طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاه موبایل

طراحی سایت فروشگاه موبایل

شرکت طراحی سایت سیتی سایت جهت افزایش آگاهی فروشندگان موبایل و لوازم جانبی توضیحاتی در موضوع طراحی سایت فروشگاه موبایل

ارائه کرده است. فروش و ارائه سرویس ها در حوزه موبایل گسترش روز افزونی داشته. از این رو مغازه‌ها و نمایندگی‌های گوناگون در‌این گروه کاری

در شهرها به‌سرعت در حال رشد و افزوده شدن می باشند. با توسعه حجم تقاضا از سوی مشتریان برای اخذ خدماتی مثل خرید انواع گوشی،

لوازم جانبی و تعمیرات، کسب وکارهای فعال درین حوزه برای پیشرفت کسب وکارشان و ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به مشتریان، از متد جدید

مانند ساخت وب سایت اسباب و اثاث گوشی در وبسایت سه سوت و همینطور تبلیغات دیجیتال به کارگیری می‌نمایند.

ایده‌های خلاقانه‌ای که میتوانند ضمن افزودن جذابیت بصری و خاص کردن طراحی صفحه، در معرفی بهتر فروشگاه موبایل نیز، کاربردی و اثر گذار

واقع شوند. در ادامه مقاله با گروه سیتی سایت همراه باشید تا چندین ایده های کاربردی را بررسی کنیم:

آپ دیت گروهی قیمت محصولات

این روز ها با توجه به تغییرات مداوم نرخ ارز، ایده به روزرسانی گروهی قیمت محصولات، در طراحی وب فروشگاه موبایل، چیزی بالاتر از یک گزینه،

بلکه یک نیاز اصلی برشمرده میشود. در‌صورتی‌که قرار باشد چندین محصولی که برای فروش بر روی سایت خویش قرار داده‌اید، هرروز وقت زیادی

را بابت بروز‌رسانی قیمت‌ها از شما بگیرند، فعالیت فروشگاه شما بزودی صرفه اقتصادی خود را از دست میدهد. ولی خوشبختانه قابلیتی وجود دارد

که می‌توان به کمک آن، قیمت صدها کالای موجود در فروشگاه آنلاین موبایل شمارا، به نرخ دلار وابسته کرد و با یکسری کلیک ساده، آپ دیت

نمود و براین اساس مشتری وب سایت شما با محصولی رو به رو نخواهد شد که قیمت آن قدیمی باشد.

این قابلیت باعث می‌شود که روزمره، زمان قابل توجهی از شما آزاد شود و علاوه بر آن، از نارضایتی مشتری و خدشه به اعتبار وب سایت و

برند شما، جلوگیری شود.

فناوری‌های به کار رفته در گوشی

شرکت‌های بزرگ تولیدکننده تلفن همراه، سالانه در جدیدترین تولیدات خویش، از آخرین تکنولوژی‌های ساخته دست انسان، رونمایی می‌نمایند:

شما نیز می‌توانید در بخشی از ساخت سایت‌وبسایت فروشگاه گوشی خود، به فناوری های بکار رفته در موبایل ها و لوازم جانبی مانند شارژر،

هندزفری، گارد، گلس و بقیه تولیدات فروشگاه، بپردازید. گستردگی فراوان این صنعت باعث شد‌ه‌است، که حجم زیادی از داده ها و

گزینه های متنوع، پیش روی علاقمندان آن قرار گیرد.

مثلا در دنیای فناوری، سال‌ها است که مقایسه پرچمداران دو برند اپل و سامسونگ، برای دوست‌داران این حوزه، از جذابیت خاصی برخوردار است.

لذا شما میتوانید در قسمتی از سایت خود به تحقیق، بررسی و مقایسه تلفن همراه‌های پرچمدار بپردازید و مزایا و معایب هرکدام را زیر ذره بین

قرار دهید. ارائه این داده ها، ضمن این که نمایانگر تخصص شما میباشد، مشتری را نیز، به سمت یک انتخاب عالی هدایت خواهد کرد.

بهبود سئوی کلمه های غیرمستقیم

امروزه گوشی موبایل، به یکی‌از جدایی‌ناپذیر‌ترین وسایل شخصی انسان، تبدیل شده است. از این‌رو، احتمال مواجهه روزمره اشخاص،

با مشکلات مختلف در هنگام استفاده از گوشی نیز، بسیار بالا میباشد. یک ایده مدبرانه که میتوانید در طراحی وب سایت فروشگاه گوشی خویش

بکار بگیرید این است که بر روی سئوی کلمه های مربوط به مشکلات احتمالی استفاده از تلفن همراه، عمل کنید: مثلا فردی که با «داغ

شدن موبایل هنگام بازی» مواجه می شود اکثر اوقات در گام اول، این مسئله را در گوگل سرچ می‌نماید. وب سایت شما می‌بایست مطلبی

غنی و کاربردی در جواب به این مشکل داشته باشد و چنانچه اینگونه بود، فرد بوسیله گوگل به سایت شما هدایت میشود.

بعد از آن با مقاله ای رو به رو میشود که ضمن توضیح دلایل وقوع این اختلال، یک محصول خنک‌کننده تلفن همراه نیز، که جزو تولیدات قابل‌فروش

در وبسایت شماست، برای خرید به کاربر پیشنهاد می دهد. به همین شکل با پوشش مشکلات گوناگون، میتوانید ترافیک قابل توجهی را روانه

وب سایت خود نمایید.

پرسشنامه مشاوره در خرید تلفن همراه

به جهت وجود تنوع بسیار بالا در بازار گوشی، خرید تلفن همراه همواره مستلزم پژوهش و بررسی میباشد. این ایده در‌صورتی‌که درست و

خوشتون اومد؟!پس مقاله زیر رو هم مطالعه کنید!
طراحی سایت دولتی

مدبرانه انجام شود، میتواند همان چیزی باشد که برای وبسایت فروشگاه گوشی شما، قابلیت رقابت با غول های اینترنتی بررسی و خریدوفروش

گوشی، مثل دیجی کالا و موبایل دات آی آر را مهیا نماید.

در یک پرسشنامه چند مرحله ای اطلاعاتی درباره ی سن، شغل، میزان مهارت در فعالیت با موبایل های هوشمند، محدوده دارایی،

اپلیکیشن‌های اصلی لازم و سوالاتی از این دست بپرسید. آن‌گاه بر پایه ی جواب های مشتری بهترین موبایل هایی که پاسخگوی نیاز های او

می باشند را به وی توصیه کنید.

درست مثل زمانی که در دنیای فیزیکی، فرد برای پژوهش ها و خرید موبایل، فرضا به پاساژ علاالدین یا پاساژ پایتخت مراجعه می‌نماید و

فروشنده بعد از پرسیدن چندین پرسش شبیه مواقعی که برای تهیه و تنظیم پرسشنامه آنلاین مطرح شد، گزینه‌های بیشمار پیش روی او را،

به چندین گزینه محصور کرده و یک انتخاب مطلوب را برای وی رقم می زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *