طراحی سایت

بهترین ایده طراحی بنر + طراحی بنر خلاقانه

ایده طراحی بنر از عهده طراح گرافیکی خلاق برمی آید. مجموعه سیتی سایت، در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. از این رو، در مجموعه سیتی سایت، تعداد زیادی طراح مشغول همکاری و تولید بنرهای تبلیغاتی آنلاین هستند. در این مجموعه، شما به عنوان یک طراح می توانید به صورت مداوم بیاموزید و دانش خود را افزایش دهید. آموزش های ارائه شده در این مجموعه، همگی کاربردی و مفید هستند. بخش مالی سایت سیتی سایت، به صورت منظم و شفاف در حال پرداخت است. نظام‌مندی خدمات سیتی سایت، زمینه جذب طراحان و تولیدکنندگان محتوا را فراهم کرده است. اگر شما هم علاقه‌مند به همکاری با سیتی سایت هستید، لینک “استخدام طراح بنر” را کلیک نمایید. 
وارد بخش استخدام فریلنسری شوید و موارد خواسته شده برای همکاری را پر کنید. در صورتی که شرایط شما با سیاست های کاری مجموعه در این راستا باشد، همکاران ما با شما تماس می گیرند. می توانید سایر مقالاتی که حول طراحی بنر تبلیغاتی نگارش شده را در وب سایت سیتی سایت مشاهده و مطالعه نمایید. در این مقاله قصد داریم راجب ایده طراحی بنر تبلیغاتی خلاقانه، صحبت کنیم. جهت آشنایی با طراحی خلاقانه و الهام گرفتن از بنرهای تبلیغاتی آنلاین طراحی شده، با ما در ادامه، همراه باشید.

ایده های طراحی بنر خلاقانه

طراحی بنر تبلیغاتی ساده و بدون خلاقیت، مدت هاست که منسوخ شده است. بازار ایده طراحی بنر، این روزها حسابی داغ و پرطرفدار است. طراحان گرافیکی خلاق در این زمینه، خوش درخشیده اند. تبلیغات بنری با ایده های خلاقانه، علاوه بر این که جذاب تر می باشند، مخاطبان زیادی را به خود جذب می کنند. تبلیغات بنری آنلاین، به صورت ثابت یا متحرک با ایده های جدید و نو، طراحی می شوند. صاحبان برندها، گاها تقاضا دارند که بنر تبلیغاتی آن ها، به صورت خاص و خیره کننده ای طراحی شود. 

طراحی بنر تبلیغاتی

یکی از چندین ایده طراحی بنر، برای موقعیت های مکانی می باشد. گاها ورودی تونل ها، ورودی شهرک ها و مکان های پربازدید را با بنر تبلیغاتی، دیزاین می کنند. گاها از ایده های طراحی بنر تبلیغاتی برای انتقال پیام و یا هشدار دادن، استفاده می کنند. از این رو، از ایده طراحی بنر برای رعایت قانون استفاده می شود. ایده های موفق طراحی بنر باعث افزایش فروش برند می شوند. طرح های بامزه و خلاقانه همیشه در ذهن کاربر می مانند. 
ایده های خلاق و ناب همیشه تاثیرگذار هستند! تبلیغات آلیس را به خاطر بیاورید. در زمان خودش، این تبلیغ فوق العاده سر و صدا کرد و تمام افراد، از کوچک تا بزرگ، آلیس را می شناختند. گاها طراحان برای طراحی بنر تبلیغاتی، از ویژگی محصول به عنوان ایده طراحی بنر استفاده می کند و با نمایش دادن کیفیت محصول، مخاطبان را جذب می کند. ایده های خلاقانه و به روز مختص بنر تبلیغاتی نمی شود. تبلیغات تمام بنر و تراکت نیست! گاها بر روی کیسه ها و پاکت ها، تبلیغات چاپ می کنند، این گونه با هزینه های کم، محصولات یا خدمات برند به مخاطبان معرفی می شوند. جهت آموزش طراحی بنر، می توانید کلیک نمایید و مقاله مربوطه را با دقت مطالعه کنید. 

چطور یک بنر موفق طراحی کنیم؟

ایده طراحی بنر، تنها 10 درصد از یک بنر تبلیغاتی را تشکیل می دهد. 90 درصد بقیه بر عهده طراح گرافیکی می باشد. برای ایده پردازی و ایده گرفتن می توانید به سایت های خارجی سربزنید! توصیه می شود، به هیچ عنوان دست به کپی و تقلید کورکورانه نزنید. تمام هنرمندان بزرگ دنیا، در شروع زندگی هنری خود، از ایده ها و طرح های موجود، تقلید کرده اند. ولی در امر طراحی و ساخت بنر تبلیغاتی نمی توانید صفر تا صد بنر را تقلید کنید. بهترین روش، الهام گرفتن و ایده گرفتن از طرح های موجود است. بخش اصلی تولید بنر تبلیغاتی آنلاین، مسئله طراحی آن، است. طراح گرافیکی باید از عناصر موجود، به نحوی استفاده کند که اصول اصلی بنر تبلیغاتی، به صورت کامل، حفظ گردد. 

ایده های خلاقانه

توصیه می شود مقاله “ویژگی های بنر تبلیغاتی” را حتما مطالعه نمایید. ویژگی های بنر تبلیغاتی در نگاه کلی، شامل ابعاد بنر، فونت و سایز متن، تصویر یا ویدیوی زمینه، چهارچوب بنر، حجم خروجی، رنگ‌بندی، وجود برند محصول یا خدمات، ذکر ارزش پیشنهادی بنر، فرمت خروجی و دکمه فراخوان عمل می شود. تمام این موارد باید در بنر تبلیغاتی آنلاین رعایت شود تا خروجی بنر، مطلوب باشد. بنری که مطابق ویژگی های اصولی طراحی و ساخته می شود، بیشتر مورد توجه مخاطبان و بینندگان است. در عوض، بنرهایی که از این اصول پیروی نمی کنند، جزو بنرهای کم‌بیننده با نرخ کلیک پایین هستند. 
 
جهت اطلاع از نحوه ساخت بنر تبلیغاتی، می توانید کلیک نمایید. گاها افراد گمان می کنند که ایده طراحی بنر تبلیغاتی بایستی خاص و ویژه باشد. درست است که ایده طراحی بنر باید خلاقانه باشد ولی نحوه طراحی طراح، بی‌تاثیر نیست. چه بسیار هستند طراحی که ایده های ساده را فوق‌العاده خاص نمایش داده اند. اگر قصد به آپدیت شدن دارید، مقاله “بنر ساز حرفه ای” را از دست ندهید! 

نمونه ایده های تبلیغات بنری

پیش‌تر اشاره شد که برای بهره‌مندی و آشنایی با ایده طراحی بنر (Banner design idea)، می توانید به مراجع (وب سایت ها و اپلیکیشن ها) خارجی (با زبان انگلیسی) رجوع کنید. مراجع خارجی همگی آپدیت هستند و به طراح گرافیکی (گرافیست) ایده های نو و به روز می دهند. تمام هنرمندان از مراجع خارجی و انگلیسی استفاده می کنند و از این مراجع، الگوبرداری می کنند. وب سایت های خارجی نامحدود هستند، می توانید به وب سایت های خارجی و انگلیسی معتبر مراجعه نمایید. قاعدتا برای موفقیت در این زمینه، دانستن زبان انگلیسی تا حد بالایی کمک‌کننده است. از این رو، طراحان گرافیکی مسلط به زبان انگلیسی می توانند به راحتی مطالب موجود در وب سایت را مطالعه کنند و از اخبار و طرح های روز، مطلع شوند. 

ایده طراحی بنر تبلیغاتی

 

یکی از وب سایت های داخلی معتبر، سیتی سایت می باشد که سال ها است در زمینه تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ، فعالیت دارد. تعداد فوق العاده زیادی بنر تبلیغاتی توسط طراحان گرافیکی در مجموعه طراحی و تولید شده است. می توانید اصول طراحی درست و ویژگی های یک بنر تبلیغاتی را بنرهای طراحی شده، مشاهده نمایید. مشاهده نمونه کار سایر همکاران و طراحان، به طراح گرافیکی (گرافیست) کمک می کند که ایده های جدیدتری را دنبال کند. به عبارتی، به طراح، خط فکری می دهد. برای مشاهده بهترین ایده طراحی بنر، توصیه می شود به وب سایت مجموعه سیتی سایت مراجعه کنید. جهت مطالعه مقاله “بازار کار طراحی بنر” در سیتی سایت، می توانید کلیک نمایید.

 
کلام پایانی

ایده طراحی بنر خلاقانه، بایستی مرتبط با موضوع باشد. در این مقاله، چندین منبع الهام برای طراحان گرافیکی (گرافیست) عزیز، معرفی شد تا بتوانند با مشاهده نمونه های مختلف، خط فکری خود را هدایت کنند. برای آن که به یک طراح گرافیکی موفق تبدیل شوید، می بایست زبان انگلیسی خود را قوی کنید. تمام منابع و سورس های موجود، به زبان انگلیسی هستند و هر طراحی برای یادگیری نیاز به مطالعه دارد. برخی گمان می کنند، چون می توانند بنری را طراحی کنند، پس موفق هستند و نیازی به یادگیری و آپدیت شدن، ندارند. در حالی که هر هنرمندی نیاز دارد که دائما آموزش ببیند و مطالب جدیدی بیاموزد. 
ما به شما توصیه می کنیم که زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. یادگیری و آموزش دیدن را در اولویت قرار دهید. مطمئن باشید که طراحان گرافیکی (گرافیست) که دائما در حال کسب تجربه و یادگیری هستند، چندین قدم جلوتر از سایر همکاران هستند. در سیتی سایت می توانید به زبان فارسی آموزش ببینید و از آموزه های خود در طراحی بنر تبلیغاتی استفاده کنید. بهترین ایده طراحی بنر، زمانی حاصل می شود که کمی عمیق به اطراف و موضوع مورد بحث، نگاه کنید. ایده های خلاقانه از پس نگاه های عمیق و ژرف به موضوع بنر تبلیغاتی، حاصل می شوند.
 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *