طراحی سایت

اگر می خواهید طراح وب سایت شوید باید بدانید…

اطلاعاتی برای طراح وب سایت

طراح وب سایت ممکن است مانند یک  دکتر جان افراد را نجات ندهد و یا مانند یک پلیس امنیت را حفظ نکند. اما به عنوان یک طراح، ما وظیفه داریم تا در اینترنت، تجربه های بصری برای بیننده به وجود آوریم. در این کار مانند دیگر شغل ها، پستی و بلندی و قوانین بسیاری وجود دارد. ممکن است همه طراحان با همه مسائل و قوانین موافق نباشند؛ اما به هر حال مسائلی وجود دارد که اگر شما قصد دارید این حرفه را به صورت جدی دنبال کنید باید با آن ها آشنایی داشته باشید.

برقراری ارتباط و کار کردن با مشتری کار ساده ای نیست

البته همه مشتریان این گونه نیستند، اما بیشتر آن ها افرادی هستند که استرس و تنش زیادی بر سر راه شما قرار می دهند و کار شما را دشوار می کنند. مشتریان شما هستند که پول پرداخت می کنند، بنابراین توقع دارند که شما دیدگاه هایشان را به صورت بصری به تصویر در اورید. این شرایط ممکن است بارها و بارها برای شما در طول مسیر اتفاق بیفتد. بنابراین اگر شما قرارداد مناسبی نداشته باشید که پیش از شروع کار میان شما و مشتری امضا شود، به مشکل بر می خورید.

شما باید برای معرفی خود اقدامات زیادی انجام دهید

برای افرادی که قصد دارند شما را به عنوان طراح وب استخدام نمایند خیلی خوشایند نخواهد بود اگر شما یک رزومه خالی به ان ها بدهید. به خاطر داشته باشید که شما با افرادی رقابت می کنید که ساعت ها وقت خود را صرف کارکردن بر روی پروژه ها مختلف کرده اند. شما نیازمند تجربه هستید. می توانید برای کسب این موضوع مهم به بنیادهای خیریه، گروه ها و سازمان های کوچک مراجعه کنید. به آن پیشنهاد دهید که با قیمت کم و یا حتی مجانی حاضر به انجام طراحی وب سایتشان هستید. پس از مدت شما یک رزومه قوی خواهید داشت.

حق همیشه با مشتری نیست

بله درست متوجه شدید. در حقیقت مشتری شما را استخدام نکرده تا مانند رئیس به شما دستور دهد. شما به این منظور استخدام هستید تا در رابطه با مسائل موجود در زمینه برقراری ارتباط آنلاین، بهترین و با کیفیت ترین راه کارها را ارائه دهید. به یاد داشته باشید که پس از امضای قرارداد کاری میان شما و مشتری، این شما هستید که باید مهم ترین تصمیمات را در زمینه طراحی وب سایت بگیرید. مشتری شما را استخدام کرده چون شما در این زمینه تخصص دارید نه او. اما به مساله به این مفهوم نیست که نباید به نظرات او گوش دهید. شما می توانید آن ها را نیز در نظر بگیرید و اگر حق با مشتری بود آن را در تصمیمات خود اعمال کنید.

 

 


اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *