طراحی سایت

در مورد بنر تبلیغاتی تلگرام و مزایای آن چه می دانید؟

طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام در سیتی سایت با قیمتی استثنایی انجام می شود. بخشی از منبع درآمد افرادی که در فضای مجازی در حال کسب درآمد هستند، به تلگرام وابسته است. این افراد برای معرفی کسب و کار خود، نیازمند استفاده از بنر تبلیغاتی تلگرام هستند. جهت آشنایی با مزایا و معایب بنر تبلیغاتی، می توانید کلیک نمایید. بنر تبلیغاتی تلگرام به کسب و کار شخص، رونق می بخشد و فرآیند فروش را سریع‌تر می کند. جهت آشنایی بیشتر با بنر تبلیغاتی تلگرامی با ما همراه باشید.

روش های تبلیغات در تلگرام

 تبلیغات بازدیدی تلگرام

بنر تبلیغاتی تلگرام که بر اساس تعداد بازدیدها می باشد را تبلیغات بازدیدی تلگرام می گویند. هزینه پرداخت این نوع تبلیغات تلگرامی، فوق العاده به صرفه می باشد. چرا که کاربر، هزینه تعداد بازدیدها را پرداخت می کند و هر چه بازدید بیشتر، هزینه پرداختی بیشتر خواهد بود. تعداد بازدیدهای هر تبلیغ تلگرامی را می توان با علامت چشمی که در گوشه پیام های تلگرامی است، چک کرد. تعداد بازدیدها به صورت عددی در کنار علامت چشمی، یادداشت شده است. 

بنر تبلیغاتی تلگرام

 

 تبلیغات ساعتی در تلگرام

تبلیغات ساعتی تلگرام هم اقتصادی است و به ازای زمان هایی که تبلیغات در کانال تلگرامی منتشر می شود، هزینه تبلیغات محاسبه می شود. ساعت دقیق انتشار را تبلیغ‌دهنده، مشخص می کند. اصول انتشار بنر تبلیغاتی تلگرام، به صورت 12 ساعته و 24 ساعته می باشد. ساعت دقیق انتشار بر اساس آنلاین بودن مخاطبان و فعالیت آن ها، تعیین می شود. از این رو، می توان سن، جنسیت و شغل کاربران را مورد بررسی قرار داد.

تبلیغات گسترده در تلگرام

تبلیغات گسترده تلگرامی که در فضای مجازی پخش می شود، توسط تیم های تبلیغاتی و بازاریابی انجام می شود. از این رو، صفر تا صد بنر تبلیغاتی تلگرام بر عهده تیم تبلیغاتی و بازاریابی است. تبلیغ‌دهنده درگیر روش تبلیغات و ساعت تبلیغات و این موضوعات، نیست. 

 طراحی و ساخت ربات تلگرام

یکی از کاربردهای ربات های تلگرامی، در زمینه انتشار بنر تبلیغاتی Telegram می باشد. از این رو، می توان رباتی را طراحی کرد که برای انتشار بنر تبلیغاتی تلگرام، کاربر داشته باشد.

 افزایش ممبر کانال تلگرام

در این روش، برای کانال های تلگرامی، ممبر و اعضایی خریداری می شود. زمانی که اعضا و ممبرهای کانال تلگرامی افزایش می یابد، روند تبلیغات سرعت می گیرد. کاربران سریع‌تر جذب کانال های ممبر بالا می شوند. 

 تبلیغات کلیکی تلگرام

پرداخت هزینه این نوع بنر تبلیغاتی تلگرامی، بر اساس تعداد کلیک ها می باشد. تبلیغات کلیکی تلگرام فوق العاده به صرفه است. اطلاع از تعداد کلیک ها، نیازمند سامانه های مخصوصی می باشد. سامانه های باکیفیت، نرخ دقیق کلیک بنر تبلیغاتی تلگرام را به شما می دهند. گاها افراد، بدون هدف، بنر تبلیغاتی را کلیک می کنند و میزان نرخ کلیک را بالا می برند. جهت اطلاع از هزینه طراحی بنر، می توانید وارد لینک شوید.

مزایای تبلیغات از طریق بنر تلگرام

در دنیای دیجیتالی و آنلاین امروز، بنر تبلیغاتی تلگرام، معرفی کننده کسب و کار شما است. شما می توانید کسب و کار خود را با بنر تبلیغاتی به همه معرفی کنید و مشتریانی را از سراسر ایران، جذب کنید. در گذشته، هر کسب و کاری، مشتریان محلی و بومی منطقه خود را داشت. امروزه بنرهای تبلیغاتی و فضای مجازی، باعث جذب مشتری از سراسر کشور شده اند. از این رو، با گسترش کاربرد اینترنت در زندگی افراد، خریدها هم اینترنتی شده اند. کاربران فضای مجازی، در روز، ساعت ها در سوشال مدیا می گردند و پیج های (پیج های اینستاگرامی) مختلفی را فالو می کنند و عضو کانال های (کانال های تلگرامی) جدیدی می شوند. بنر تبلیغاتی تلگرام موجب جذب کاربران، افزایش ممبرها و افزایش فروش کسب و کار کانال می شود.

تبلیغات بنری در فضای تلگرام

 

اصول و نکات طراحی حرفه ای بنر برای تلگرام

جهت آشنایی با مقاله “طراحی بنر شبکه های اجتماعی” می توانید کلیک نمایید. نکاتی که در طراحی بنر تبلیغاتی تلگرامی می بایست رعایت شود، شامل عنوانی جذاب و گیرا، باکیفیت بودن تصاویر، اندازه بنر، کپشن ساده و خوانا، لوگوی کانال، طراحی دکمه کال تو اکشن، فرمت فال خروجی و انتخاب رنگ مناسب می شود. رعایت این اصول در طراحی بنر تبلیغاتی تلگرام، اهمیت بالایی دارد و جذابیت بنر طراحی شده را بالا می برد. کاربران، گاها به سراغ طراحانی می روند که در طراحی بنر تبلیغاتی، فقط زیبایی را لحاظ می کنند و اصول را نادیده می گیرند.

نکات مربوط به ابعاد بنر تلگرام

ابعاد بنر تبلیغاتی تلگرام می بایست در اندازه های 1×1 و یا 5×4 تنظیم گردد. این دو سایز، هر دو استاندارد هستند و در فضای تلگرام کاربرد بالایی دارند. استفاده از ابعاد و سایز استاندارد، موجب می شود که بازدید بنر تبلیغاتی افزایش یابد و کاربرپسندتر شود. جهت آشنایی با مقاله اهمیت بنر تبلیغاتی، می توانید کلیک نمایید.

عناصر تشکیل دهنده بنر تبلیغاتی تلگرام

1- طراحی عنوانی جذاب و تاثیرگذار برای بنر تبلیغاتی

2- استفاده از تصاویر باکیفیت

3- تعیین اندازه تاثیرگذار برای بنر تبلیغاتی تلگرامی

4- طراحی کپشن ساده و خوانا برای بنر تبلیغاتی

5- استفاده از لوگوی برند

6- طراحی دکمه کال تو اکشن یا دکمه فراخوان عمل

7- انتخاب رنگ مناسب در طراحی

8- سایز و فونت متن بنر تبلیغاتی تلگرام

9- فرمت فایل خروجی

مشخصات یک بنر تلگرام ایده آل

1- طراحی یک استراتژی ایده آل و نسبتا دقیق: هر کسب و کاری، استراتژی و داستانی قوی دارد. طراحی می تواند از استراتژی برند استفاده کند و بنر تبلیغاتی تلگرامی را طراحی کند. جهت مطالعه مقاله “استراتژی بنر تبلیغاتی“، کلیک نمایید.

2- محتوای متنی خوب و مناسب: متن تبلیغات، یکی از آیتم های مهم و اصلی بنر تبلیغاتی تلگرامی می باشد که بایستی به خوبی تنظیم شود. برای بررسی سوال “آیا تبلیغات بنری موثر است؟” می توانید وارد شوید.

3- حفظ سادگی بنر طراحی شده: بنر تبلیغاتی طراحی شده، بایستی ساده و خلاقانه باشد تا بر روی مخاطب اثر بگذارد. بنرهای ساده، تاثیرگذارتر هستند ولی در مقابل، بنرهای شلوغ، جذاب نیستند.

4- مخاطب شناسی و دنبال کردن هدف مشخص: شناخت مخاطب، اهمیت بالایی دارد. زمانی که طراح بداند که با چه رنج سنی از مخاطبان، کار دارد، بنری طراحی می کند که بر روی مخاطبان اثر بگذارد و مخاطب را جذب کند.

5- اندازه یا سایز بنر: اندازه بنر تبلیغاتی تلگرام بایستی استاندارد و متعارف باشد.

تبلیغات در فضای مجازی

 

هدف از طراحی بنر تلگرام چیست؟

هدف از طراحی بنر تبلیغاتی تلگرامی، انتقال پیام به مخاطب و جذب مخاطب می باشد. پیامی که به وسیله بنر تبلیغاتی منتقل می شود، معرفی کیفیت و کسب و کار کانال تلگرامی است. توصیه می شود که بنر تبلیغاتی خود را به صورت گیف (GIF) طراحی کنید تا اثرگذاری آن بر روی مخاطب، بیشتر شود. مقاله “بنر تبلیغاتی برای مشاغل کوچک” برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با تاثیرات تبلیغات بنری، مفید است.

نمونه تبلیغات بنری تلگرام موفق

جهت مشاهده نمونه کارهای بنرهای تبلیغاتی طراحی شده، می توانید وارد “نمونه کار طراحی بنر” شوید. تمام نمونه کارها، توسط طراحان گرافیکی مشغول در سیتی سایت طراحی شده است و همگی مطابق اصول تعریف شده، هستند.

جمع بندی و نکات پایانی

سیتی سایت، سال هاست در زمینه تولید محتوا و طراحی بنر تبلیغاتی تلگرامی، مشغول است. کاربران زیادی از کمپانی های بزرگ یا کمپانی های کوچک، به سراغ سیتی سایت آمده اند و از تجربه سیتی سایت استفاده کرده اند. نمونه کار طراحی بنر طراحان گرافیکی مجموعه را می توانید با دقت مشاهده نمایید و سپس سفارش خود را ثبت کنید. قیمت طراحی بنر در مجموعه سیتی سایت، فوق العاده مناسب است و کیفیت بنرهای طراحی شده، در حد بالایی می باشند. خدمات طراحی بنر ثابت و متحرک، یکی از چندین خدماتی است که ارائه شده است و می توانید سفارش خود را با بررسی کامل تمام جوانب، ثبت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *