طراحی سایت

آموزش طراحی سایت شرکتی و بررسی مشخصه های آن

چه اطلاعاتی در خصوص آموزش طراحی سایت شرکتی دارید؟تمام کسب و کارهای موفق در حال حاضر به فکر رقابت و پیشی گرفتن از کسب و کارهای رقیب خود هستند. هر یک از آن ها به نوعی راه های مختلفی را برای توسعه کسب و کار خود امتحان می کنند. اگر کسب و کار موفقی دارید و یا شرکت شما در بین رقبا از سود و درآمد زایی بالایی برخوردار است می توانید برای اعتبار بخشی به آن و همچنین توسعه کاری خود به فکر طراحی سایت باشید. شاید در ابتدا لزومی برای طراحی سایت نبینید. ممکن است متوجه شوید رقبا از هر موقعیتی برای پیشی گرفتن از شرکت شما استفاده می کنند. در نتیجه به ضرورت طراحی سایت پی می برید.

مقدمه ای بر آموزش طراحی سایت شرکتی

آنچه که در این مقاله در خصوص آموزش طراحی سایت شرکتی مطالعه می کنید:

  • طراحی سایت شرکتی چیست؟

  • مزایای آموزش طراحی سایت شرکتی

  •  مراحل آموزش طراحی سایت شرکتی

  •  امکانات سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

آموزش طراحی سایت شرکتی در چند سال اخیر به دلیل پیشرفت های مداوم بازار طرفداران زیادی داشته است. طراحی سایت شرکتی یکی از راه های مهم برای دیده شدن در سطح جهانی است. قطعا بدون استفاده از ابزارهای تکنولوژی مدرن شما نمی توانید به موفقیت در سطح جهانی برسید. چون فعالیت شرکت شما تنها محدود به منطقه خودتان خواهد بود و هیچ پیشرفتی در این خصوص نخواهید داشت. اما آموزش طراحی سایت شرکتی و راه اندازی سایت قدم مهمی در راستای ورود به بازار مدرن و افزایش دامنه سود و درآمد است.

طراحی سایت شرکتی چیست؟

آموزش طراحی سایت شرکتی با هدف  ساخت و راه اندازی سایت شرکتی انجام می شود. بیشتر شرکت ها به منظور:

  •  بروز رسانی کاتالوگ

  •  راه اندازی سایت برای ارائه خدمات

  • سرویس های مختلف

  • سیستم های پشتیبانی

  •  خدمات رسانی بهتر

  • بررسی نیاز مشتریان

  •  و … اقدام به طراحی سایت می کنند.

زمانی که یک شرکت بخواهد در زمینه آنلاین فعالیت خود را گسترش دهد نیاز به آموزش طراحی سایت شرکتی دارد. پس برای حضور در بازارهای انلاین ساخت سایت قدم مهم و کاربردی است. طراحی سایت شرکتی با سایت تبلیغاتی چیز کاملا متفاوتی است. سایت ها شرکتی برخلاف فروشگاه های اینترنتی و سایت های تبلیغاتی بر روی تبلیغ شرکت تمرکز می کنند. تاکید وب سایت های شرکتی بیشتر بر روی خبرهای مهم شرکت، عملکردهای کارکنان و مسئولیت اجتماعی آنها است. طراحی شرکت به منظور نشان دادن موفقیت شرکت، ایجاد اعتماد و اطلاع رسانی در خصوص خدمات و محصولات، تقویت شهرت است.

مزایای آموزش طراحی سایت شرکتی

امروزه آموزش طراحی سایت شرکتی با وردپرس انجام می شود و این سیستم با داشتن امکانات و قالب های متعدد تمام آنچه که یک سایت به آن نیاز دارد را در اختیار کاربر قرار می دهد. سایت های شرکتی در مقایسه با سایتهای فروشگاهی مستقیما روی فروش کار نمی کنند. در این سایت ها هزینه تبلیغات چاپی و غیر چاپی حذف می شود و شرکت کسب و کار خود را در با طراحی سایت معرفی می کند. سایت های شرکتی در بخش “درباره ما “تاریخچه و رزومه خود را بیان می کنند. این روش هزینه های تبلیغاتی را به شدت کاهش می دهد.

دلایل طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی دائم است و فقط کافیست هر چند وقت یکبار یک بروز رسانی در محتوای سایت ایجاد شود تا بتوان رتبه سایت را در سطح مناسبی حفظ کرد. اگر می خواهید عموم مردم جهان شرکت شما را بشناسند آموزش طراحی سایت شرکتی گزینه بسیار مناسبی است. این آموزش کمک می کند تا تمام مردم جهان بدون محدودیت زمانی و مکانی به امکانات سایت دسترسی داشته باشند. سایت ها از همان ابتدا برای جلب اعتماد مشتریان نماد اعتماد الکترونیک را اخذ می کنند و این نماد بر اساس رعایت قوانین و استانداردهای تعیین شده صادر می شود.

در بیشتر شرکت ها علاوه بر خدمات و محصولات شرکت، بخش هایی از سایت به درج مقالات و اخبار اختصاص داده می شود. می توان در این بخش به روزترین خبرها را درج کرد. همچنین مقالات و محتواهایی با سئو قوی در سایت قرار دارد تا بازدید سایت بالا برود و سایت موفق به کسب رتبه برتر در گوگل شود. 

طراحی برای سایت شرکتی

هر شرکتی جدای از اینکه خدمات خود را چگونه عرضه می کند باید به فکر جلب رضایت و اعتماد مشتریان باشد. جلب اعتماد مشتریان در راستای طراحی سایت شرکتی و راه اندازی آن آسان است. شما تنها کافیست یک سایت با بخش های متنوع از قبیل تماس با ما، پرسش و پاسخ، پشتیبانی، نظرات و … را طراحی کنید. اگر سایت بتواند سریعا به پرسش کاربران جواب دهد و نیازهای آنها را رفع کند در نتیجه قابل اعتمادتر است.

مراحل آموزش طراحی سایت شرکتی

آموزش طراحی سایت شرکتی یکی از بهترین روش ها برای تبلیغ کسب و کار است. از آنجا که دارندگان گوشی های هوشمند روز به روز در حال افزایش است. بیشتر افراد خدمات خود را از طریق اینترنت و سایت های مختلف دریافت می کنند. در نتیجه ایجاد سایت شرکتی که با پلتفرم های مختلف سازگاری داشته باشد یک ضرورت است.

اگر سایت شرکت به خوبی طراحی شود به شناخته شدن کسب و کار کمک می کند و افزایش اعتبار برند را به دنبال دارد. طراحی سایت باید بر اساس نیاز جامعه و برنامه ریزی اصولی انجام شود. محتوایی که در سایت شرکتی درج می شود باید مرتبط با محصولات و خدمات سایت باشد تا منجر به افزایش اعتبار برند شود.

مراحل آموزش طراحی سایت شرکتی به ترتیب به صورت زیر میباشند؛

مرحله اول کشف: در این مرحله خلاصه ای از تحقیقات در مورد مخاطبان و تجزیه و تحلیلی از رقبا و خلاصه طرح باید آماده شود.

وایر فریمینگ: این مرحله جزء مهمترین مراحل طراحی و توسعه سایت شرکت است که به استخوان بندی پروژه شهرت دارد. در این مرحله باید مشخص شود که عناصر و صفحات در کجا قرار بگیرند و هدف نهایی طراحی سایت چیست. در ادامه می توانید درباره اینکه وب سایت من واقعاً چه کاری باید انجام دهد؟ مطالعه کنید.

در مرحله بعدی باید پس از مشخص نمودن یک قالب، طراحی انجام شود و یک وب سایت کاربردی ساخته شود.

در مرحله بعدی سایت طراحی شده نیاز به تغییر و یا تنظیم دقیق تر دارد باید این تغییرات و تنظیمات به صورت دقیق تر اعمال شود.

بهینه سازی باید برای بالا بردن رتبه سایت توسط متخصصان این حوزه انجام شود.

راه اندازی سایت مرحله پایانی است. در این مرحله سایت باید قابلیت نمایش ارزش ها، ماموریت ها و دستاوردهای شرکت را داشته باشد.

سایت شرکتی

امکانات سایت شرکتی

در آموزش طراحی سایت شرکتی باید بدانید که در هر بخش از سایت چه امکاناتی قرار دهید تا به تقویت برند و جذب مشتریان بیشتر کمک کنید.

بعد از طراحی سایت شرکتی باید امکانات و بخش های زیر در سایت طراحی شود:

  • سایت باید قابلیت اجرا در پلتفرم های مختلف مانند موبایل، تبلت و لب تاب را داشته باشد.

  •  برای معرفی شرکت و تاریخچه آن لازم است که یک بخش به درباره ما اختصاص داده شود.

  • برای جلب اعتماد مشتریان باید صفحه ارتباط با شرکت طراحی شود و محل شرکت، شماره تماس و راه های ارتباطی با شرکت در آن درج شود.

  • صفحه ارتباط با مشتریان و بررسی نیازهای آن ها بسیار مهم است. در این صفحه می توانید به پرسش و پاسخ کاربران جواب دهید. داشتن صفحه مربوط به پرسش و پاسخ به جلب اعتماد مشتریان کمک می کند.

  •  شما باید حتما در سایت خود بخش پرداخت آنلاین داشته باشید.

  •  برای فروش محصولات و خدمات خود به صورت آنلاین یک صفحه اختصاصی با عنوان فروشگاه باز کنید.

  •  می توانید یک صفحه را به گالری تصاویر و راهنمای استفاده از محصولات اختصاص دهید.

  • یک بخش را برای امتیاز دهی به شرکت طراحی کنید.

  •  سایت خود را به یک پشتیبانی فعال مجهز کنید.

  •  می توانید برای جذب مشتریان بیشتر اخبار و مقالات روز دنیا و متناسب با کسب و کار خود را در سایت درج کنید.

  •  از فونت و سایز و قالب های مناسب برای زیباتر کردن سایت و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

  •  می توانید برای هر بخش یک قالب جدا انتخاب کنید و سایت خود را منحصر به فرد و اختصاصی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *