طراحی سایت

4 دلیل برای آنکه طراحان وب سایت باید بیشتر بازی های کامپیوتری بازی کنند (بخش دوم)

<b><b><b><b><a class=طراحی وب سایت و بازی کامپیوتری” src=”http://art.4080.ir/images/webone.co/794b65309efaf7c4f86c63d15cec9a2cfc05c91f.jpg” style=”width: 720px; height: 250px;” />

درس سوم: آدم ها به یاد خواهند سپرد که چه حسی به آنها داده اید

هنگامی که یک افراد در یک گروه با نام های آشنا رو به رو شوند دو حالت ممکن است به آنها دست بدهد: یا خوشحال می شوند، چرا که به خاطر دارند از آن فرد آشنا خوششان می آید. یا ناراحت می شوند، چرا که به خاطر دارند آن فرد احساسات ناخوشایندی برایشان به وجود آورده است.

در بازی های گروهی و همچنین در کار، حداقل همیشه تلاش کنید تا از عبارت های دوستانه استفاده نمایید. شما قادر نیستید حسی را که به افراد دیگر منتقل می کنید کنترل نمایید. اگر با فردی مشکلی دارید، به صورت مستقیم و شخصی با خود آن فرد در میان گذارید. تا آنجا هم که ممکن است با او دوستانه و ملایم برخورد کنید.

در بازی های گروهی اگر فردی وجود دارد که به شدت شما را عصبی کرده است، عصبانیت خود را در مقابل دیگران به او ابراز نکنید. مشکل خود را به صورت شخصی با فرد در میان گذارید.

در روند کار و تجارت، به ویژه در امر طراحی وب سایت و مشکلاتی که میان مشتری و طراح به وجود می آید نیز همین روال باید پیاده شود. شما ممکن است دیگر با یک مشتری خود رو به رو نشوید، اما این امکان وجود دارد که او شما را به دیگران معرفی نماید. بنابراین خود را کنترل کرده و حتی اگر از دست آنها دیوانه هم می شوید سعی کنید ادب و احترام خود را از دست ندهید. اگر شما حس بدی به مشتریتان منتقل کنید، هرچقدر هم پروژه ارائه شده شما با کیفیت باشد، او شما را به دیگران معرفی نخواهد کرد.

درس چهارم: واضح و دقیق صحبت کنید

هنگامی که شما در حال انجام یک بازی گروهی کامپیوتری هستید که نیازمند سرعت زیاد می باشد، باید به سرعت بتوانید با دیگر هم تیمی های خود ارتباط برقرار نمایید. در اغلب بازی ها می توانید از مکالمه صوتی استفاده کنید که هم کلمات شما شنیده می شود و هم لحن صدای شما. در برخی موارد ممکن است شما تنها محدود به چت کردن باشید.

تا زمانی که شما با یک فرد آنقدر بازی (کار) کرده باشید که کلیه اصطلاحات یکدیگر را بشناسید، باید تلاش کنید تا با کلمات بیشتر منظور خود را به وضوح و درستی انتقال دهید. هیچ راه ساده تر و کوتاه تری برای این منظور وجود ندارد.

هر بازیکن، مشتری و عضو گروه متفاوت می باشد. زندگی هر یک متفاوت بوده است. مهارت های متفاوتی دارند. در برخی موارد ممکن است کلمات روزمره ای که شما استفاده می کنید برای آنها مفهوم دیگری داشته باشد. نمی توان اینطور فرض کرد که رفتاری که با یک جواب مثبت می دهد با دیگران نیز پاسخ مشابهی را به همراه داشته باشد.

 


اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *