طراحی سایت

طراحی سایت رستوران | طراحی سایت فست فود

طراحی سایت فروشگاهی رستوران باید به گونه ای باشد که تمامی کاربران بتوانند به راحتی سفارش خود را ثبت کنند. از همین جهت، در مطلب پایین به بررسی و معرفی راهکارهای اساسی طراحی وب سایت رستوران، کافی شاپ و فست فود پرداخته ایم، پس اگر به دنبال طراحی وب سایت رستوران،کافی شاپ و فست فود هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. 

چرا طراحی سایت رستوران

در دنیای امروز سرعت کارها بالا رفته است و مردم ترجیح می دهند غذای خود را سریعا دریافت کنند و در محل کار خود بخورند. به این ترتیب هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کردند، پس بهتر است که اگر شما صاحب یک رستوران یا کافی شاپ هستید خودتان را با مردم همگام کنید و از سرعت پیشرفت دنیا عقب نمانید!

شما به راحتی با طراحی سایت رستورانی و فست فود می توانید مشتریان خود را تا چند برابر افزایش دهید. طراحی سایت فروشگاهی رستوران به مشتری شما این امکان را می دهد که با مشاهده تصاویر و امتیازدهی و نظرات سایر مشتریان برای یک غذا، راحت تر و با اطمینان بیشتری سفارش بدهد. همچنین شما با طراحی این رستوران مجازی به مشتریان خود امکان پرداخت آنلاین و دریافت غذا با پیک را می دهید که این برای مشتریانی که می خواهند در وقت خود صرفه جویی کنند بسیار اهمیت دارد.

دنیای سریع و اینترنتی امروز این امکان را برای کسب و کارها و برندها فراهم کرده است تا به راحتی با طراحی سایت خودشان را مطرح کنند و در دید مردم قرار دهند. شما با طراحی سایت رستوران در واقع می توانید در مقیاس بیشتری سفارش بگیرید و مشتریان بیشتری خواهید داشت. به این ترتیب شما می توانید در هر لحظه و هر مکان با مشتریان خود در ارتباط باشید و از آنها سفارش بگیرید.

امروز کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید

فروشگاه ساز

طراحی انواع وب سایت رستوران توسط سیتی سایت

  • طراحی سایت رستوران و کافی شاپ

یکی از مشکلات همیشگی مردم هنگام سفارش در کافی شاپ نا آشنا بودن اسامی و محتویات منو می باشد، بنابراین شما با طراحی سایت کافی شاپ می توانید کنار هر شماره منو تصویر و محتویات آن را ذکر کنید تا مشتری راحت تر بتواند سفارش خود را ثبت کند. همچنین اگر کسی بخواهد می تواند کافه شما را به صورت آنلاین رزرو کند.

  • طراحی سایت رستوران و فست فود

اصولا رستوران های مخصوص فست فود بیشتر سفارش های بیرون بر دارند و گرفتن تمامی این سفارش ها کار سختی است حتی ممکن است برخی از سفارشات را از دست بدهید، شما با طراحی یک سایت برای فست فود خود می توانید به همه این سفارش های بیرون بر پاسخگو باشید.

  • طراحی رستوران سنتی

با طراحی سایت برای رستوران سنتی خود می توانید با عکس و ویدیو فضای رستوران را به کاربر نمایش دهید تا در صورت تمایل به صورت آنلاین میز رزرو کند. همچنین سفارش آنلاین غذا سنتی می تواند ایده نو و خلاقانه ای باشد.

  • طراحی سایت تهیه غذا

اگر شما تهیه غذا داشته باشید مطمئنا تمامی سفارشات خود را با تلفن میگیرید و این کار بسیار سخت است و نیروی زیادی فقط برای پاسخگویی به تلفن ها نیاز دارید اما با طراحی سایت تهیه غذا می توانید ثبت سفارش آنلاین داشته باشید.

امکانات طراحی وب سایت رستوران و فست فود

در ادامه به شما می گوییم طراحی سایت کافه و رستوران نیز به چه امکاناتی دارد.

  • دیزاین سایت

در طراحی سایت فست فود و رستوران، باید از قالبی استفاده کنید که مناسب زمینه کاری فست فود یا رستوران شما باشد؛ برای مثال اگر شما رستوران سنتی ایرانی دارید، باید از نماد های غذاهای سنتی ایرانی در قالب و حتی ایجاد رنگ های سایت استفاده کنید. این امر سبب برقراری ارتباط عمیق کاربر با سایت رستوران شما می شود.

حال اگر در فکر طراحی سایت فست فود هستید و فست فود شما یک فست فود خاص و برگرفته از فرهنگ های خارجی است، مثل فست فود ایتالیایی، باید از قالب های رنگی فرهنگ ایتالیایی استفاده کنید و در طراحی سایت فست فود خود، برخی از نماد های مختص آن فرهنگ را نیز قرار دهید.

  • امکان سفارش آنلاین

در طراحی سایت فست فود و رستوران، حتما به این امر توجه داشته باشید که هدف شما از راه اندازی سایت، فقط معرفی کسب و کار خود به مشتریان نیست، بلکه می خواهید این امکان را برای آن دسته از مشتریانی که نمی توانند به صورت حضوری یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنند، ایجاد کنید که بتوانند به صورت آنلاین سفارش و پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهند. پس هدف فقط طراحی سایت نیست، بلکه طراحی سایت رستوران اولویت دارد.

شما باید در طراحی سایت سفارش آنلاین غذا، صفحه ای را به لیست غذا های خود اختصاص دهید که در این صفحه تمام محصولات شما به علاوه تصویری با کیفیت، قرار داده شده است که در کنار یا پایین  آنها قیمت محصول ذکر شده تا کاربر بتواند هزینه را قبل از پرداخت محاسبه کند. حتما به خاطر داشته باشید که چه در طراحی سایت فست فود و رستوران‌ و چه در طراحی سایت سفارش آنلاین غذا، با ایجاد رابط کاربری ساده و همچنین ایجاد درگاه بانکی مطمئن، علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، کاربرهای بیشتری را نیز جذب می کنید. 

  • امکان رزرو میز آنلاین

حتما به مشتریان خود امکان بدهید که به صورت آنلاین میز رزرو کنند. شما می توانید نقشه ای از میزها در اختیار مشتریان قرار دهید تا بتوانند میز موردنظر خود را به صورت آنلاین انتخاب و رزرو کنند.

  • گالری تصاویر و ویدئو

در طراحی سایت رستوران خود، حتما یک گالری داشته باشید و از آشپزخانه، محیط رستوران و غذاها در آن عکس و ویدئو قرار دهید. اینکار اعتماد مشتریان را جلب می کند و به آنها در آشنایی با محیط رستوران کمک می کند.

  • امکان نظردهی

حتما امکان نظردهی را برای مشتریان خود قرار دهید و به نظرات آنها پاسخ بدهید. اینکار ارتباط شما با مشتریان را بیشتر می کند و اعتماد آنها را جلب می کند.

  • وبلاگ

حتما در طراحی سایت رستوران خود یک قسمت وبلاگ داشته باشید! علاوه براینکه میتوانید در این قسمت مشتریان خود را با انواع غذاها و تاریخچه آنها آشنا کنید، به شما در سئو سایت نیز کمک میکند. شما با کمک مقالاتی که در قسمت وبلاگ منتشر می کنید می توانید به راحتی در گوگل رتبه بگیرید و بازدید سایت خود را افزایش دهید.

 


بیشتر بدانید: طراحی سایت غذا


  • بهینه سازی و سئو سایت

یکی از مواردی که در طراحی سایت رستوران بسیار اهمیت دارد، سئو سایت است. بهینه سازی وب سایت به شما کمک می کند تا به کمک کلمات کلیدی و عنوان های مرتبط با کسب و کارتان، در جستجوی کاربران در موتور جستجوی گوگل، رتبه کسب کنید و کاربران و مشتریان بیشتری را جذب کنید. 

  • طراحی ریسپانسیو

طراحی سایت رستوران و فست فود شما باید به صورت ریسپانسیو باشد، زیرا کاربران زیادی سایت شما را با گوشی همراه خود میبینند.

  • شعبات و نمایندگی ها

می توانید در طراحی وب سایت خود، صفحه ای را به قرار دادن آدرس و شماره تلفن نمایندگی های خود اختصاص دهید. با این کار شما می توانید این امکان را در اختیار کاربران تان قرار دهید که با جستجو در سایت شما، شعبه نزدیک به خودشان را پیدا کنند و به آنجا رجوع کنند. 

امکانات طراحی وب سایت رستوران سیتی سایت

در ادامه به برخی امکانات طراحی سایت رستوران توسط سیتی سایت اشاره کرده ایم:

  • امکان ثبت آدرس روی گوگل مپ توسط مشتری برای دریافت سریعتر غذا
  •  قرار دادن منو آنلاین رستوران به همراه تصاویر و محتویات هر غذا
  • امکان جستجو میان محصولات و خدمات برای مشتریان
  • امکان ثبت نظر و امتیاز دهی برای غذا و خدمات
  •  ثبت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
  •  اپلیکیشن همراه با سایت
  •  تحویل غذا درب منزل

طراحی اپلیکیشن رستوران و سفارش آنلاین

بهتر است برای سایت رستوران خود یک اپلیکیشن نیز طراحی کنید؛ به کمک نوتیفیکیشن همواره با مشتریان خود در ارتباط هستید و می توانید آنها را از اتمام یک غذا، تخفیف ها، خبرهای تازه رستوران و… مطلع کنید. همچنین مشتریان شما می توانند با کمک طراحی اپلیکیشن رستوران به سرعت غذای خود را سفارش دهند و سفارش خود را پیگیری کنند.

چطور می توان از وب سایت رستورانی کسب درآمد کرد؟

شما با داشتن سایت رستورانی می توانید به صورت آنلاین اقدام به فروش محصولات خود کنید. سایت رستورانی شما می تواند دارای قابلیت هایی همچون خرید آنلاین غذا، رزرو میز و … داشته باشد تا مشتریان بسیاری را به خود جذب کنید. پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدا توسط سایت رستورانی خود برند سازی کنید و از طریق برندسازی اعتماد مشتریان را به خود جذب کنید، سپس با افزایش تعداد مشتریان، اقدام به فروش محصولات از طریق سایت کنید.

تعرفه طراحی سایت رستوران

امکانات و خدمات طراحی سایت رستوران مطابق با نیاز و خواسته مشتری تغییر خواهد کرد. به همین دلیل هزینه طراحی وب سایت رستوران نیز با توجه به کسب و کار و نیاز شما متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه شرکت سیتی سایت آماده پاسخ دهی به شما عزیزان است.

بهترین نمونه وب سایت رستوران در دنیا

امروز کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید

فروشگاه ساز

۱.طراحی سایت Mellow Mushroom

سایت این رستوران بسیار جذاب طراحی شده است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سایت این است که لوگو و گرافیک های این وب سایت که با حرکت ماوس تغییر میکنند که باعث می شود صفحه سایت برای کاربر خسته کننده نباشد و به منوی سایت جذب شود.

۲. طراحی سایت رستوران American Prime Steakhouse

این سایت در صفحه اول، با قرار دادن عکس استیک های لذیذ اشتهای شما را تحریک میکند. ویژگی دیگر این سایت که باعث جذب مخاطبان زیادی می شود تصاویر زیبا در تمامی صفحات سایت و قرار دادن آیتم های مناسب و زیبا برای منو است که قطعاً این وب سایت را از دیگر وبسایت ها متمایز می کند. طرز کار این سایت به اینگونه است که شما با زدن بر روی منو در صفحه اصلی به نواری در کنار صفحه در منو ظاهر می شود که با زدن بر روی هر کدام از آنها عکسی از آن نمایش داده شده و می توانید آن را سفارش دهید.

۳.  طراحی وب سایت Col’Cacchio Pizzeria

این وب سایت با قرار دادن عکس های وسوسه انگیز از پیتزا در سراسر وب سایت، کاربران خود را ترغیب به سفارش می کند. کاربر می تواند به راحتی سفارش آنلاین بدهد. این سایت با قرار دادن صفحه فروشگاه یاب به شما کمک می کند تا یک پیتزا فروشی در نزدیکی خود پیدا کنید. از ویژگی های دیگر این سایت امکان انتخاب نوع تحویل غذا توسط مشتری است.

۴.طراحی سایت رستوران La Barraca 

این سایت متعلق به یک رستوران هلندی است و با قرار دادن عکس های دیدنی و زیبا از رستوران کاربران را جذب می کند و به این ترتیب فضای رستوران را به آنها معرفی می کند.

۵.طراحی وب سایت  TOCA

این وب سایت در واقع برای رزرو آنلاین میز می باشد و طراحی آن بسیار جذاب است. در این وب سایت به کمک  فراخوان به اقدام(call-to-action) ، خیلی راحت و سریع به صورت آنلاین میز رزرو کرد.

❔︎ سوالات متداول

طراحی سایت رستوران چقدر زمان می برد؟

طراحی سایت رستوران در سیتی سایت در حالت کلی 3 الی 4 روز کاری زمان می برد که ممکن است این زمان با توجه به امکانات مورد نیاز شما تغییر پیدا کند.

آموزش کار با سایت هم دارید؟

سایت های طراحی شده توسط سیتی سایت، نیاز به انش خاصی ندارند. با این حال از طریق فیلم های آموزشی و پشتیبانی آموزش کار با سایت به شما داده می شود.

پشتیبانی سیتی سایت از سایت من به چه صورت است؟

سیتی سایت به مدت 6 ماه به صورت رایگان از سایت شما پشتیبانی می کند، پس از این مدت در صورت تمایل می توانید با پرداخت هزینه، پشتیبانی سایت خود را همچنان به سیتی سایت بسپارید.

مشاوره تلفنی سیتی سایت

اگر نیاز به مشاوره دارید، تیم سیتی سایت به شما کمک میکند تا بهترین تصمیم را برای پیشرفت کسب و کارتان بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *