طراحی سایت

چه زمانی یک صفحه اینستاگرامی باید سایت داشته باشد

همچنان که صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرامی شما رشد می کند انتظارات از شما بیشتر خواهد شد و مسئولیت سنگین تری برعهده خواهید داشت.
زمانی که شما نیز با موارد زیر روبه رو می شوید وقت آن است که اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی خود را را برای اطلاع رسانی ها و تعامل با مشتریان حفظ کنید و پردازش نیازهای مشتریان را به یک سایت مناسب و ساختارمند منتقل کنید:
1-    پست ها زیاد شده اند و نیاز به دسته بندی دارید
2-    آپدیت پست ها مانند موجودی یا قیمت
3-    مشتریان جهت خرید محصولات یا خدمات شما  اعلام آمادگی کردند
4-    نگران فیلترشدن اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی هستید
5-    نگران از دست رفتن پیج به هر دلیلی هستید
6-    نیازمند اطلاع رسانی  موردی و فوری به مخاطبانتان هستید
7-    نیازمند جمع آوری اطلاعات مخاطبانتان هستید
8-    مخاطبان دغدغه یافتن محصولات یا خدمات شما را در بین پست های زیاد دارند
9-    نیازمند جذب مخاطب بیشتر برای توسعه کسب و کار خود هستید – بنابراین با  داشتن سایت وارد رقابت در موتورهای جستجو و جذب مخاطبان موتورهای جستجو که به طور دقیق به سمت شما هدایت می شوند، خواهید شد
10-    نیازمند ایجاد تخفیف های متنوع بر روی محصولات یا خدمات خود هستید

      

هر سایتی که امکانات مورد نیازتان را فراهم کند مناسب نیست!

سایت ها توسط شرکت های مختلف و با استفاده از زبان های برنامه نویسی مختلف یا استفاده از پلتفرم های آماده تولید می شوند.صرفا ایجاد یک سایت ممکن است نتیجه عکس برای شما داشته باشد و علاوه بر صرف هزینه و زمان زیاد  به اعتماد مخاطبان شما لطمه بزند.
اینکه چه شرایطی دست به دست هم می دهد تا چنین اتفاقی رخ دهد، از حوصله این مطلب خارج است اما در زیر نکاتی را بیان می کنیم تا با در نظر گرفتن آن ها سایت مناسبی داشته باشید:
 

 

1-    به هیچ وجه سایت خود را به شخص  نسپارید،تولید یک سایت مجموعه ای از تخصصی های مختلف نیاز دارد  و فقط از عهده شرکت های معتبر بر می آید. بنابراین حتما سایت خود را به یک شرکت طراحی سایت معتبر بسپارید.
2-    سایت  به سرعت رشد کسب و کار شما را شتاب می بخشد، در این حین در اثر بازخورد مخاطبان نیازمند توسعه های مستمر در سایت خود و به روز رسانی های متعدد خواهید شد. بنابراین سابقه فعالیت و نمونه کار های شرکت مورد نظر را بررسی نمایید تا از معتبر بودن آن جهت پتشیبانی و توسعه در آینده مطمن شوید.
3-    مطمن شوید سایت شما به صورت دستی در یک شرکت معتبر طراحی سایت معتبر مانند وب وان کد نویسی می شود و از سایت ساز یا پلتفرم های آماده مانند وردپرس،جوملا،پرستاشاپ و… استفاده نمی شود، چراکه خاصیت این پلتفرم ها چنین است که در اثر افزایش امکانات یا مطالب رفته رفته سایت سنگین تر و مدیریت آن نیز پیچیده تر می شود، در نتیجه مجبور خواهید شد مجدد  سایت جدیدی طراحی کنید و علاوه بر هزینه  و افت رتبه در گوگل، هزینه انتقال محتوا را نیز بپردازید، به این ها شکایت مشتریان را از عوض شدن ترکیب سایت و عدم آشنایی با آن را اضافه کنید.تنها در صورتی که سایت شما یک سایت اطلاع رسانی ساده و کاتالوگ مانند است، سراغ این موارد بروید.
4-    مطمن شوید روشی که پیمانکار سایت شما استفاده کرده یا ادعایی که مطرح می کند صحت دارد و در عمل اثبات شده است. اینکار را می بایست ازطریق نمونه کار ها و وضعیت آن ها و همچنین مقیاس آن ها  بررسی کرد.
5-    همچنان هک شدن و از بین رفتن اطلاعات نیز سایت ها را تهدید می کند، بنابراین شرکتی را انتخاب کنید که سابقه خوبی دارد و چالش های این چنین را به واسه سابقه فعالیتش گذرانده است.
6-    مطمن شوید سایت شما بر بستر کلاود و بر پایه هسته ای مرکزی طراحی می شود تا به صورت مستمر صرفا با پرداخت هزینه اشتراک خود، آپدیت ها بر روی سایت شما اعمال شوند. این آپدیت ها از امکانات سفارشی جدید شما جدا هستند.
7-    مطمن شوید شرکت مورد نظر در زمینه سئو نیز خوب عمل کرده است و سایت شما نیز بر مبنای همان پلتفرم است. تنها ظاهری خوب و عملکرد مناسب کافی نیست، شما در آینده وارد رقابت در موتورهای جستجو می شوید.بنابرابن سایت شما باید پتانسیل آن را داشته باشد.

 


اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *