طراحی سایت

مانی ربات و سئو + لینک دانلود Money Robot

برای کسب رتبه های برتر در نتایج گوگل احتیاج به سئو وب سایت دارید، مانی ربات یکی از ربات هایی است که می تواند به سئو سایت کمک کند. به دلیل اشتیاق زیادی که وبمستران به استفاده از این ربات دارند، قصد داریم در این مطلب به شما بگوییم مانی ربات چیست؟ چگونه می توانیم برای سئو سایت از آن استفاده کنیم؟ و آیا اصلا از money robot استفاده کنیم یا خیر؟

مانی ربات چیست؟

مانی ربات یکی از ربات های معروف در فضای وب است که برای ساخت بک لینک لایه ای به کار می رود. money robot تعداد زیادی بک لینک بدون دخالت انسان، برای صفحاتی از سایتتان که مدنظر دارید می سازد.

در نتیجه با ساخت این بک لینک ها می تواند سئو سایت بهبود یابد. هنگامی که لینک شما در سایت های دیگر قرار داده شود، گوگل ارزش بیشتری برای سایت شما قائل می شود و ممکن است رتبه شما را ارتقا دهد. اما در صورتی که این لینک ها اصولی و طبیعی باشد. در مطلب نحوه گرفتن بک لینک، راهکارهای گرفتن بک لینک طبیعی را توضیح داده ایم.

انواع بک لینک های ساخته شده در مانی ربات

مانی ربات انواع مختلفی از بک لینک ها را می سازد. در ادامه انواع بک لینک هایی که مانی ربات می سازد را معرفی می کنیم.

  • پست های شبکه اجتماعی (Social Network Posts)

این نوع بک لینک، بک لینک هایی هستند که در پست های منتشر در شبکه های اجتماعی قرار داده می شوند. برای مثال در یک پست اینستاگرام بک لینکی به سایت شما داده می شود.

  • بک لینک سایت های بوکمارک (Social Bookmarking)

این بک لینک ها در سایت های بوکمارک قرار داده می شوند. سایت های بوکمارک، سایت هایی هستند که کاربران می توانند، مطالب، آدرس مد نظرشان را ذخیره کنند. برای مثال سایت پینترست یک سایت بوکمارک است.

  • وبلاگ های web 2.0

سایت های web 2.0 سایت هایی هستند که کاربران می توانند در آن محتوا منتشر کنند، در مورد محتوای دیگر کاربران نظر بدهند و حتی عکس و ویدئو منتشر کنند. سایت هایی مثل ویکی پدیا، رزبلاگ و مدیوم از این دسته از سایت ها هستند.

  • سایت های دایرکتوری

سایت های دایرکتوری سایت های مرجعی هستند که لینک سایت های دیگر را در خود قرار می دهند. برای مثال سایتی که آدرس سایت های فعال در زمینه خدمات زیبایی را منتشر کرده است، سایت دایرکتوری است.

  • بک لینک پروفایلی سایت های web 2.0

اغلب در سایت های web 2.0 شما می توانید یک لینک را در قسمت پروفایل آن وارد کنید. این بک لینک ها در قسمت پروفایل این سایت ها قرار داده می شود.

  • بک لینک پروفایل انجمنی (Forum Profiles)

در بسیاری از سایت های انجمنی نیز شما می توانید در قسمت پروفایل یک لینک قرار دهید. این نوع بک لینک از قسمت پروفایل سایت های انجمنی به سایت شما داده می شود.

امروز کسب و کار اینترنتی خود را آغاز کنید

فروشگاه ساز

چگونه می توان به کمک money robot سایت را سئو کرد؟

اگر بخواهیم صادقانه به شما بگوییم، استفاده از مانی ربات را توصیه نمی کنیم، زیرا امروزه گوگل هر بک لینک بی ارزش و بی کیفیتی را می شناسد و در تشخیص این بک لینک ها بسیار قدرتمند شده است و دیگر اینکه برای افزایش رتبه سایت از طریق بک لینک ها قوانین سختی در نظر گرفته است.

بنابراین؛ به احتمال قوی به راحتی می تواند تشخیص دهد وقتی تعداد زیادی بک لینک به سایت شما می رسد، از سئو کلاه سیاه استفاده کرده اید و ارزشی به سایتتان منتقل نکند.

مانی ربات به عنوان یک  ربات سئو به شکل مصنوعی تعداد زیادی بک لینک که بی ارزش هم هستند روانه سایت شما می کند. با این حال اگر بخواهیم از money robot برای لینک سازی استفاده کنیم، چکار کنیم؟

1. لینک سازی چند گره ای با مانی ربات

یکی از موثرترین استراتژی های ساخت بک لینک، بک لینک گره ای است. در این روش گره ای از بک لینک ها ایجاد می کنید به صورتی که مانی ربات کمترین اثر خود را روی سایت شما بگذارد. برای اینکار ابتدا از یک سایت معتبر مثل سایت های رپورتاژ یا سایت های معتبری مثل ویرگول که اجازه انتشار محتوا به صورت رایگان را می دهند به سایت خود لینک می دهید، پس از آن از سایت های کم ارزش تر به صفحات قسمت قبل لینک میدهید، مثلا از سایت های فیسبوک، آپارات و .. به محتوای رپورتاژ یا ویرگول خود لینک می دهید. تا اینجا دو گره بک لینک ایجاد کردید، در نهایت برای ساخت گره سوم از مانی ربات استفاده می کنید و به صفحات کم ارزش قسمت قبل لینک می دهید.

به این ترتیب قدرت لینک های گره 2 و 3 به لینک های گره 1 منتقل می شود و قدرت زیادی به سایت شما منتقل می شود. گوگل به لینک های گره سه و پایین تر کمتر حساس است، بنابراین می توانید برای ساخت این بک لینک های از مانی ربات استفاده کنید.

2. لینک سازی pbn  با مانی ربات

دیگر استراتژی ارزشمند برای ساخت بک لینک pbn است. این استراتژی به این صورت است که چندین سایت طراحی می کنید و با محتواهای با کیفیت اعتبار و ارزش این سایت ها را بالا می برید، پس از این شروع به لینک سازی بین این سایت ها می کنید تا ارزش همه آن ها بالا رود، پس از اینکه اعتبار تمام این سایت ها بالا رفت حالا از آن ها به سایت اصلی لینک می دهید. در اینجا مانی ربات در ساخت گره 3 و 4 برای بالا رفتن ارزش صفحاتی که می سازید، می تواند به شما کمک کند.

ویژگی های مانی ربات چیست؟

اگر بخواهیم از ویژگی ها و مزایای مانی ربات صحبت کنیم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

سرعت: سرعت مانی ربات بالا می باشد و در کوتاهترین زمان، دستورات داده شده را اجرا می کند.

حل کپچا: مانی ربات می تواند کپچا هایی که سایت ها به منظور شناخت ربات درخواست می کنند، به طور خودکار حل کند.

ثبت نام خودکار: مانی ربات برای ساخت بک لینک در سایت ها به طور خودکار فرآیند ثبت نام را انجام می دهد.

کنترل و نظارت: مانی ربات لیست بک لینک هایی که می سازد را همراه با جزئیات مثل لینک، انکر تکست و… در اختیار شما قرار می دهد، بدین صورت نظارت و مانیتورینگ قوی دارد.

عدم نیاز به آنالیز بک لینک: مانی ربات برای ساخت بک لینک، نیاز به آنالیز بک لینک رقبا و سایت هایی که بک لینک می دهند، ندارد و به طور خودکار، در سایت هایی که بک لینک ساخته می شود، بک لینک قرار می دهد.

کاربرد های مانی ربات

تا اینجا در مورد بک لینک سازی مانی ربات صحبت کردیم، اما مانی ربات کاربرد های دیگری هم دارد، که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

بالابردن بازدید یوتیوب با مانی ربات

از طریق مانی ربات می توانید، بزدید ویدیو هایی که در یوتیوب منتش می کنید، را بالا ببرید. در تب video می توانید لینک ویدیو یوتیوب خود را وارد کنید و بازدید های زمان بندی شده دریافت کنید.

ساخت سوشیال سیگنال با مانی ربات

سوشیال سیگنال، سیگنال هایی است که از طرف شبکه های اجتماعی دریافت می شود. با وارد کردن لینک صفحه ای از سایتتان در قسمت social مانی ربات، می توانید برای آن صفحه لایک فیسبوک یا توییت دریافت کنید. سوشیال سیگنال یکی از معیار سئو خارجی هم محسوب می شود.

افزایش ترافیک سایت با مانی ربات

مانی ربات امکان افزایش بازدید سایت را هم دارد. در تب traffic شما می توانید ترافیک و بازدید سایت و رتبه الکسا سایت را بالا ببرید. اما این قابلیت بسیار خطرناک است. زیرا؛ از یک آی پی بازدید های فیک دریافت می شود که گوگل می تواند سریعا این مسئله متوجه شود و سایت شما را پنالتی کند.

مانی ربات رایگان یا پولی؟  + لینک دانلود مانی ربات

نرم افزار مانی ربات بر روی ویندوز نصب می شود، پس از دانلود مانی ربات و نصب آن ، با وارد کردن یک ایمیل می توانید به مدت 7 روز به صورت رایگان از این نرم افزار استفاده کنید. بعد از این مدت می توانید با ایمیل های دیگری هم از این اکانت استفاده کنید، ولی مسئله ای که وجود دارد این است که در نسخه رایگان تعداد بک لینک های ساخته شده کم است. بنابراین بهتر است از نسخه پولی آن استفاده کنید.

شرکت مانی ربات نسخه غیر رایگان این نرم افزار را به قیمت ماهانه 67 دلار و مادام العمر 500 دلار می فروشد. اما سایت هایی در ایران هستند که به قیمت کمتری لایسنس مانی ربات را میفروشند. کافیست کلمه خرید مانی ربات را در اینترنت سرچ کنید و این سایت ها را پیدا کنید.

آموزش نحوه کار با مانی ربات

بعد از نصب مانی ربات و ساخت اکانت باید یک کمپین بسازید، برای این کار مانند تصویر زیر روی گزینه new campaign کلیک کنید.

در قسمت جدیدی که باز می شود باید آدرس صفحه ای که می خواهید برای ان لینک سازی انجام دهید و کلمات کلیدی که می خواهید با آن لینک سازی انجام شود را مطابق تصویر زیر وارد کنید.

پس از آن مانی ربات ادرس یک محتوا را درخواست می کند. با کمک این محتوا مانی ربات برایتان لینک سازی می کند. که می توانید با کلیک روی قسمت مشخص شده در تصویر از هوش مصنوعی مانی ربات بخواهید از مقالات سطح وب استفاده کند و یک محتوا بازنویسی کند.

در قسمت پایین هم باید محتوای مقاله را وارد کنید.

در این قسمت هم استراتژی لینک سازی خود را انتخاب کنید. و سپس گزینه  start campaign را بزنید تا مانی ربات شروع لینک سازی کند.

معایب مانی ربات

بزرگترین و اصلی ترین عیب مانی ربات در اسم آن پیداست؛ ربات. ربات یعنی غیر مصنوعی، ماالینک سازی می کند، مانی ربات هم رباتی است که به صورت غیر مصنوعی لینک سازی می کند. گوگل امروزه بسیار هوشمند شده است و به راحتی متوجه بک لینک های مصنوعی می شود. حتی اگر به شکل دستی لینک سازی کنید، احتمال اینکه گوگل متوجه شود، هست. چه برسد به اینکه، مانی ربات به شکل کاملا مصنوعی، مثل سرعت زیاد در ساخت بک لینک، لینک سازی یکنواخت و… اقدام به لینک سازی می کند.

❔︎ سوالات متداول

مانی ربات چیست؟

مانی ربات یک نرم افزار رباتی برای سئو سایت است که از آن بیشتر برای ساخت بک لینک استفاده می شود.

استفاده از مانی ربات رایگان است؟

بعد از نصب این نرم افزار می توانید به صورت رایگان تا 7 روز از آن استفاده کنید. بعد از ان هم با ایمیل های دیگری می توانید از آن استفاده کنید. اما برای ساخت تعداد بک لینک های بیشتر باید از نسخه پولی آن استفاده کنید.

سخن پایانی

در این مطلب شما را با مانی ربات آشنا کردیم و طریقه استفاده از مانی ربات را به شما آموزش دادیم. دقت داشته باشید به صورت اصولی و درست از مانی ربات استفاده کنید تا گوگل متوجه لینک سازی های شما نشود و به مشکل برنخورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *