طراحی سایت

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

 

همانطور که می دانید رقابت بر سر قرار گرفتن در صفحه اول گوگل بسیار زیاد است؛ همه ما می دانیم که زمانی درآمد ما افزایش پیدا می کند که توسط کاربران بیشتری دیده شده و ترافیک سایتمان نیز افزایش پیدا کند. لازمه رسیدن به این هدف، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است. اما شاید این سوال برایتان مطرح شود که هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟ در ادامه به شما می گوییم چگونه در صفحه اول جستجوی گوگل قرار بگیرید.

چرا باید سایتمان در صفحه اول گوگل باشد؟

شاید این سوال برایتان مطرح شود که دلیل آمدن سایت به صفحه اول گوگل چیست؟ اصلا چرا باید برای این کار هزینه کنیم؟ چگونه به صفحه اول گوگل بیاییم؟ در ادامه به بررسی پاسخ این سوال پرداخته ایم:

  • دیده شدن توسط کاربران

در پاسخ به این سوال ابتدا بهتر است با یک مثال شروع کنیم؛ فرض کنید شما یک فروشگاه لباس فروشی در یکی از خیابان های نسبتا خلوت شهر راه اندازی می کنید. همچنین برای فروشگاه هیچ تابلویی نزده و از تبلیغات نیز استفاده نمی کنید. با این اوصاف آیا مشتریان می توانند فروشگاه شما را ببینند؟ 

قطعا خیر؛ فروشگاه های اینترنتی نیز دقیقا مشابه فروشگاه های فیزیکی باید در ابتدا توسط کاربران دیده شوند. بنابراین اولین دلیل ما برای آمدن به صفحه اول گوگل، دیده شدن توسط کاربران سطح وب است.

 

  • افزایش ترافیک سایت

دومین دلیل برای آمدن به صفحه اول گوگل، افزایش بازدید و ترافیک سایت است. یکی از ساده ترین روش ها برای افزایش ترافیک سایت، سئو و بهینه سازی آن است. شما با انجام این اقدامات می توانید بدون صرف هزینه های زیاد برای تبلیغات، سایت خود را سئو کرده و ترافیک آن را افزایش دهید.

 

  • افزایش حس اعتماد در کاربر

سومین دلیل برای اینکه سایت شما به صفحه اول گوگل بیاید، افزایش حس اعتماد و اطمینان مخاطبان است. همانطور که میدانید اعتماد سازی در کسب و کارهای اینترنتی شرط اول برای افزایش فروش است. در واقع پس از آنکه در گوگل دیده شدید، باید بتوانید اعتماد کاربران را جلب کنید.

 هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

  • بازگشت سرمایه

یکی دیگر از دلایل آمدن به صفحه اول گوگل، بازگشت سرمایه است. در واقع سئو و بهینه سازی سایت یک سرمایه گذاری بسیار عالی برای افزایش ترافیک و میزان فروش سایت است. زمانی که شما برای سئو و بهینه سازی سایت هزینه می کنید، این هزینه پس از مدت کوتاهی به شما بازخواهد گشت.

 

  • ارتقا و پیشرفت کسب و کار

دلیل دیگر آوردن سایت به صفحه اول گوگل، پیشرفت کسب و کارتان می باشد. قرار گرفتن در صفحه اول گوگل موجب ارتقا کسب و کار شما خواهد شد. زمانی که سایت شما توسط افراد بیشتری دیده شود، ترافیک و میزان فروش آن نیز افزایش پیدا می کند. در نتیجه می توانید به مزایای زیر برسید:

  • افزایش برندینگ سایت
  • دیده شدن بیشتر توسط کاربران
  • کاهش هزینه های تبلیغات

 

  • حضور دائمی در سطح وب

سئو و بهینه سازی سایت تنها روشی برای بهبود وضعیت سایت است که به زمان خاصی محدود نمی باشد. استفاده از تبلیغات نه تنها هزینه زیادی را برای شما خواهد داشت، بلکه تاثیر آن به صورت مقطعی روی سایت خواهد ماند.

اما با سئو و بهینه سازی سایت، شما محدود به بازه زمانی خاصی نبوده و تاثیر آن در طولانی مدت نیز روی سایت باقی خواهد ماند.

 

  • پیشی گرفتن از رقبای خود

آوردن سایت در صفحه اول گوگل باعث پیشی گرفتن شما از رقبایتان می باشد. اگر سایت خود را به تازگی راه اندازی کرده باشید، کمی کار شما سخت است؛ چرا که باید با رقبای قدیمی این حوزه رقابت کنید. البته لازم به ذکر است که در بستر اینترنت، زمان شروع کسب و کار معنایی ندارد. یک سایت می تواند سال ها از زمان راه اندازی اش گذشته باشد اما هنوز در گوگل دیده نشود. یک سایت نیز می تواند در مدت زمان کمتر از یک سال بهترین رتبه ها را کسب کند. تمامی این ها به عملکرد شما و تلاشی که برای سایت می کنید، بستگی دارد.

اما به هر جهت با سئو و بهینه سازی سایت می توانید رقبای خود را کنار بزنید.

 

هزینه رسیدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

به طور کلی برای رسیدن به صفحه اول گوگل، باید سئو و بهینه سازی سایت را جدی بگیریم. برای رسیدن به این جایگاه نیازی به انجام تکنیک های خاصی نداریم؛ کافیست سئو سایت را جدی گرفته و اصولی آن را روی سایت پیاده کنیم. اما این سوال مطرح است که هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟

در پاسخ به این سوال ابتدا باید نوع کسب و کارتان را بررسی کنید. ممکن است یک سایت برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیاز به هزینه زیادی نداشته باشد، اما یک سایت به دلیل رقابت زیادی که در حوزه کاری خود دارد، نیازمند صرف هزینه بسیار زیادی باشد. بنابراین 

هزینه صفحه اول گوگل به شرایط فعلی سایت و رقبای آن بستگی دارد.

تعرفه خدمات سئو سایت

 

  پایه پیشرفته حرفه ای
       
قیمت ماهانه پروژه 4/5 میلیون تومان 7/5 میلیون تومان 14 میلیون تومان
تولید محتوا 10000 کلمه 20000 کلمه 30000 کلمه
تحقیق کلمات کلیدی 20 کلمه 40 کلمه 60 کلمه
افزایش رتبه کلمات کلیدی 3 کلمه 5 کلمه 8 کلمه
آنالیز url ها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز محتواهای تکراری
آنالیز رقبا
بهینه سازی عنوان صفحات
بهینه سازی دیسکریپشن
بهینه سازی لینک های داخلی
بهینه سازی تصاویر
لینک سازی خارجی 5 10 15
استراتژی رپورتاژ آگهی
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4
ثبت سایت در سرچ کنسول
ثبت نقشه سایت
بهبود سرعت وب سایت
مشاوره رایگان سئو 1 ساعت 2 ساعت 3 ساعت

 

نحوه برآورد هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چگونه است؟

زمانی که قصد دارید برای آمدن به صفحه اول گوگل اقدام کنید، باید اطلاعات دقیقی را در مورد کسب و کار، هدفتان از راه اندازی سایت و چشم اندازی که از آینده دارید، در اختیار سئو کار قرار بدهید.

پس از این فرد سئوکار با بررسی جنبه های مختلف سایت شما، نیازهای سایت را مشخص کرده و برای بهینه سازی آن اقدام می کند. هزینه بالا آوردن سایت در جستجوی گوگل به عوامل مختلفی بستگی دارد. عوامل زیر می تواند در تعیین هزینه آمدن به صفحه اول گوگل موثر باشد:

  • مدت زمانی که نیاز است تا یک سایت از جنبه های مختلف بررسی شود
  • مدت زمانی که سئو کار نیاز دارد تا خطاهای سایت شما شناسایی و برای برطرف کردن آنها اقدام کند
  • مدت زمان لازم برای تهیه لیستی از کلمات کلیدی و تعیین استراتژی برای به کار بردن آنها در سایت
  • مدت زمان لازم برای تولید محتوا

در مطلب ” بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل ” با جزئیات کامل روش های قرار گرفتن در صفحه اول گوگل را آموزش داده ایم. در صورتی که می خواهید برای این کار اقدام کنید، پیشنهاد می کنیم پیش از آن سایتتان را تحلیل کرده و از یک سئو کار مشاوره بگیرید. شما می توانید با تکمیل فرم زیر، به صورت رایگان سایت خود را توسط سئوکاران حرفه ای ما، تحلیل کنید.

آنالیز رایگان سئو سایت

برای دریافت رایگان گزارش آنالیز و پروپوزال سئوی سایت خود، اطلاعات زیر را وارد کنید.

لطفا فیلدهای ضروری (تلفن و آدرس وب سایت) را وارد کنید

مشاوره سئو

عوامل موثر بر هزینه آمدن به صفحه اول گوگل

عوامل زیادی در هزینه آمدن به صفحه اول گوگل تاثیر گذار است؛ اما برخی از آنها از اهمیت بیشتری برخوردار هستند که در ادامه به شما خواهیم گفت:

  • نوع وب سایت شما که می تواند شرکتی، فروشگاهی و … باشد.
  • نوع کسب و کار و میزان رقابت در حوزه کاری شما.
  • وضعیت فعلی سایت شما در کلمات کلیدی مختلف.
  • میزان سختی و رقابت کلمات کلیدی حوزه کاری شما.
  • بزرگی و یا کوچکی کسب و کار شما.
  • مدت زمانی که می خواهید به نتیجه برسید.
  • میزان بودجه سایت شما برای رسیدن به صفحه اول گوگل.
  • و…

  

چطور بدون هزینه به صفحه اول گوگل بیاییم؟

به طور کلی به کمک سئو و بهینه سازی سایت می توانید به صفحه اول گوگل بیایید. آیا بالا آوردن سایت در صفحه اول گوگل، بدون پرداخت هزینه ممکن است؟ بله این امکان برای شما فراهم است تا با انجام یک سری تکنیک های سئو، بدون هزینه به صفحه اول گوگل بیایید:

  • منوی سایت خود را بهینه کنید.
  • سایت خود را در سرچ کنسول ثبت کنید.
  • نقشه سایت خود را به گوگل معرفی کنید.
  • سرعت سایتتان را افزایش بدهید ( افزایش سرعت سایت وردپرسی )
  • صفحات سایتتان را برای موبایل بهینه کنید.
  • از خدمات مشاوره سئو کمک بگیرید. 
  • تصاویر سایت را بهینه کنید و از تگ آلت استفاده کنید. ( تگ alt تصاویر چیست؟
  • توضیحات متای هر صفحه را بهینه کنید ( نحوه نوشتن توضیحات متا )
  • از هاست با کیفیت استفاده کنید.
  • و…

 

در پایان

همانطور که گفتیم هدف ما از طراحی سایت، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است. چرا که همه ما می دانیم وب سایت هایی در صفحه اول گوگل قرار می گیرند که از نظر کیفیت و اعتبار بالاترین رتبه را داشته باشند. به همین خاطر قرار گرفتن در صفحه اول جستجوی گوگل برای افراد بسیار مهم می باشد. علاوه بر این، قرار گرفتن در صفحه اول گوگل این امکان را به شما می دهد تا ترافیک و فروش بیشتری را تجربه کنید. اما سوالی که مطرح می شود، این است که هزینه آمدن به صفحه اول گوگل چقدر است؟ آیا هزینه کردن برای این کار به صرفه است؟ پاسخ این سوال قطعا مثبت خواهد بود. در این مطلب شما را با قیمت صفحه اول گوگل نیز آشنا کردیم. باید این نکته را بدانید که هزینه کردن برای سئو سایت، در واقع ذخیره سرمایه برای روزهای آینده است.

 


بروزرسانی در سه شنبه, 06 تیر 1402 11:34

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *