرام چیست؟
طراحی بنر اینستاگرام یکی از انواع بنرهای تبلیغاتی آنلاین است. فضای اینستاگرام قابلیت راه اندازی و مدیریت کسب و کارهای مختلف را دارد. از این رو، هر پیچ کاری، برای رونق کسب و کار خود و معرفی خود به کاربران، از بنر تبلیغاتی استفاده می کند. طراحی بنر اینستاگرام بایستی مطابق استانداردها و ویژگی های موجود، صورت گیرد. یکی از ویژگی های اصلی بنر تبلیغاتی اینستاگرام، سایز و ابعاد آن است که باید متناسب با فضای استوری اینستاگرام باشد. بنر تبلیغاتی اینستاگرام، در نگاه اول بر روی مخاطب اثر می گذارد و هر چه کیفیت ساخت بنر تبلیغاتی اینستاگرام بالاتر باشد، کاربران بیشتری را جذب می کند. جهت مطالعه مقاله “ویژگی های بنر تبلیغاتی” کلیک نمایید.
مزایای استفاده از بنر در اینستاگرام
طراحی بنر اینستاگرام با هدف معرفی پیج کاری کاربر، صورت می گیرد. ایجاد آگاهی نسبت به خدمات و محصولات، یکی از اصلی ترین مزایای استفاده از بنر تبلیغاتی می باشد. بنر تبلیغاتی اینستاگرامی اصولا در استوری های مختلفی، به نمایش گذاشته می شود. از این رو، کاربران زیادی با برند و محصولات و خدمات پیج اینستاگرامی آشنا می شوند. طراحی بنر Instagram، فوقالعاده متنوع است و انواع انیمیشن ها، اسلایدها، رسانه های جریانی و حتی تصویر ثابت را هم شامل می شود. از این جهت، بنر تبلیغاتی می تواند تاثیرگذارتر تولید شود. یکی از مزایای بنر تبلیغاتی اینستاگرام، جذب هدفمند مخاطب است. کارایی بنر تبلیغاتی را می توان با تعداد فالوورهای اضافه شده، سنجید. به صورت کلی، مزایای طراحی بنر اینستاگرامی شامل معرفی برند، جذب هدفمند فالوور و فروش بیشتر محصولات یا خدمات، اشاره کرد.
خدمات طراحی بنر اینستاگرام رایامارکتینگ
بنر تبلیغاتی اینستاگرام در بخش استوری اینستاگرام نمایش داده می شود. یعنی هر بنر تبلیغاتی باید در فرصت کوتاهی بر روی کاربران خود، اثر بگذارد. سیتی سایت سالهاست که زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. زمان آزمون و خطا، به پایان رسیده است! سیتی سایت به روز و آپدیت می باشد و تمام طراحی های گرافیست ها بر مبنای الگوریتم اینستاگرام است. هزینه طراحی بنر اینستاگرام در سیتی سایت، فوق العاده مناسب و پایین می باشد. حرفه ای بودن و وقت شناسی را با سیتی سایت تجربه نمایید. تمام طراحان گرافیکی مشغول در سیتی سایت، مطابق اصول تعریف شده، در حال طراحی بنر تبلیغاتی هستند.
تفاوت بنر اینستاگرام با پست معمولی
در طراحی بنر اینستاگرامی، اصول و ویژگی های یک بنر تبلیغاتی رعایت می شود. هدف تبلیغات محصولات و خدمات در بنر تبلیغاتی حفظ می شود ولی پست معمولی، صرفا یک عکس جذاب یا ویدیویی تاثیرگذار است. بنر تبلیغاتی ممکن است یک تصویر یا ویدیویی کوتاه باشد که در عین سادگی، هدف بزرگی را دنبال می کند. جهت مطالعه مقاله “آموزش طراحی بنر” ، کلیک نمایید. بنر اینستاگرام با محتوای معرفی محصولات و خدمات تولید می شود ولی پست معمولی، کاملا با هدف شخصی کاربر در ارتباط است.
با چه نرم افزار هایی می توان طراحی بنر اینستاگرام را انجام داد؟
نرم افزارهای طراحی بنر تبلیغاتی شامل Bannersnack، My banner maker، Adobe spark، Snappa، EximiousSoft Banner Maker، Banner Designer Pre، Flash banner wizard،Banner Design Studio، Easy GIF Animator، DP Animation Maker و WebSmartz Flash Design Studio می شود. طراحان گرافیکی، بسته به توانایی و نیاز خود، نرم افزاری را انتخاب می کنند و با آن، بنر تبلیغاتی اینستاگرامی را طراحی و تولید می کنند. جهت مطالعه و آشنایی با نحوه ساخت بنر تبلیغاتی آنلاین، می توانید کلیک نمایید و مطالعه بفرمایید.
نمونه بنر تبلیغاتی اینستاگرام رایامارکتینگ
در وب سایت سیتی سایت می توانید نمونه هایی از بنر تبلیغاتی آنلاین را مشاهده نمایید که توسط طراحان گرافیکی مجموعه تولید شده اند. توصیه می شود جهت مشاهده نمونه کارها، به وب سایت سیتی سایت مراجعه نمایید و مطابق دسته بندی موجود، فیلد مورد نظر خود را انتخاب کنید. طراحی بنر اینستاگرام یکی از چندین شاخه های طراحی بنرهای تبلیغاتی آنلاین است.
آمار بازدید از اینستاگرام و تاثیر بنر اینستاگرام در بازاریابی
اینستاگرام به بزرگ ترین آنلاین شاپ تبدیل شده است. کافی است که خدمات و محصولات مورد نظر را سرچ کنید تا چندین پیج مختلف برای شما، بالا بیاید. تعداد کاربرانی که در اینستاگرام فعال هستند، تقریبا 80 درصد جمعیت کشور می باشد. فضای اینستاگرام به قدری جذاب است که تمام کاربران در روز، چندین مرتبه آن را چک می کنند. فضای اینستاگرام بر روی افراد موثر است و بنر تبلیغاتی اینستاگرامی، نسبت به سایر بنرهای تبلیغاتی فوق العاده موثرتر است. این روزها همه به دنبال طراحی بنر اینستاگرامی و بازاریابی در این فضا هستند. برای آشنایی با بازار کار طراحی بنر تبلیغاتی، کلیک نمایید.
آموزش مراحل تبلیغات اینستاگرام
در ابتدای امر، می بایست عملیات طراحی بنر اینستاگرام را به مجموعه ای معتبر و ماهر بسپارید. بسته به نرم افزاری که طراح از آن استفاده می کند، مراحل طراحی و تولید متفاوت است. در قالب کلی، طراح نیاز به تصاویر و ویدیویی از خدمات و محصولات برند دارد. از طرفی، برند پیج اینستاگرام و کیفیت محصولات و خدمات بایستی در بنر تبلیغاتی ذکر شوند. در مراحل طراحی بنر اینستاگرامی، کپشن نویسی، جذابیت محتوا، هشتک گذاری، طراحی صفحه فرود و طراحی دکمه کال تو اکشن، دارای اهمیت هستند. از طرفی زمان ارائه بنر تبلیغاتی در اینستاگرام، مهم می باشد. در طراحی بنر اینستاگرامی می توانید از اعتبار افراد مشهور و معتبر هم بهرهمند شوید.
آموزش طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام
جهت مطالعه مقاله “ایده طراحی بنر“، می توانید کلیک کنید. بنر تبلیغاتی می توانند حول قرعه کشی و چالش و مسابقه برگزار شود. این نوع تبلیغات، فوق العاده نامحسوس، فالوور جذب می کند. تبلیغات ویدیویی، تبلیغات تصویری، تبلیغات در استوری، تبلیغات مجموعه ای، تبلیغات اسپانسری از انواع بنرهای تبلیغاتی اینستاگرام هستند. گاها تبلیغات در لایو صورت می گیرد. طراحی بنر اینستاگرام به صورت ساده و بدون ایده، دیگر تاثیرگذار نیست! امروزه بازار ایده پردازی تبلیغات داغ است و طراح گرافیکی (گرافیست) می تواند از ایده ای برای طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کند.
نکات مهم در تبلیغات اینستاگرام
1- پس از انتشار بنر تبلیغاتی اینستاگرامی، بایستی فعالیت پیج اینستاگرامی منظم تر و با برنامه تر شود.
2- پس از جذب فالوورهای جدید، هدف تبلیغات متوقف نمی شود. بلکه ماندگاری فالوورهای جدید، حائز اهمیت است.
3- تبلیغات بنری اینستاگرام بایستی قابلیت ویرایش داشته باشد. گاها بنر اینستاگرامی، بازدهی پایینی دارد و هدف تبلیغات محقق نمی شود. از این رو، بنر تبلیغاتی می بایست ویرایش شود.
4- مخاطب باید شناسایی شود! سن، جنسیت، مکان، زبان، گویش، علایق، نیازمندی ها، رفتار و احساسات مخاطب اهمیت بالایی دارد. جذب مخاطب، با درنظر گرفتن فاکتورهای عنوان شده، صورت می گیرد.
جمع بندی
سیتی سایت در زمینه تولید و طراحی بنر اینستاگرامی، موفق بوده است و توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند. طراحان فعال در مجموعه سیتی سایت، همگی به روز هستند و قالب اصولی تولید محتوا را دنبال می کنند. اگر شما فردی توانمند و وقت شناس هستید و در طراحی بنر اینستاگرامی قابل هستید، توصیه می کنم به سیتی سایت مراجعه کنید. جهت پر کردن فرم استخدام طراح بنر، می توانید کلیک نمایید. تمام فعالیت های طراحان گرافیکی و تولیدکنندگان محتوا در مجموعه سیتی سایت به صورت دورکاری و غیرحضوری است. در سیتی سایت می توانید از دوره های آموزشی رایگان مجموعه سیتی سایت، استفاده کنید و آموخته ها و دانش خود را آپدیت نمایید.