طراحی سایت

بررسی قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه

تولید محتوا کد سئو

قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه بر اساس کد سئو به عواملی چون موضوع مقاله، لحن محتوا، محدودیت زمانی تولید محتوا، سطح تخصصی بودن محتوا، میزان منحصر به فرد بودن (یونیک بودن) محتوا، تحصیلات تیم تولید محتوا، تخصص تیم در بازاریابی محتوا، تخصص تیم تولید محتوا در سئو، نظارت کیفی بر فرآیند تولید، نوع تولید محتوا، کیفیت ویراستاری، کمیت و کیفیت خدمات پشتیبانی و خدمات جانبی بستگی دارد. از این رو، هزینه تولید محتوای متنی سایت بر اساس عوامل فوق، محاسبه می‌شود. تولید محتوای ارزشمند و جامع بایستی مطابق سئو تولید شود. تولید محتوا رکن اصلی سئو هر وب‌سایتی است که موجبات بهینه سازی وب‌سایت را فراهم می‌کند. تولید محتوا مطابق کد سئو، بازدید وب‌سایت را افزایش می‌دهد. از این جهت، بایستی یک سری ویژگی‌ها در تولید محتوا رعایت شود. 

هزینه تولید محتوای متنی سایت با رعایت اصول سئو، محاسبه می‌شود. در نظر داشته باشید که تولید محتوا، کالای مشخص با کیفیت ثابت نیست! بلکه به نویسنده و عوامل ذکر شده، بستگی دارد. رعایت اصول سئو در تولید محتوا به وب‌سایت این امکان را می‌دهد که به صورت درون گرا، بازاریابی کند و مخاطبان بیشتری را جذب نماید. قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه، بخشی از هزینه‌ی بازاریابی را به خود اختصاص داده است. بازاریابی درون گرا در وب‌سایت موجب کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی می‌شود. تبلیغات بر اساس تولید محتوا مطابق اصول سئو، به‌صرفه‌تر و ارزان‌تر می‌باشد. اصول و کد سئو علاوه بر کاهش هزینه‌ها، اتلاف وقت بازاریابی را هم کاهش می‌یابد.

بررسی قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه در شرکت‌های مختلف

• برندهای شخصی

افراد و اشخاص مختلفی در زمینه‌ی تولید محتوا در حال فعالیت هستند. تعرفه و هزینه تولید محتوای برندهای شخصی به ازای هر کلمه، محاسبه نمی‌شود. چرا که برندهای شخصی، از شهرت ویژه‌ای برخوردار هستند و با قلم باارزشی که دارند، محتوای یونیک تولید می‌کنند. تعرفه و هزینه تولید محتوای برندهای شخصی به تجربیات افراد بستگی دارد.

• فریلنسرها

کم‌ترین قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه توسط فریلنسرها تعیین شده است. نویسندگان آزادکاری که در زمینه‌ی تولید محتوا در حال فعالیت هستند، با توسعه مهارت‌های شخصی، سفارشات مشتریان را نگارش می‌کنند. فریلنسرها برای جذب مشتریان، کم‌ترین تعرفه و هزینه تولید محتوا را در نظر گرفته‌اند.

قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه

• شرکت‌های متمرکز بر کمیت

قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه به زبان فارسی در شرکت‌های متمرکز به کمیت، بین 20 تومان تا 50 تومان متغیر می‌باشد. شرکت‌های متمرکز بر کمیت با ارائه خدمات تولید محتوا در حال فعالیت هستند. استراتژی بازاریابی شرکت‌های متمرکز بر کمیت بر اساس قیمت کم‌تر و فروش بیشتر، بنا شده است. از این رو، هر چه قیمت ارائه شده کم‌تر شود، قاعدتا فروش افزایش می‌یابد.

• شرکت‌های متمرکز بر کیفیت

تعرفه خدمات تولید محتوا در شرکت‌های متمرکز بر کیفیت، به ازای هر کلمه بین 80 تومان تا 500 تومان، متغیر می‌باشد. شرکت‌های متمرکز بر کیفیت بر اساس کیفیت بالاتر و برندسازی در حال فعالیت و تولید محتوا هستند. مشتریان شرکت‌های متمرکز بر کیفیت، اشخاص و سازمان‌هایی هستند که برنامه‌های بلند مدتی برای رسیدن به موفقیت در بازاریابی محتوا دارند.

ویژگی‌های محتوای تولید شده در کد سئو

1- مخاطب شناسی:

اولین گام در تولید محتوا و تعیین هزینه تولید محتوا متنی، شناخت مخاطبان می‌باشد. برای تولید محتوا مطابق با نیاز و سلیقه‌ی مخاطب، بایستی خصایص مخاطب شناسایی شود. از این رو، یکی از ویژگی‌های محتوای تولید شده در کد سئو، مخاطب شناسی می‌باشد. شناسایی مخاطبان هدف، اولین و اصلی‌ترین عامل در تولید محتوا است. هزینه تولید محتوا متنی با شناخت مخاطب، محاسبه می‌شود.

2- تولید محتوا هدفمند:

هدف اصلی از تولید محتوا متنی بر اساس سئو، جذب مخاطب می‌باشد. جذب مخاطب با اهدافی چون فروش کالا، فروش خدمات، اعتماد سازی و یا آموزش صورت می‌گیرد. هزینه تولید محتوا متنی بر اساس موضوع محتوا و سطح تخصصی بودن محتوا تعیین می‌شود.

3- باکیفیت:

یکی دیگر از ویژگی‌های محتوای تولید شده در کد سئو، کیفیت محتوای تولید شده، می‌باشد. در تولید محتوای باکیفیت، اصول نگارشی و اصول سئو رعایت شده است تا محتوایی روان و ساده، نگارش گردد. در نظر داشته باشید که محتوای باکیفیت تولید شده، قابلیت سرچ و جست و جو را دارد و مخاطب می‌توان به راحتی به محتوای نگارش شده، دسترسی پیدا کند.

4- یونیک بودن و منحصر به فرد بودن:

آخرین ویژگی محتوای تولید شده در کد سئو، عدم وجود هر گونه کپی می‌باشد. هزینه تولید محتوا متنی یونیک و منحصر به فرد قاعدتا بالاتر می‌باشد. از این رو، مخاطبان با سرچ و جست و جو، به محتوای یونیک دست پیدا می‌کنند و به مطالعه و یادگیری مطالب جدید می‌پردازند. محتوای کپی شده، هیچ گونه جذابیتی ندارد.

تعرفه تولید محتوا چقدر است؟

روش‌های کاهش هزینه تولید محتوا

یکی از روش‌های کاهش هزینه تولید محتوا، بررسی تعرفه و قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه در شرکت‌های فعال در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ می‌باشد. آشنایی با قیمت و تعرفه‌ی موجود، این امکان را فراهم کرده است تا سفارش با قیمت مناسبی ثبت گردد. در نظر داشته باشید که کاهش هزینه تولید محتوا، باعث کاهش کیفیت محتوای تولید شده، نشود. توصیه می‌شود که قبل از ثبت سفارش، نمونه کارهای موجود را بررسی کنید و سپس سفارش تولید محتوای خود را ثبت نمایید. محتوای نهایی بر اساس قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه محاسبه می‌شود.

استراتژی تولید محتوا

بخشی از استراتژی تولید محتوا همان ویژگی‌های محتواهای تولید شده بر اساس کد سئو می‌باشد. استراتژی تولید محتوا شامل تولید محتوای هدفمند و مخاطب شناسی می‌شود. یکی از اصول تولید محتوا، تحقیق و بررسی من باب کلمات کلیدی می‌باشد. انتخاب کلمات کلیدی می‎بایست مرتبط با نیازهای محتوا باشد. با عملکرد سئو می‌توان رقبا را سنجید و ارزیابی کرد. رعایت استراتژی تولید محتوا در بازدهی وب‌سایت موثر است. توصیه می‌شود که کلمات کلیدی را دسته بندی کرده و محتوا را بر اساس کلمات کلیدی تولید نمایید. 

تقویم محتوایی موجب اثربخشی بیشتر می‌گردد. یکی از استراتژی‌های مهم، طراحی صفحات فرود یا لندینگ پیج می‌باشد تا محتوا بر اساس کلمات کلیدی، بهینه گردد. تولید محتوا ممکن است متنی، ویدیویی، عکسی و یا صوتی باشد. در تولید هر محتوای بصری، رعایت استراتژی مهم است. در نهایت، بایستی گفت برای تقویت لندینگ پیج‌ها از محتواهای موضوعی و لینک سازی داخلی، استفاده می‌شود.

قیمت تولید محتوا سایت

قیمت و تعرفه تولید محتوا چقدر است؟

تعرفه و قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه در شرکت‌های مختلف، متفاوت می‌باشد. قیمت تولید محتوا سایتی که توسط برندهای شخصی، فریلنسرها، شرکت‌های متمرکز بر کمیت و شرکت‌های متمرکز بر کیفیت ارائه شده است، با یکدیگر متفاوت می‌باشند. قیمت نگارش مقاله تالیفی، ترجمه‌ای و تلفیقی متفاوت می‌باشد. قیمت تولید محتوا سایت به کیفیت نهایی کار، تعداد کلمات استفاده شده در محتوا، تخصصی بودن محتوا، مهارت و تخصص نویسنده محتوا بستگی دارد. رعایت قواعد سئو، ویرایش ادبی، ویرایش فنی، استفاده از عکس، فیلم و تصاویر گرافیکی بر تعرفه خدمات تولید محتوا موثر است.

پرداخت هزینه و قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه

در زمان ثبت سفارش تولید محتوا در صفحه‌ی وب‌سایت شرکت، قیمت تولید محتوا به ازای هر کلمه محاسبه می‌شود. اصول تولید محتوا به این صورت می‌باشد که پس از ثبت سفارش، کاربر می‌بایست هزینه تولید محتوا را به صورت آنلاین پرداخت کند. سپس در مدت زمان 3 الی 5 روز، تولید محتوای سفارش ثبت شده، به انجام می‌رسد و پس از بررسی به دست کاربر می‌رسد. در نظر داشته باشید که شرکت‌های معتبر دیجیتال مارکتینگ، آن‌تایم می‌باشند و محتوای نگارش شده‌ی باکیفیت را در اسرع وقت به دست کاربر می‌رسانند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *