در اینجا نمونه هایی که بسیار جذاب می باشد؛ آورده شده است. بنابراین برای طراحی سایت فروشگاهی این نکات را بخوانید:
01. Simply Chocolate
هر محصول در این سایت فضای زیادی برای درخشش دارد.
Simply Chocolate یک شرکت شکلات است که در کپنهاگ، دانمارک مستقر می باشد. یک طراحی سایت جذاب وسرگرم کننده، به هر کدام ازمحصولات فضای بیشتری را برای درخشش می دهد. در این وب سایت با پایین آوردن صفحه توسط کاربر، یک نوار شکلات از بالای محتویات آزاد شده و تکه تکه می شود.
در عین حال مواد تشکیل دهنده در تولید هر شکلات مانند: برش نارگیل، نعناع، بادام، برگ نعناع – به آرامی در پس زمینه متحرک می شود. این گونه طراحی سایت فروشگاهی بسیار زیبا بوده و به دلیل اینکه مقدار کمی از اطلاعات در هر پس زمینه وجود دارد، برای مخاطب گیج کننده نمی باشد.
ویژگی مثبت: تمرکز بر روی محصولات به صورتی که هر کدام را در مرکز توجه قرار می دهد.
02. Kvell
هر بخش با دقت هنری بالایی طراحی شده است.
kvell یک برند معتبر در کانادا است و وب سایت فروشگاهی آن واقعا بسیار زیبا می باشد. رنگ های روشن استفاده شده و عکس های محصول که تعداد متعادلی دارد؛ بسیار مطلوب می باشد.
ویژگی مثبت: هنر به صورت جذاب و مداوم در سراسراین مجموعه استفاده می شود.
03.Dry Bar
طرح رنگی فوق العاده همراه با انیمیشن های ظریف به این سایت سبک وشخصیت می دهد. اگر ماوس را روی سشوار کوچک بچرخانید؛ به روی سیمش می پرد. لمس هایی همانند این باعث می شود که سایت سرگرم کننده باشد بدون آنکه گیج کننده یا آزار دهنده باشد.
ویژگی مثبت: افزودن رنگ وحرکت شناور، بازخورد خوبی داشته واحساس لذت می کنیم.
04. Nordstrom
فیلترهای محصول به خریداران کمک می کند تا آنچه را که دنبال می کنند را محدود کنند.
برای یک سایت با طیف گسترده ای ازمحصولات – از مد تا اثاثیه تا وسایل آشپزخانه – چالش پیش رو این است که مطمئن شوید کاربران شما می توانند آنچه را که دنبال آن هستند پیدا کنند.
نقطه برتری که Nordstom دارد در گزینه های فیلتر کردن محصول خود است. پس از انتخاب دسته کلی که از طریق سربرگ اصلی می خواهند، کاربران می توانند جستجو خود را با استفاده از فیلتر های نمایش داده شده در سمت چپ به اندازه ای که تمایل دارند، محدود کنند. به این صورت پیدا کردن محصول و در نهایت خرید، برای کاربران وب سایت ساده تر خواهد شد.
ویژگی مثبت: گزینه های عالی فیلترکردن محصول
05. Northernism
طراحی مینیمالیستی باعث می شود که این سایت برای کاربر راحت باشد.
این سایت نگاهی تازه در طراحی سایت فروشگاهی داشته و از الگوهای تکراری طراحی سایت پیروی نمی کند.
در این طراحی وب سایت مقدار زیادی فضای سفید وجود دارد وهر صفحه شامل چند تصویر ساده است و به نظر می رسد نسبت به بسیاری از وب سایت های دیگر،شلوغی کمتری دارد.
ویژگی های مثبت: استفاده ازهنرعکاسی که موجب می شود محصولات لوکس به نظر آیند.
6.The Practical Man
UI عملی برای The Practical Man
ویژگی هایی همچون: طرح قالب دار، نوع بولد(پر رنگ) و پالت رنگ قوی، در طراحی سایت فروشگاهی پوشاک ورزشی مردانه ، سبک خاص وبه یاد ماندنی را ارائه می دهد.
بر خلاف بسیاری از سایت های تجارت الکترونیک، که زیبایی آن به صفحه اصلی محدود می شود، طراحی در تمام صفحات با توجه به اطلاعات صفحات محصول، مانند: قیمت، رنگ، اندازه،خلاصه وغیره انجام شده است.
ویژگی های مثبت: منوهای بزرگ و دلنشین برای مسیریابی راحت استفاده شده است و شما را راضی نگه می دارد.
07. PRESS
یک کتابفروشی دنج در این سایت زیبا را احساس کنید.
کسانی که کتابفروشی ها را دوست دارند اما همیشه نمی توانند برای کتاب به خیابان ها بروند، می توانند طعم مغازه کتابفروشی را در وب سایت PRESS بچشند.
مغازه “کتاب ها و چیزها” دارای یک وب سایت است که ازعکاسی زیبا برای تقلید فضایی که در یک کتابفروشی آرام وجود دارد، استفاده می کند. هنگامی که به پایین صفحه می روید، محصولات در شبکه برجسته وشطرنجی سفید وسیاه ظاهر می شود.
ویژگی مثبت:عکس های بزرگ محصول به شما اجازه می دهد که برای هر کتاب احساس خاصی کنید.
08. A Book Apart
وب سایت تجارت الکترونیک کتاب، یک ویژگی بصری از کتاب هایش را پوشش می دهد.
در حالی که بسیاری از وب سایت های تجارت الکترونیک به عکاسی بزرگ وزیبا برای فروش محصولات خود متکی هستند، سایت A Book Apart به جای آن از جلوه های قالبی رنگی به ظاهر روشن برای نمایش سری های خود از «کتاب های خلاصه برای افرادی که وب سایت ها را ایجاد می کنند» استفاده می کند.
این امربه ویژه هنگامی که کل مجموعه کتاب ها را نمایش می دهند و به عنوان یک بسته نرم افزاری در دسترس است، به خوبی کار می کند.
ویژگی مثبت: بیشترین استفاده از کتاب های ساده و جلد رنگارنگ را می دهد.
09. Ada Blackjack
وب سایت تجارت الکترونیک کالاهای چرمی Ada Blackjack محصول خود را با عکس نشان می دهد.
Ada Blackjack یک نام تجاری از کیف های دست سازو کالاهای چرمی است. درحالی که در طراحی و ترکیب بندی نسبتا سنتی است، این وب سایت تجارت الکترونیک برتری خود را با استفاده از تصاویر بزرگ محصولات نشان می دهد.عکس ها ساده و واضح هستند واجازه دهید محصول بدرخشد وهمچنین تاکید می کند که کیفیت آن در اینجا تمرکز دارد.
هنگام مشاهده یک نسخه بزرگ از محصول در صفحه جزئیات آن، طراحان تصمیم گرفتند با قرار دادن تصویر بزرگ درون صفحه، دوراز دریچه سنتی حرکت کنند. برای دیدن اثر، روی نماد + کلیک کنید.
ویژگی مثبت: عکاسی ساده، محصولات با کیفیت بالا را نشان می دهد.
10. Bellroy
وب سایت تجارت الکترونیک Bellory شامل نمایش تعاملی سرگرم کننده است.
هنگامی که در صفحه اصلی سازنده کیف پول Bellory بیایید و به شما با یک طرح نسبتا ساده ” خوش آمدید ” گفته می شود. در این وب سایت تجارت الکترونیک کمی عمیق تر نگاهی بیاندازید وطیف وسیعی از صفحات طراحی شده بسیار متنوع را که محصول منحصر به فرد را برجسته می کنند،خواهید یافت. با قرار دادن فیلم های نمایشی سرگرم کننده، سایت Bellroy نمونه خوبی از چگونگی انعطاف پذیری Shopify می تواند هنگام ارائه محصولات خود به صورت آنلاین باشد.
آموزش نازک کردن کیف پول، راهنمای جالبی برای “جلوگیری از متورم شدن کیف پول” است که به برخی از عکس های زیبا ازمحصول و ارتباط با تمام محصولات آن منجر شده است.
ویژگی مثبت: نمایش ویدئویی سرگرم کننده وراهنمای تعاملی
مقالات مرتبط
چگونه طراحی سایت شرکتی انجام دهیم
طراحی مراحل پرداخت در سایت فروشگاهی
به روز رسانی طراحی سایت فروشگاهی برای موفقیت در سال 2018
برترین های طراحی سایت فروشگاهی در سال 2018