طراحی سایت

خدمات تولید محتوای ویدیویی تخصصی و جذاب

خدمات تولید محتوای ویدیویی و اهمیت بازاریابی ویدیویی در دیجیتال مارکتینگ، غیر قابل انکار و پدیده ای فوق العاده کمک کننده است. برخی بر این باورند که آینده دیجیتال مارکتینگ در دستان تولید محتوای ویدیویی خواهد بود. امروزه، کسب و کار های زیادی راه اندازی شده اند که سفارش تولید محتوا قبول می کنند.

اما اگر به کسب و کارتان بها می دهید و بر اهمیت تولید محتوا در بازاریابی به طور کامل اشراف دارید، باید بدانید که انتخاب اینکه چه کسی به تولید محتوای ویدیویی برای شما بپردازد در بازریابی حائز اهمیت است. در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل درباره ی خدمات تولید محتوای ویدیویی، بپردازیم. پس اگر علاقه مند به این موضوع هستید و یا قصد سفارش تولید محتوای ویدیویی دارید، تا انتها همراه ما باشید.  

خدمات تولید محتوای ویدیویی و اهمیت آن

چرا محتوای ویدیویی

تولید انواع محتوای ویدیویی، یک برنده بی چون و چرا در بین انواع تولید محتوا ها است. نقش ویدیوبلاگ در رشد کسب و کار ها به اندازه ای است که وقت آن رسیده که همه کسب و کار ها روی آن سرمایه گذاری کنند. مهمترین دلیل اهمیت محتوای ویدیویی در بازاریابی، نشان دادن حرفه و تخصص افراد به دیگران است. در لیست زیر، چند دلیل مهم دیگر که چرا باید از محتوای ویدیویی بهره برد را آورده ایم:

  • ویدیو، یادگیری را آسان تر می کند: به گفته یک شرکت تبلیغاتی، بازدید کنندگان سایت، تنها 20 درصد از متن را می خوانند. اما علاقه زیادی به دیدن محتوای ویدیویی و تصویری، نشان می دهند. جالب است بدانید که 60 درصد ترافیک اینترنت را ویدیو ها تشکیل می دهند. چه بخواهیم یا نخواهیم، امروزه افراد، دیدن ویدیوی آموزشی را به کتاب خواندن ترجیح میدهند.

  • ویدیو، مخاطب را با شخصیت شما آشنا می کند: معمولا برای مخاطب، دشوار است که با شخصیت یک نویسنده آشنا شود. اما ویدیو، سرعت آشنایی را افزایش می دهد. مردم، معمولا دوست دارند بدانند که یک فرد معروف در زندگی خودش چه کار هایی انجام می دهد و به چه چیز هایی علاقمند است. البته این موضوع، تنها برای افراد معروف صدق نمی کند. بار ها پیش آمده که کاربران به کمک ویدیو های ولاگ و یا آموزشی خود به شهرت رسیده اند در صورتی که پیش از آن یک فرد شناخته نشده بودند.

  • ویدیو، نرخ تبدیل را افزایش می دهد: از آن جایی که ویدیو، یک محتوای شنیداری بصری است؛ مخاطب بهتر می تواند با آن ارتباط برقرار کند. از این جهت، آسان تر نیز اعتماد می کند. در نتیجه، تبدیل مخاطب به مشتری با ویدیو، کار ساده ای به نظر می رسد. فقط کافیست که مخاطب هدف خود را بشناسید و محتوای با کیفیت تولید کنید.

خدمات تولید محتوای ویدیویی

نکات تولید محتوای ویدیویی

  1. هدفتان را از ساخت ویدیو مشخص کنید: اولین گام، ترسیم اهداف ویدیوی خود است. باید بدانید که موضوع شما قرار است در چه حوزه ای باشد.

  2. مخاطب هدف را شناسایی کنید: مهم است به این موضوع آگاه باشید که برای چه قشری قرار است ویدیو بسازید. زیرا ممکن است در ادیت و سبک ویدیو، اثر گذار باشد. مسلما ویدیویی که برای نوجوانان ساخته می شود با ویدیو هایی که برای مادران ساخته می شود، متفاوت خواهد بود.

  3. نمونه کار های رقبا را مشاهده کنید: برای اینکه بتوانید ویدیو های خلاقانه تری تولید کنید و از تکراری بودن جلوگیری کنید، باید رقبای خود را شناسایی کنید و به تحلیل نمونه کار های آن ها بپردازید.

  4. محتوای ویدیویی خود را در بهترین سرویس به اشتراک گذاری ویدیو، منتشر کنید: پیدا کردن بهترین سرویس به اشتراک گذاری ویدیو، جزء پر اهمیت ترین کار ها در روند بازاریابی ویدیویی است.

  5. به ساعت پست گذاری توجه کنید: بهتر است به یک زمان مشخص بچسبید تا مخاطبین، ویدیو های شما را مانند سریال دنبال کنند. و همیشه در یک ساعت مشخص، منتظر بارگذاری قسمت جدید ویدیو های شما باشند.

  6. استفاده از فناوری هوش مصنوعی در بازاریابی ویدیویی: استفاده از هوش مصنوعی برای تولید محتوا، می تواند به مقدار بسیار زیادی کارایی ویدیوی شما را افزایش دهد. به عنوان مثال یکی از راه های استفاده از هوش مصنوعی، بهره گیری از الگوریتم های قوی یادگیری ماشین برای تجزیه و تحلیل علایق و رفتار های مخاطبین هدف شما است. به کمک این الگوریتم ها، قادر خواهید بود که مخاطبین خود را بهتر درک کنید و در نتیجه ویدیو های پربازدید تری بسازید. همچنین هوش مصنوعی، این توانایی را دارد که در فرایند ساخت ویدیو اعم از زیر نویس گذاری، گذاشتن موسیقی و …. شما را یاری کند.

نکات تولید محتوای ویدیویی

هزینه انواع تولید محتوای ویدیویی

احتمالا حالا که متوجه کاربرد و مزیت تولید محتوای ویدیویی شده اید، برایتان این سوال پیش آمده که هزینه انواع تولید محتوای ویدیویی به چه صورت است؟ این سوال جواب محدودی ندارد و باید بگوییم که به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی که بیشترین تاثیر را بر هزینه تولید محتوای شما دارند را در لیست زیر آوردیم تا با اطلاعات و آگاهی کامل به سفارش تولید محتوا، بپردازید:

  • پیچیدگی محتوای ویدیویی و نوع آن

  • طول محتوای ویدیویی

  • کیفیت  محتوای ویدیویی

  • نوع تیمی که استخدام می کنید و یا شرکتی که قرار داد می بندید

  • تجهیزات لازم برای ویدیو

  • موقعیت مکانی و حمل و نقل های احتمالی در هنگام ساخت محتوای ویدیویی

  • نوع ادیت و میزان تجربه و تخصص ادیتور برای محتوای ویدیویی

  • استفاده از انیمیشن در تولید محتوای ویدیویی

  • زمان صرف شده برای ایجاد، ویرایش و انتشار محتوای ویدیویی

هزینه تولید محتوای ویدیویی

خدمات تولید محتوای ویدیویی شامل چه مواردی است؟

شرکت های تولید محتوای ویدیویی، بر اساس استاندارد های روز دیجیتال مارکتینگ، محتوا هایی را آماده می کنند. این محتوا های ویدیویی شامل ساخت ویدیو کلیپ تبلیغاتی،تبلیغات آنلاین، آگهی ها، ویدیوی نمایش محصولات، ویدیو های آموزشی و ….. می شود. شرکت های دیجیتال مارکتینگ برای خدمات تولید محتوای ویدیویی، اغلب از یک تیم حرفه ای و با تجربه استفاده می کنند. در این جا، لیستی از خلاصه خدماتی که شرکت تولید محتوای ویدیویی ارائه می کند را با هم می خوانیم:

  • ملاقات با مشتریان

  • تحقیقات بر روی محصول و بازاریابی آن

  • ویرایش حرفه ای ویدیو ها

  • ایجاد انیمیشن، موشن گرافیک

  • تهیه وسایل مربوطه و بازیگران

  • فیلمبرداری و ضبط کلیپ

  • فیلمنامه نویسی و ویرایش

  • صدا گذاری بر روی کلیپ

سفارش تولید محتوای ویدیویی حرفه ای با مناسب ترین تعرفه ها

اگر قبلا بازاریابی ویدیویی را امتحان نکرده اید، می توانید از خدمات ولاگری یا تولید ولاگ سیتی سایت بهره بگیرید. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، هزینه ولاگری و تولید ولاگ نیز مانند دیگر انواع تولید محتوا، بستگی به مورد های زیادی دارد و نمی توان یک تعرفه ثابت برای آن در نظر گرفت.

سیتی سایت، یک تیم حرفه ای است که با بهترین کیفیت و مناسب ترین تعرفه به شما خدماتی منحصر به فرد، ارائه می کند. به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم که برای اطلاعات بیشتر با مشاوران سیتی سایت تماس حاصل فرمایید تا به سوالات شما درباره ی خدمات تولید محتوای ویدیویی، پاسخ دهند.

سفارش محتوا تولید محتوای ویدیویی

جمع بندی

آیا از خودتان می پرسید که چرا ولاگ محبوب است؟ تحقیقات نشان داده که در عصر جدید، انسان ها از ماهی قرمز که دامنه توجه آن حدود هشت ثانیه طول می کشد، دامنه توجه پایین تری دارند. این عدد در دو دهه پیش، دوازده ثانیه بود. به همین دلیل است که محتوا باید، سرگرم کننده و یا آموزنده باشد.

در دنیایی که همه ما به یک صفحه نمایش متصل هستیم و به استفاده از تلفن های همراه اعتیاد داریم، اهمیت بازاریابی ویدیویی و خدمات تولید محتوای ویدیویی چیز عجیبی نخواهد بود. ما در این مقاله که حول محور خدمات تولید محتوای ویدیویی تخصصی و جذاب بود؛ تلاش کردیم که همه آنچه نیاز است را برای شما شرح دهیم. امیدواریم که از این محتوا، لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *